فرهنگ و هنر

برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه»

مسابقه کتابخوانی مجازی “کتاب ماه” در ماه رمضان برای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

به گزارش سلام آنلاین ، عباس باباخانیان ، مدیر کتابخانه و انجمن کتابخوانی فرهنگی سازمان فرهنگ و هنر تهران گفت که “مسابقه مجازی کتاب” “ماهانه کتاب” به مناسبت رهبران ارشد ماه رمضان در دانشگاه ها ، مراکز هماهنگی ، فرهنگی و مراکز هنری کلیساهای کشور و برنامه کت دارا برگزار شد.

وی افزود که این مسابقه بر اساس کتاب “فرزندان من باید این کار را انجام دهند” (قسمت 1) نوشته آگا طاهاز (برای جوانان و بزرگسالان) و “زیر درخت انجیر” نوشته چاپ. بتسدا (برای نوجوانان) به منظور ترویج فرهنگ مطالعه

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه یکی از دو کتاب ذکر شده را بر اساس گروه سنی خود انتخاب و مطالعه کنند. هر دو کتاب به صورت رایگان در برنامه کتابفروشی موجود است.

علاقمندان همچنین می توانند کتاب را تا تاریخ 20 مه به صورت رایگان بارگیری کنند و از 6 تا 7 مه فرصت دارند پاسخ سوالات خود را ارائه دهند. در روز سوم کردها ، قرعه کشی بین کسانی که پاسخ صحیح داده اند انجام خواهد شد.

نحوه سازماندهی مسابقات:

سوال مسابقه برای همه کسانی که کتاب مسابقه را از نمایشگاه کتاب دریافت کرده اند تا 20 مه فعال می شود. سوال چهار گزینه است. از هر کتاب پانزده س askedال پرسیده می شود و به کسی که بیشترین پاسخ صحیح را بدهد در قرعه کشی اهدا می شود.

جوایز ویژه برای هر کتاب:

نفر اول: 20 میلیون کمک هزینه ریل برای خرید یک عدد قرص برای هر نفر
نفر دوم تا نفر چهارم: 10 میلیون جایزه نقدی ریل برای هر نفر
نفر پنجم تا یازدهم: 5 میلیون جایزه نقدی ریل برای هر نفر

وب سایت Ketara: https://www.ketabrah.ir

برنامه کتابفروشی برای Android ، iOS و Windows در دسترس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 96653462 تماس بگیرید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا