عمومی

بحران‌شناسی خاورمیانه – سلام آنلاین

خلاقیت ، نبوغ و نوآوری بحث باعث شد که بخواهم آن را به دانشجویان و محققان معرفی کنم. نوآوری از این دیدگاه که این نوع کارها معمولاً توسط محققان خارجی ترجمه می شود و ما با نگاه ایرانی به آن توجه نمی کنیم. این کتاب به هفت تفسیر با مثالهایی از قدرت اشکال اساسی زندگی ، نفت ، قراردادهای اجتماعی خاورمیانه ، بازیهای استدلال و درگیری برای کاوش در تاریخ روانشناسی رشد ، تاریخ روانشناسی رشد در غرب علاوه بر ریاضیات رشد می پردازد. و تولد بیوشیمی.

آنچه از نظر من قابل توجه است گفتمان دوم در مورد شکل اساسی زندگی نفتی و گفتمان سوم در مورد قرارداد اجتماعی خاورمیانه است که در یک بحث مربوط به شکل گیری خاورمیانه بر اساس هیدروکربن ها است. جایزه و استفاده از روغن برای زندگی سیاسی. بدون شک ، خواننده می تواند به راحتی درک کند که چگونه هیدروکربن ها اشکال جمعی و نگرشهای سیاسی فردی را در خاورمیانه تشکیل می دهند که از نظر ایدئولوژیک کمتر مرتبط هستند.

شاید بدون نفت ، هیچ جنبش سیاسی و رهبران جنگ از این طریق وجود نداشته باشد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که نویسنده در سخنرانی سوم در مورد بحران قدرت نفت و گاز در خاورمیانه صحبت کرده و راه حل خود را برای حل این بحران از جمله مالیات و قانون اساسی مسئول ارائه داده است. دیدگاه این کتاب ، خصوصاً در مورد اینکه رهبران خاورمیانه چگونه جدی و بی ربط عمل می کنند ، دیدگاه ها و پرسش های جدیدی را ایجاد می کند.

یک اختلاف عمیق بین رهبران و دیدگاه های سنتی قدرت سیاسی و ملت وجود دارد. این کتاب بازگشت به اخلاق سیاسی و سیاست وزرای فرزانه است. خواندن این کتاب را به ویژه به دانشجویان ، جوانان و فقط برای کسانی که منافع ملی ایران را دوست دارند ، که همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش فقر ، ارتقا the مردم و عظمت واقعی کشور هستند و آرزو می کنند ، بسیار توصیه می کنم. برای نویسندگان متفکر و متفکر موفق باشید. و می خواهم آثار برجسته تری بنویسم.

310311

دکمه بازگشت به بالا