ورزشی

برگزاری بزرگترین نمایشگاه کتاب آفریقا در کنیا

یک کتابفروشی در کنیا میزبان بزرگترین نمایشگاه کتاب آفریقا در ماه اوت است.

به گزارش گروه فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از «پایتخت نیوز»، یک کتابفروشی در کنیا در مردادماه میزبان بزرگترین نمایشگاه کتاب آفریقا خواهد بود. این نمایشگاه با بیش از 10000 عنوان کتاب از بیش از 50 کشور آفریقایی و 2000 عنوان به زبان های انگلیسی، فرانسوی، سواحیلی و آفریقایی با 50 درصد تخفیف در خرده فروشی، بزرگترین بازار کتاب آفریقایی کنیا خواهد بود.

نمایشگاه کتاب آفریقا توسط مجموعه سوما از 1 تا 5 اوت 2023 در کتابخانه یادبود مک میلان در خیابان باندای، نایروبی برگزار می شود و کتاب های غول های قاره سیاه از کشورهایی مانند نیجریه و غنا و کنیا را به نمایش می گذارد. از دیگر کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه می توان به آنگولا، بنین، بورکینافاسو، چاد، کیپ ورد، جمهوری آفریقای مرکزی، کومور، مصر، اکوادور، گینه، سواتینی، گینه بیسائو، لیبی، موریتانی، مراکش، مراکش، ماداگاسکار اشاره کرد. سنگال، سیرا اوگاندا و تانزانیا مطرح شد.

موتونی مویروری، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل مجموعه کتاب سوما نامی، این نمایشگاه را زمانی هیجان انگیز برای مجموعه کتاب سوما نامی توصیف کرد و فرصتی برای ارائه طیف گسترده ای از کتاب های آفریقایی به خوانندگان فراهم کرد.

هدف از نمایشگاه کتاب آفریقا، ترویج ادبیات و راهنمایی نویسندگان آفریقایی و فراهم کردن بستری برای تبادل جهان بینی در مورد نویسندگان آفریقایی و در عین حال دسترسی بیشتر به ادبیات آفریقا برای مخاطبان گسترده تر است. در عین حال هدف این نمایشگاه ترویج فرهنگ مطالعه و ارزش گذاری برای هنر ادبیات آفریقاست.

ادبیات در ژانرهای مختلف از جمله داستان، غیرداستانی، کتاب کودک، کتاب بزرگسال، شعر، کتاب مرجع، کتاب رشد فردی و غیره در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

مجموعه کتاب سوما یک کتابفروشی آفریقایی مستقر در نایروبی است که با هدف ترویج فرهنگ آفریقا از طریق ادبیات تأسیس شده است. از زمان آغاز به کار خود در سال 2021، DP دید، دسترسی و خواندن کتاب های آفریقایی را در سراسر جهان تقویت کرده است.

از آن زمان، این کتابفروشی به یکی از کتابفروشی های آفریقایی پیشرو در کنیا تبدیل شده است و مجموعه گسترده و متنوعی از کتاب های آفریقا را ارائه می دهد.

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا