اجتماعی

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه

مراسم تکریم و ارشاد مدیرعامل تهران و حومه بعدازظهر دومین روز شهرستان برگزار شد.ازها.

به گزارش سلام آنلاین، این مراسم با حضور شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک تهران، افندی زاده مشاور عالی معاونت حمل و نقل، معاون حمل و نقل و ترافیک تهران، اعضای هیئت مدیره و معاونین برگزار شد. .

شفیعی در ابتدای مراسم سخنان خود را با فرمایشی از حضرت علی (ع) با مضمون «خدایا مرا به بندگی و سربلندی عزت بده» آغاز کرد، من که مولای من باشی و فرمود: اگر کاری را انجام دهیم در راه بندگی خدا کافی است و اگر در راه بندگی خدا نباشد هر چقدر هم که موفق باشیم فایده ای ندارد. از خداوند متعال می خواهیم به ما بندگان مشتاق خدا عنایت فرماید که اگر بنده خدا باشیم همین بس که بنده خدا نیستیم توفیقی هم نداشت.

وی با قدردانی از زحمات مهندس عبدالله پور افزود: این شرکت بسیار مهم و حساس است زیرا در شرایط عادی روزانه به دو میلیون نفر خدمات رسانی می کند و مشکلات بسیار کمی در شرکت پیش می آید.

شفیعی با اشاره به اینکه مترو پرمخاطب ترین مکان برای ارتباط مدیریت شهری و مردم است، گفت: این یک فرصت عالی برای خدمت رسانی به همه بخش ها است و هم می تواند رسانه باشد، هم خدمات و هم محل برگزاری، نمایشی برای شهر. مدیریت. ” این خیلی مهمه.

وی گفت: مهندس عبدالله پور در مدت کوتاهی نشان دادند که از نظر فنی و فنی صلاحیت دارند و خوشحالم که در این مدت در خدمت ایشان بودم.

معاون حمل و نقل و ترافیک تهران خاطرنشان کرد: مهندس عبدالله پور نیز با صراحت از این تغییر استقبال کرد و از ایشان خواستم که برای استفاده از مهارت و توانایی خود در هیئت حضور داشته باشند.

شفیعی با قدردانی از دکتر شایسته به خاطر بر عهده گرفتن مسئولیت مدیرعاملی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، افزود: حضور ایشان در این شرکت مایه قوت ماست.

وی با اشاره به اینکه امروز در صحن شورا سوالی درباره تجربه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مترو تهران مطرح شد، گفت: باید رسانه ای را که در حال تاسیس است شفاف سازی کنیم و سعی کنیم افکار عمومی را توجیه کنیم. «وقتی جواب دادم، همه دوستانم باور کردند.

شفیعی افزود: مهارت و تجربه ایشان در سیستم اداری کشور بسیار ارزشمند و فرصتی ارزشمند برای مترو تهران است تا شاهد تحولات مثبت برای کشور و آینده آن و حضور ایشان باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار خاطرنشان کرد: تیم مدیریت شهری جدید مخلص هستند، اغراق کردند و روی کار آمدند و هدف این است که کاری کنیم که شهر و مردم امیدوارتر شوند.

علی عبدالله پور مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور خود در این راهپیمایی گفت: بهره برداری از مترو به دلیل وجود 2 میلیون نفر در هر روز و مسائل ریز و درشتی که تشکیل می دهد مهم است. شهر هر روز. اتصال، چهره.

وی با اشاره به اینکه کار در چنین شرکتی مستلزم حمایت و تلاش همه همکاران نزدیک به ساختمان مدیریت شهری است، افزود: تلاش من و همه همکارانم در مدتی که مسئولیت این شرکت را بر عهده داریم این است که می تواند رضایت مسافران را به طور موثر جلب کند.

وی افزود: یکی از مزیت های این شرکت ایجاد تیمی از کارکنان و متخصصان فاقد مهارت فناوری است و از ابتدا تجربه زیادی در ارائه خدمات دارند. به مکان بهتری بروید و مطمئناً حضور شما می تواند ثمربخش باشد و با ایده های جدید، دیدگاه های جدید و گنجاندن روحیه و انگیزه در شرکت شما را یک قدم جلوتر ببرد.

مهدی شایسته اصل با تشکر از اعتماد دکتر زاکانی به جوانان گفت: از دکتر شفیعی مهندس جوان و کارشناس حمل و نقل نیز تشکر می کنم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه دو جهت کلی مورد نظر شهردار تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک را برشمرد و گفت: با شرایط و موانع تلاش کنید.الحق و الانصاف به خوبی مدیریت کردند.

وی افزود: مشکل دوم یافتن کاستی های تغییر و نوآوری است که در گذشته دغدغه من بوده است چرا که مشکل جدی هوشمندسازی و استفاده از صنایع با فناوری پیشرفته مبتنی بر تغییر خدمات مترو است.به بزرگواران. مردم تهران

وی با تاکید بر اینکه جز شرایط کاری و سلامت روحی و جسمی کارکنان و مدیران کارکنان مترو و افزایش حس احترام و ارزش در بین این عزیزان محقق نمی شود، گفت: باید برای مردم کاری انجام دهیم. ،” او گفت. قدرت جامعه و مردم از خدمات مترو که بزرگترین شرکت خدماتی است و ارتباط مستقیمی با مردم دارد رشد می کند و این مستلزم بهبود وضعیت کارکنان و همکارانم در این شرکت است.

مهدی شایسته اصل خاطرنشان می کند: خدمت به مردم با ناراحتی، دغدغه و عشق به نیروی انسانی کار بسیار سختی است و از مردم تهران انتظار می رود در رسیدن به این هدف ما را در حد توان یاری کنند و می توانیم وقت داشته باشیم. “که مهمترین دارایی آنها با ارائه خدمات جدید و هوشمند برای حفظ و بهبود رفاه آنهاست.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، گفتنی است مهدی شایسته اصل دارای لیسانس مهندسی برنامه ریزی و تحلیل سیستم های صنعتی، فوق لیسانس برنامه ریزی، اقتصاد و DBA از تهران. دانشگاه مدیریت.

فعالیت های عملیاتی کلیدی:
مشاور و مدیرکل دفتر رئیس شورای اسلامی
– مدیرکل ریاست برنامه ریزی و کنترل معاونت صدا و سیما
– معاونت وزارت برنامه، برنامه و بودجه، سازمان تحقیقات و نوآوری دفاع ملی
– رئیس دبیرخانه دائمی مدیریت جهادی – مرکز آموزش و برنامه ریزی
دبیر اول شهید مدرس – ساختمان سخنرانی انقلاب اسلامی
– رئیس مرکز نوآوری و نوآوری مجلس قانونگذاری
مشاور و مدیرکل هیأت رئیسه شورای عالی انقلاب فرهنگی
– کارشناس بازرسی از واحدها و تأسیسات اجرای ساختمانهای عمومی و دولتی.
– مجری، یکپارچه سازی و کنترل پروژه پتروشیمی ایران – مدیرعامل پتروسازه پلاس
– نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پیشران کسب و کار شریف- هلدینگ دانش بنیان

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا