بررسی مشکلات و مطالبات محله نفرآباد

بررسی مشکلات و مطالبات محله نفرآباد

ارائه طرح های ویژه برای روشنایی تقاطع و تعویض تیرهای چراغ برق آسیب دیده، بازرسی و تعمیر تجهیزات انشعاب گاز، تعیین تکلیف به کلیه دانشمندان گاز منطقه 20 و رفع نشتی احتمالی، مکان یابی و احداث ایستگاه تاکسی در محل هماهنگی با تاکسی، مکان های ناایمن شهری، همچنین راهکارها و پیشنهادات لازم در خصوص آنها از جمله مصوبات جلسه نظارت و حل و فصل محله نفرآباد بود.

به گزارش سلام آنلاین، پس از سفر هفته گذشته داوود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهر تهران به نفرآباد شهرری، جلسه نظارت و بررسی با حضور و هماهنگی 20 تالار منطقه برگزار شد.

این جلسه با حضور رئیس سازمان بازرسی شهر تهران، فرماندار منطقه 20، فرمانده انتظامی شهرداری، مدیر گاز، اداره برق، اداره آب، معاون رئیس جمهور و مدیر شهرداری و شهرداری برگزار شد. گروه مسئول اهالی نفرآباد.

در ابتدای جلسه مردم و نمایندگان شورای محل با تشکر از این جلسه طرح تفصیلی منطقه، استقرار شهرک، ایمنی نامناسب آتش نشانی، نشت گاز را عمده ترین مسائل منطقه عنوان کردند. و مقدار گاز. دانشمندان بلاتکلیف هستند و فاقد وسایل حمل و نقل عمومی هستند.

گودرزی با اشاره به نارضایتی اهالی محله نسبت به طرح ابلاغی از سوی کمیسیون اصل 50، ضمن تاکید بر ایجاد محله ایرانی اسلامی در منطقه، گفت: برنامه 30 ساله زندگی انسان را اجرا کنید.

وی افزود: این پروژه عمران و نوسازی محله باید مورد بازنگری قرار گیرد و به مردم اطلاع رسانی شود و از این حیث زمین تحت کنترل شهرداری در جهت حذف از شهرک بی خانمان ها برای ارائه خدمات ورزشی قرار گیرد. ایجاد چت محلی و راه اندازی مراکز سرگرمی کوچک.

آقای گودرزی در ادامه به بحث امنیت این ولسوالی پرداخت و تاکید کرد: امروز امنیت برای ما یک مسئله اساسی است، زیرا بدون امنیت دیگر مسائل حل نمی شود و یقیناً باشنده گان در تامین امنیت ولسوالی همکاری و کمک خواهند کرد. . . “

رئیس بازرسی کل استان تهران پیشنهاد کرد: برای افزایش امنیت و زیبایی در محوطه قسمت هایی از حیاط و حیاط های مبهم منطقه بسته شود و در برخی از قسمت های آن تغییرات مشهود توسط ساختمان ایجاد شود.شهری زیبایی .

جناب آقای نجیم رضوی فرماندار منطقه 20 نیز با بیان اینکه مردم در این سنگکت از ابلاغ پروژه کمیسیون ماده 5 ابراز نارضایتی کرده و خواستار رسیدگی لازم و رفع مشکلات مردم شدند با احتیاط و آرامش خواستار شدند. . .

وی تاکید کرد: بافت تاریخی منطقه قدیمی باید حفظ شود تا شهری با کیفیت و ارزش باشد علاوه بر منافع مردم، قانون میراث فرهنگی نیز رعایت شود.

فرماندار منطقه 20 با تاکید بر اینکه بخشداری همچنان به انجام وظایف جاری خود از جمله نظافت و خدمات عمومی در این کمون ادامه می دهد خاطرنشان کرد: احداث باغ میوه و تره بار با همکاری شهرداری منطقه 20 و هماهنگی بسیاری از سازمان ها برای تبادل سیگار زمین‌ها، زمین‌های بازی و فضای بازی کودکان و همچنین تزئین دیوارهای فرسوده با استفاده از مواد پوششی رنگی در این محله ساخته می‌شود.

ارائه طرح های ویژه روشنایی، عبور و تعویض تیرهای چراغ برق آسیب دیده، بازرسی و تعمیر تجهیزات انشعاب گاز، تعیین تکلیف به کلیه دانشمندان گاز بومی و رفع نشتی احتمالی، مکان یابی و احداث ایستگاه تاکسی در محل با هماهنگی سازمان تاکسیرانی، شناسایی شهرهای ناامن و همچنین راهکارها و پیشنهادات لازم در مورد آنها از قبیل حصار کشی، ایجاد اماکن ورزشی یا زیباسازی توسط بخشداری حداکثر به مدت یک ماه، عیب یابی، نورپردازی و نوسازی حیاط سبز باغ یاس. در این محله و پاکسازی منطقه معتادان متجاهر، همکاری پلیس، تحرک فرهنگی، اجتماعی و منطقه ای از دیگر راهکارهای این نشست است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی تهران، بازرس کل تهران تا رفع کامل موضوع نفرآباد و قطعی شدن نتیجه اقدامات انجام شده تمامی مصوبات جلسه را پیگیری خواهد کرد. برای شفافیت

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا