اقتصادی

بقال و ساندویچی هم اینجا آپارتمان معامله می‌کنند!

تعداد مشاغل در محوطه دانشگاه بیشتر از خرید است. به نظر می رسد همه روابط در بازار مسکن ایجاد می شود. ساندویچ فروشی ها، فروشندگان و خواربارفروشی های پردیس، شغل دومشان دلالان املاک است و این روزها به دلیل نوسانات ارز بر طبل گرانی ها می کوبند. اما یکی از وفاداران آنها گفت که دلار کمی ضعیف شده است و به من توصیه کرد که برای خرید خود را مهار کنم. دانشگاه شاهد فراز و نشیب های زیادی بود.

به گزارش سلام آنلاین، آشفتگی بازار موازی روزانه قیمت مسکن در شهر جدید فردیس را تحت تاثیر قرار می دهد. دلالان املاک پردیس می گویند معامله گران قیمت آپارتمان خود را با نوسانات دیگر بازار به روز می کنند و آنها را دور می اندازند.

مشاور املاکی که در فاز هشتم پردیس مشغول به کار است، درباره آخرین وضعیت بازار به سلام آنلاین گفت: با وجود رکود در بازار املاک، قیمت مسکن با نوسانات سایر بازارها دائما در حال تغییر است. برخی از مالکان فرعی هر روز برای ما ارزش قائل هستند.

برخی از خریداران و فروشندگان از سایر حساسیت های بازار برای ایجاد انگیزه در متقاضیان استفاده می کنند و از انواع ترفندها برای ایجاد هیجان برای مشتریان استفاده می کنند. امروزه اکثر مشتریان شرکت های املاک از استرس های ایجاد شده توسط دلالان آگاه هستند.

صاحبان و فروشندگان گاهی از گل و لای ماهی می گیرند. تقویت چشم انداز تورم و ایجاد اضطراب، کلید ترغیب مصرف کنندگان به خرید است.

کسانی که برای خرید آپارتمان به شهر جدید پردیس می آیند فضای دلالان شهر را به وضوح نمی بینند. برخی از کارشناسان و فعالان بازار املاک پردیس می گویند در هیچ کجای ایران، حتی در شمال شهر تهران، دلالی مانند پردیس وجود ندارد.

قیمت های پیشنهادی در فاز 11 از 1 میلیارد و 300 میلیون برای واحدهای طبقه همکف برای توزیع آتی شروع می شود و برای واحدهای تمام شده به بیش از 2 میلیارد می رسد. در مرحله هشتم، نرخ از 1.3 تا 2 میلیارد تومان متغیر است.

تعداد مشاغل در محوطه دانشگاه بیشتر از سوپرمارکت هاست. به نظر می رسد همه روابط در بازار مسکن ایجاد می شود. ساندویچ فروشی ها، فروشندگان و فروشندگان در محوطه دانشگاه، شغل دوم آنها دلال املاک است. همیشه از هوای پاک پردیس و نزدیک تهران حرف می زنند.

ادویه و ساندویچ هم اینجا خرید و فروش می شود!

در شهر قدم می زنم. از ناآرامی هایی که در تهران می بینیم اطلاعی در دست نیست. کمبود مدارس، درمانگاه ها، پارک ها، معابر و دیگر زیرساخت های زندگی شهری نیز قابل توجه است. اما رونق عادی بازار شب عید اینجا سریعتر از تهران شروع می شود. هزاران جای خالی در محوطه دانشگاه وجود دارد و برخی از کارگزاران به سختی مشتری پیدا می کنند. مشتری نبود، آپارتمان های زیادی وجود داشت و بسیاری از بلوک ها برای سال ها متروکه بودند. پس در خرید لوازم نیمه کاره دقت کنید.

من خود را به عنوان یک مشتری معرفی می کنم و با یک مشاور املاک وفادار در مورد وضعیت فعلی بازار مسکن پردیس و چشم انداز آن در آینده صحبت می کنم. او از کندی عملیات گلایه دارد و می گوید در عین حال در 10 روز گذشته قیمت به 300 میلیون تن رسیده که به نظر من حباب است. او به من توصیه کرد که خرید نکنم زیرا مدرسه با فراز و نشیب های زیادی مواجه بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا