علمی و پزشکی

بستری بیش از هفت هزار کرونایی در تهران/احتمال خیزهای جدید با تغییر در رفتارهای ازدحامی

فرمانده عملیات کرونا در تهران وضعیت فوران Covid-19 در تهران را توصیف کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر علیرضا زالی درباره وضعیت کرونا در تهران اظهار داشت: تهران نسبت به روز گذشته با کاهش تعداد ساختمان های جدید بیمارستان روبرو است. اما این کاهش شدید نبود. در کل ، بیمارستان جدید ما در تهران حدود 1200 بیمار دارد که 182 نفر بستری شده اند.

وی افزود: تعداد کل بیماران تحت درمان در بیمارستان تهران 7350 نفر بود که از این تعداد 1900 نفر در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان بودند. با تلاش تیم ترخیص کننده بیمارستان ، 1100 بیمار مرخص شدند.

زالی گفت: “تعداد مشاوران ما نیز در مقایسه با هفته گذشته کاهش نشان می دهد.” در 24 ساعت گذشته ، حدود 11700 بیمار به بخش سرپایی ارجاع شده اند که نسبت به هفته قبل کاهش یافته است ، اما از آن زمان تاکنون بیش از 7000 بیمار در شهرستان بستری شده اند. کارآموزان گروه بهداشت تحت فشار هستند. در تهران با شیب ملایم تری نسبت به سایر استان ها در حال حرکت هستیم.

وی گفت: “مهمترین چیز این است که آمار بیماران ما ، با بیش از 10 هزار بیمار ، نشان می دهد که شهرها و استانهای تهران هنوز با بی ثباتی روبرو هستند و می توانند شاهد افزایش رفتارهای احتقانی باشند.” “تبدیل شدن به یک بیماری جدید.

زالی در بیانیه تلویزیونی گفت: “ما از عید فطر جلوتر هستیم و هر سفر خانوادگی یا گردش ممكن است منجر به بدتر شدن اوضاع شود.” بنابراین ، من می خواهم از همه شهروندان بخواهم که همکاری کنند و به ما کمک کنند هفته آینده را در شرایط بهتری سپری کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا