اجتماعی

بشیری: از محتواهای هماهنگ با هویت دینی و ملی در کتاب های درسی استفاده شود

یکی از اعضای کمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی شهر گفت: آموزش و پرورش برای کتاب های درسی سال آینده دانش آموزان باید از محتوایی استفاده کند که بیشتر با هویت دینی، ملی، اجتماعی و فرهنگی ما مرتبط باشد تا دانش آموزان «برای دانش آموزان خوب تربیت شوند». آینده.”

فرهاد بشیری در گفت وگو با سلام آنلاین، در خصوص تغییر محتوای کتاب درسی دانش آموزی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است، اظهار کرد: در جلساتی که با مسئولان به ویژه وزارت آموزش و پرورش داریم، باید به آنها یادآوری کنند. به این موضوع توصیه می شود که با توجه به توصیه های مدیران ارشد در مورد محتوای کتاب، واقعاً باید به این موضوع توجه کنند.

نماینده مردم پاکستان در مجلس یازدهم گفت: البته تقریباً کتاب های درسی منتشر شده است و مسئولان آموزش و پرورش باید از این به بعد برای سال آینده به این موضوع رسیدگی کنند و مطالبی را که نیست حذف کنند.لازم و غیر ضروری برای دانش آموزان درجات مختلف

وی تاکید کرد: مطالب و مطالب مفید برای دانش آموزان و به ویژه مطابق با هویت دینی، ملی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ما باید در دروس آنها گنجانده شود تا دانش آموزان در آینده تحصیلات خوبی کسب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا