استان ها

برگزاری رویداد ملی “شتاب” در مرکز علمی _ کاربردی جهاددانشگاهی

سازماندهی رویدادهای ملی "شتاب" در مرکز عملی علمی جهاد داس سگا

سلام آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز کهگیلویه و مرکز جهاد دانشگاهی بویراحمد گفت: “یک رویداد ملی شتاب (شروع) با محوریت تولید و فرآوری عسل در مرکز نوآوری های گیاهی دانشگاه علمی کاربردی جهاد یاسوجی برگزار می شود.” مرکزی.

محمد حسین برهمن در گفت وگو با سلام آنلاین ، افزود: با کمک مرکز نوآوری گیاهان در دانشگاه جهاد یوسف ، با حمایت دانشگاه علمی کاربردی ، اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی. شرکت ها ، شهرک های صنعتی ، پارک های استانی ، پارک های علم و فناوری ، مراکز تحقیقات جهادی جهادی استانی ، صندوق های نخبگان استانی و دانشگاه های جهادی استانی ، اولین رویداد سریع (شروع) تولید و فرآوری عسل (تقریباً) برگزار می شود. مشارکت سرمایه گذاران ، مجریان و فعالان ملی زنبورعسل.
وی اظهار داشت: این رویداد دارای 5 محور است از جمله: 1- طرح توجیهی بسته بندی و فرآوری عسل 2-سایر محصولات زنبور عسل و مصرف 3-اقتصاد و تجارت محصولات زنبور عسل 4-روش های تولید و فرآوری محصولات زنبور عسل 5. طبیعی استانداردهای عسل و تشخیص عسل طبیعی تقلبی از محورهای پذیرش مفهوم است.
رئیس مرکز کهگیلویه و مرکز بویراحمد جهاد دانشگاهی گفت که آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان و ارسال ایده ها به دبیرخانه رویداد 10 ، 1400 بود و پس از آن ارزیابی اولیه مفهوم ثبت نام ساخته شده توسط تجربه انجام شد. داوران و حداقل 10 ایده از بین ایده های ثبت شده با افراد ثبت شده و تیم دعوت می شوند.
در مورد اعطای تیم های برتر ، آقای پروم تأکید کرد که جایزه رویداد اول برای نفر اول: 25 میلیون ریل ، نفر دوم: 15 میلیون ریل و نفر دوم 3. گروه سوم با صدور گواهینامه و ایجاد سه گروه برتر به صورت رایگان در شهر گروه برتر ، مرکز نوآوری و مشاوره رایگان برای تجارت ایده های خود ، 5 میلیون ریال دریافت کردند.
وی گفت: کسانی که علاقه مند به شرکت در این رویداد هستند می توانند برای دریافت ایده به لینک http://kba.acecr.ac.ir/fa/form/372 به لینک مراجعه کرده و ایده های خود را در صفحه ثبت نام رویداد در مرکز پزشکی ارائه دهند . نوآوری علمی گیاهان – یوك یوجی حاجی یا با 09175172001 ، 0917343114 تماس بگیرید.
باید بگویم این رویداد در روز سه شنبه 17 مه 1400 ساعت 10:00 صبح برگزار می شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا