برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر/ تاکید بر مستندسازی تمام مراحل انتخابات

برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر/ تاکید بر مستندسازی تمام مراحل انتخابات

رئیس جمعیت هلال احمر از برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور از 19 مردادماه خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین، پیرحسین کولیوند در نشست ستاد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر و به صورت آنلاین با مجریان انتخابات در سراسر کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد. آمادگی انتخابات هلال احمر: هماهنگ کننده های انتخاباتی مراقب باشند اینگونه دقت کنند و هیات استانداری لیست تایید صلاحیت شدگان را بخواند و منتشر کند.

به گفته وی، ششمین دوره انتخابات هلال احمر از 28 مردادماه در سراسر کشور برگزار می شود.

جمعیت هلال حمار رئیس جمهور بر اجرای قانون انتخابات و رهنمودهای بازرسی و همچنین مصوبه شورای عالی اجرایی تیرماه سال جاری تاکید کرد و افزود: همچنین کل روند انتخابات را مستند کنید، انتخابات هلال احمر باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی در ادامه به ویژگی های منتخب تاکید کرد و گفت: توان مدیریتی بالا، کارآمدی، ایمان به اسلام و ایران، شریعت، اصول هفت گانه هلال احمر، کارشناسان دلسوز یکی از شاخص ها و ویژگی های منتخب هستند. و امیدوارم افرادی با این خصوصیات در انتخابات رای بیاورند.

یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر وی در عین حال بر برگزاری یک انتخابات پیشگیرانه برای مردم در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: تاکنون تلاش های زیادی در زمینه انتخابات صورت گرفته است، اما این نکته را باید در نظر گرفت که دو نکته را باید در نظر گرفت. و این مشارکت حداکثری و صداقت در انتخابات است.» هلال احمر.

وی افزود: اجرای ارتباطات و نظارت بر انتخابات باید نقطه عطفی در خدمات کارگروه جمعیت هلال احمر باشد و به تجربه ای تبدیل شود که الگویی برای انتخابات آینده باشد و پس از آن به خوبی به یادگار بماند. همه اعضای ستاد انتخابات و ناظران باید در کنار هم باشند و انتخاباتی شاد و سالم را برگزار کنند.

آقای سلیمانی با بیان اینکه شعبه اخذ رای به صورت 24 ساعته به سوالات ناظران در شهرستان ها پاسخ می دهد، گفت: “با هماهنگی، تفاهم و همکاری شاهد حضور حداکثری در کنگره خواهیم بود.”

سعید اوحدی مشاور ارشد رئیس جمعیت هلال احمر وی در عین حال با تاکید بر اهمیت برگزاری واقعی انتخابات، گفت: جمعیت هلال احمر در همه زمینه ها پیشرفت چشمگیری داشته است. و بالاترین دستور، زیرا نتایج این انتخابات را مردم خواهند دید.

انتخابات نشان دهنده محبوبیت در جمعیت هلال احمر است

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی نماینده رهبرانقلاب در جمعیت هلال احمر نیز بر لزوم مشارکت و مشارکت حداکثری داوطلبان تاکید و ابراز امیدواری کرد در این انتخابات مشروع، منظم و باشکوه برگزار شود. تجلیل خواهد شد و منشأ تحول، پیشرفت و تعالی در جمعیت هلال احمر است.

وی این انتخابات را تظاهرات مردمی جمعیت هلال احمر عنوان کرد و با اشاره به اقدامات دو دستگاه اجرایی و نظارتی در روند انتخابات، تصریح کرد: مسئولیت امانت الهی است که انسان باید در قبال وظایف خود پاسخگو باشد روز قیامت.

معزی در ادامه توصیه کرد: مدیران و مدیران اجرایی با آگاهی از قوانین و شرایط در راستای وظایف محوله تلاش کنند.

وی با تاکید بر اهمیت صیانت از آرای رای دهندگان گفت: آینده هلال احمر در این انتخابات مشخص خواهد شد.

وی در پایان بر اهمیت انتخابات جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: از خداوند متعال خواستارم این انتخابات را منشأ خدمات مضاعفی برای جمعیت هلال احمر قرار دهد.

در این جلسه آخرین مسائل و دغدغه های مربوط به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله آخرین به روز رسانی قانون انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا