فرهنگ و هنر

بهانه های موجود بر سر راه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی!

آیا زبان انگلیسی را تا سطح خوبی بلد هستید ولی در تسلط بر مکالمه و آموزش مکالمه زبان انگلیسی مشکل دارید؟ آیا احساس می کنید چیز مهمی مانع شما در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می شود، اما مطمئن نیستید که چیست؟

بهانه های موجود بر سر راه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی!
بهانه های موجود بر سر راه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی!

امروز با رایج ترین بهانه ها ، نگرش ها و موانعی که مانع یادگیری مکالمه زبان انگلیسی شما می شود آشنا خواهید شد.

این که آیا شما یک دانشجوی مقدماتی ، متوسط ​​و پیشرفته هستید ، این فرصت خوبی است تا خود را بررسی کنید و دریابید که چگونه می توانید زبان آموز بهتری باشید.

صرفنظر از اینکه در یک کلاس مکالمه زبان انگلیسی در قالب آموزش زبان انلاین یا حضوری شرکت می‌کنید یا خیر، با بررسی عوامل زیر مشکلات خود در این مسیر را تا حد زیادی بهبود خواهید داد.

فرصت کافی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی وجود ندارد!

شما نیازی به ثبت نام در یک کلاس آنلاین زبان انگلیسی جهت یادگیری مکالمه انگلیسی و پرداخت هزینه های بالا ندارید و همچنین لازم نیست چندین ساعت در روز را در حال یادگیری زبان انگلیسی سپری کنید.

ثبت نام و شرکت در یک برنامه مثلا کلاس زبان آنلاین مناسب می تواند کمک زیادی به شما کند و ساختار بیشتری به شما بدهد ، اما اگر وقت ندارید از تخیل خود استفاده کنید و به راحتی با فناوری یاد بگیرید.

یک مکان عالی برای شروع انتخاب کنید و پادکست های رایگان زیادی برای آموزش مکالمه انگلیسی مانند English pod با خود همراه داشته باشید؛ به علاوه فیلم های آموزش زبان آنلاین. اگر به اندازه کافی سختگیر باشید ، منابع زیادی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کنند انگلیسی را به صورت رایگان یاد بگیرید. پس لطفا از هر گونه بهانه اوردنی خودداری کنید.

من برای مکالمه کردن به انگلیسی ساخته نشده‌ام!

اگر از آن یعنی قدرت مکالمه انگلیسی خود هر چند اندک باشد استفاده نکنید ، آن را از دست خواهید داد. تمام شرمساری یا تنبلی که مانع صحبت شما می شود ، شما را وادار می کند تا همه چیزهایی را که تا آن زمان آموخته اید فراموش کنید. این یک مشکل بزرگ برای بسیاری از موسسات آموزش زبان انگلیسی آنلاین و حضوری است. آنها فرصت کافی برای صحبت با اصطلاحات معتبر آموزش حرفه ای مکالمه زبان انگلیسی را فراهم نمی کنند.

اگر از مبانی ابتدایی که می آموزید استفاده نمی کنید ، هیچ مقدار دستور زبان پیشرفته به شما کمک نمی کند آنچه را که یاد گرفته اید و فراموش کرده اید ، به صورت سطحی یاد بگیرید زیرا آن را اعمال نکرده اید.

همچنین ، صحبت نکردن به جلوگیری از کل روند کمک می کند. بنابراین بهترین توصیه چیست؟ دهان را باز کنید چه در کلاس آموزش آنلاین زبان و آموزش حضوری ، چه زیر دوش آب ، چه با دوستانی که کم و بیش صحبت می کنند ، یا حتی با غریبه ها در زندگی واقعی یا از طریق اسکایپ ، احساس خجالت نکرده و دهان خود را باز کنید. این راز یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است.

من به دنبال فرصتی ایده آل برای آموزش مکالمه انگلیسی هستم!

 

“من تحصیل و یادگیری مکالمه انگلیسی را از تابستان شروع می کنم وقتی …”

آیا تا به حال چنین حرفی زده اید؟ می دانم دارم! امروز زمان خوبی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی است. امروز آنچه را که می توانید انجام دهید و فردا نیز انجام دهید.

یک دلیل بزرگ برای انتظار برای افراد این است که شما می خواهید یک دوره فشرده تدریس آنلاین زبان انگلیسی و یا تدریس حضوری را بگذرانید یا در خارج از کشور تحصیل کنید. همانطور که گفتم ، اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید ، مهم است بدانید که این همه مشکلات شما را حل نخواهد کرد. شما باید قبل و بعد از آن کار درستی انجام دهید.

برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع باید بهانه هارا کنار بگذارید و هرچه سریع تر دست به اقدامی موثر و کاربردی بزنید. حتی اگر پر از اشکال نیز باشد از انجام ندادن کاری بسیار بهتر است. مثلا میتوانید به دنبال ثبت نام کلاس مکالمه زبان انگلیسی در بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی باشید و یا در یک کلاس حضوری آموزش مکالمه زبان انگلیسی مبتدی شرکت کنید و یا خودتان شروع کنید به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و تقویت آن در منزل.

هر چیزی که هست با اتلاف وقت و بهانه آوردن هیچ گاه در مسیر یادگیری و آموزش زبان انگلیسی موفق نخواهید بود.

همچنین اگر عزم خود را جزم کرده و تمایل به شرکت در یک کلاس مکالمه زبان انگلیسی عالی را دارید می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

https://www.englishdon.ir/english-speaking-teaching

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا