ورزشی

با دبیر موافقم که وظیفه سرمربی انتخاب ملی‌پوش نیست

طبق این گزارش شفافمحمد جواد ابراهیمی گفت: “من می خواهم از علیرضا دبیر ، رئیس فدراسیون کشتی برای این کار ارزشمند و فوق العاده تشکر کنم.” این قطعاً باعث افزایش تعداد کشتی گیران و الهام بخشیدن به آنها خواهد شد. با این قانون ، مثل من که سالها از حق ما برای حضور در تیم ملی محروم شدیم ، بسیار با انگیزه هستیم و می دانیم که گذشته دیگر هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

آزادکار که در وزن 97 کیلوگرم در ایران وزن داشت ، تأکید کرد که او نیز مانند بسیاری دیگر از کشتی گیران با اجرای قانون با تشویق فراوان عمل می کند. این عملکرد کشتی گیر و سیستم امتیاز دهی است که وظیفه انتخاب تیم ملی را تأکید می کند. با روش قبلی ، که اصلاً مشخص نکرد چه معیارهایی را انتخاب کند ، بیشتر کشتی گیران انگیزه خود را از دست دادند. وقتی من آنها را بالا می برم ، اما وقتی من را بلند می کنند ، دست خود را روی کسی می گذارند و من خسته ام ، و بسیاری از کشتی گیران جوان که با من تمرین می کنند دیگر انرژی لازم برای کار ندارند.

وی ادامه داد: یکی از مثبت چرخه های جذب این است که کشتی گیران اول و دوم به مسابقات اعزام می شوند و این طور نیست که فرد مانند گذشته به یک مسابقه دشوار اعزام شود و دیگری برای ساده کردن رقابت. این دقیقاً مطابق با عدالت کشتی است ، زیرا همه کشتی گیران با یک چشم دیده می شوند. پیش از این نفر اول فرانسه به یک مسابقه در فرانسه اعزام شده بود و من نفر دوم طرف روسیه بودم اما با این قانون همه حقوق برابر داشتند. من همه آنها را گرفتم و اولین نفر در مسابقات خارجی بودم اما آنها ایده های خود را از طریق شورای فنی که ایجاد کردند اجرا کردند و دیگری را تیم ملی اداره کرد. .

دو مدال آور طلای بزرگسالان آسیا و جوانان جهان اظهار داشتند كه اگر قوانین اساسی در مورد كار و تصمیم گیری اعمال شود ، همه از تعهدات خود مطلع هستند و هیچ حقوقی از بین نمی رود. یک کشتی گیر بدون شکست دیگر نگران از دست دادن حقوق خود نیست و بیشتر از هر زمان دیگری برای رسیدن به تیم ملی تمرین خواهد کرد. در شش سالی که در سطوح مختلف استانی و کشوری رقابت کردم ، به رقبای خودم زیاد اشاره کردم زیرا آنها هیچ انگیزه ای برای تلاش بیشتر ندارند و می دانند که رسیدن به تیم ملی دونفره به دلیل تصمیمات شخصی قابل قبول نیست. اگر در هر وزن 10 یا 15 کشتی گیر داشتیم ، مطمئناً باعث افزایش کشتی ایران می شد.

وی گفت: برخی معتقدند با اجرای این قانون از اختیارات مربی ملی کاسته می شود. وقتی کشتی با آمادگی 90٪ به اردو می رود ، مربی تیم ملی باید او را به 100 نفر برساند و مهمتر از آن ، این مربی خوب است که مدیریت و سازگاری کشتی گیران را با گذشت زمان انجام دهد. قبل از بازی خود را از لحاظ ذهنی بجنگید یا آماده کنید. آهسته ما یک مورد قبلی داشتیم که سرمربی تیم ملی شب قبل از بازی به من گفت که شما قصد دارید فردا مقابل حریف خود بازی کنید! از این گذشته ، یک مربی برای نابود کردن اخلاق خود با کشتی گیران چه می کند؟

ابییما در پایان درباره وزن 97 کیلوگرم خود گفت: “من این وزن را کسب کردم تا المپیک شوم و به سختی تمرین می کنم و انرژی زیادی برای رسیدن به تیم ملی دارم.” مطمئن باشید که زیباترین کشتی ها را از من خواهید دید و حرف های زیادی برای گفتن خواهم داشت.

دکمه بازگشت به بالا