بین المللتازه های کسب و کارعمومی

اجاره آپارتمان در استانبول به صورت سالانه

طبق آمار منتشر شده از سوی دولت ترکیه، تقاضا برای اجاره در استانبول توسط خارجی ها در حال افزایش است. اما می توانید بپرسید: “چرا مردم از سراسر جهان برای زندگی به این کشور می آیند؟” برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که ترکیه کشوری جذاب است که با سواحل زیبا احاطه شده است. از سوی دیگر این کشور دارای پیشینه تاریخی منحصر به فردی در کنار جاذبه های طبیعی است. اکنون بسیاری از ایرانیان می خواهند در استانبول خانه اجاره کنند. زیرا این شهر موقعیت جغرافیایی و بافت فرهنگی منحصر به فردی دارد. اما اجاره املاک و مستغلات در استانبول می تواند یک تجربه استرس زا باشد، به خصوص برای مبتدیانی که اطلاعات زیادی در مورد شهر ندارند.

برای اجاره خانه در استانبول باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید، اگر دقت نکنید می توانید در دام کلاهبرداران بیفتید. بنابراین در این مقاله مروری بر الزامات اجاره خانه در استانبول ارائه شده است. با شرکت مهاجرتی همراه باشید.

هزینه اجاره خانه در استانبول چقدر است؟

مهاجران و کسانی که برای اولین بار به استانبول می آیند به زودی متوجه خواهند شد که هزینه اقامت هزینه اصلی آنها خواهد بود. در این میان مناطق مرکزی شهر و ساحل برای کسانی که قصد اجاره خانه در بالاشهر استانبول را دارند مناسب است. لطفا توجه داشته باشید که میانگین قیمت اجاره خانه در استانبول برای یک خانه 100 متری حدود 3500-5000 لیر است. حداقل اجاره خانه در استانبول 2500 تا 3000 لیر برای ملک 100 متری است. البته در مناطق مرکزی شهر و مناطقی که دانشگاه وجود دارد، مبلغ اجاره خانه در استانبول به 8500-15000 لیر افزایش می یابد.

اجاره آپارتمان مبله در این شهر حدود 25-30 درصد بالاتر است. همچنین توجه داشته باشید که میانگین قیمت اجاره در استانبول هر سال 30 درصد افزایش می یابد. در ضمن برای اطلاع از قیمت اجاره مسکن در استانبول به واحد پول ایران می توانید به وب سایت های فعال در زمینه املاک خارج از کشور مراجعه کرده و آخرین اطلاعات را دریافت نمایید.

یانکین بیلیکدوزو

Beylikduzu یکی از جدیدترین مناطق در توسعه شهری است، اما نمونه خوبی از یک شهر سازمان یافته با فضایی آرام است. قیمت اجاره آپارتمان در استانبول و بیلیکدوزو حدود 1000 لیر است. با توجه به اینکه قیمت هر متر مربع خانه در این منطقه در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، اجاره خانه در بیلیچدوزو سرمایه گذاری سودآوری محسوب می شود. در واقع این منطقه برای کسانی که قصد دارند سالانه خانه ای در استانبول اجاره کنند بسیار مناسب است.

Yesilkoy-منطقه ای

Yeşilköy که به باکرکوی متصل است در کنار دریا واقع شده است. این منطقه آرام با تاریخ غنی، صنعت ماهیگیری و محیطی جذاب، انتخابی ایده آل برای اجاره آپارتمان در استانبول است. البته اجاره در این منطقه بسیار بالاتر از میانگین قیمت اجاره ملک در استانبول و باکرکوی است.

اجی آباد، یکی از بهترین مناطق برای اجاره خانه در استانبول

یکی از قدیمی ترین مکان های کادیکوی، آجی بادم است که یکی از 5 مکان برتر استانبول برای زندگی و فضایی بی نظیر است. اگر قصد دارید یک آپارتمان ارزان قیمت در استانبول برای یک سال اجاره کنید، می توانید به دور از ترافیک و سروصدا در این منطقه اقامت کنید.

منطقه جهانگیر

جهانگیر در نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد که همیشه مملو از جمعیت است. البته با وجود موقعیت مکانی که دارد، محله بسیار آرام است. منطقه جهانگیر با قصابی ها، خواربار فروشی ها و کافی شاپ ها، ویژگی منحصر به فرد خود را حفظ کرده است. کسانی که می خواهند سوئیت اجاره کنند در استانبول می توانند از یک زندگی آرام در این منطقه لذت ببرند.

منطقه مودا

مد (MODA) یکی از آن رشته‌هایی است که محبوبیت آن در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است در واقع افراد زیادی از سمت اروپایی استانبول به آناتولی و ترکیه آمدند این محله محله ای از کادیکو است که آرام و در عین حال زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد در کافه‌ها و رستوران‌های Moda می‌توانید آرامش کنار ساحل و غذاهای خوشمزه را پیدا کنید علاوه بر این، زمین های بازی کودکان و مناطقی برای حیوانات خانگی، این منطقه را به یکی از محبوب ترین محله های استانبول تبدیل کرده است.

آیا بهترین مکان برای اجاره در استانبول را می شناسید؟

همانطور که در محله یا شهر مورد نظر خود تحقیق می کنید، ممکن است با آگهی ها و لیست هایی برای املاک اجاره ای روبرو شوید. در واقع دفتر مشاوره مسکن محلی (emlakçı) بهترین پرونده های اجاره مسکن در استانبول را در نشریات مختلف منتشر می کند. اگر می‌خواهید در مورد محله یا منطقه‌ای که قصد زندگی در آن را دارید بدانید، می‌توانید سؤالات خود را در فروشگاه یا مغازه بپرسید. همچنین می توانید برای درخواست به دفتر نایب السلطنه بروید. آنها می توانند شما را به دوستان یا خانواده خود معرفی کنند و خانه هایی را به شما نشان دهند که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید.

چگونه در استانبول خانه اجاره کنیم؟

برای اجاره خانه در استانبول می توانید با مشاوران املاک تماس بگیرید. در واقع دفاتر مشاوره املاک در هر منطقه ای از استانبول گسترده شده است. از طرفی اجاره خانه از طریق املاک نیز مزایای زیادی دارد. اول از همه، تعداد دفاتر به معنای تعداد گزینه ها است. علاوه بر این، هنگام مراجعه به یک دفتر مشاوره املاک، می توانید از پذیرفته شدن کلیه قراردادها و رعایت حقوق شما به عنوان مستاجر اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب مالکانی که می خواهند از شما سوء استفاده کنند متوقف می شوند.

افرادی که به دنبال اخذ اقامت ترکیه از طریق اجاره خانه در استانبول هستند می توانند با مراجعه به دفاتر املاک و مستغلات شانس خود را برای دریافت مسکن افزایش دهند. زیرا در این دفاتر از قراردادهای یک ساله اجاره خانه نخبگان در استانبول برای تایید محل اقامت هنگام اخذ اقامت و به نوعی اثبات توان مالی شما استفاده می شود.

هنگامی که به آژانس‌های املاک مراجعه می‌کنید، مشاوران می‌توانند فوراً خانه‌هایی را به شما نشان دهند که با معیارهای شما مطابقت دارند، اما در وب‌سایت‌ها این امکان وجود ندارد. اجاره خانه از طریق املاک و مستغلات البته گران است. به این ترتیب باید مبلغی معادل 12 درصد اجاره ماه اول به این دفاتر پرداخت کنید. از سوی دیگر، اکثریت قریب به اتفاق آپارتمان های محله ها بدون مبله هستند، بنابراین اگر قصد اجاره خانه مبله در استانبول را دارید، این دفاتر نمی توانند به شما کمک کنند. در واقع اجاره خانه مبله در استانبول برای افرادی که قصد اقامت طولانی مدت ندارند گزینه ایده آلی است. زیرا خرید اثاثیه و چیزهای دیگر در مدت زمان کوتاه دشوار و گران است.

نکات مهم برای اجاره خانه از طریق دفتر مشاور املاک

در موارد نادر، مشاوران املاک از خارجی ها نیز سوء استفاده می کنند. بنابراین نباید مبادله مالی غیررسمی انجام دهید و در صورت امکان بهتر است یک فرد بومی را با خود به این دفاتر ببرید و از او بخواهید که قرارداد را بررسی کند. در ضمن، علاوه بر دانستن نحوه اجاره خانه در استانبول، باید با زبان ترکی نیز آشنا باشید.

اکثر مشاوران املاک و مستغلات تصمیم می گیرند که کدام خانه ها را به شما نشان دهند. در واقع، بسیاری از صاحبان خانه ترجیح می دهند به خارجی ها، مجردها و جوانان اجاره ندهند. با این حال، مذاکره در زندگی ترکیه بسیار مهم است و خوشبختانه این روش در مورد اجاره خانه به نفع شماست. واضح است که درآمد اجاره سقف اجاره بها دارد. بنابراین هنگام ملاقات با صاحبخانه می توانید سعی کنید این مبلغ را کاهش دهید.

دکمه بازگشت به بالا