عمومی

بایدن با آینده سیاسی بن سلمان چه کرد؟

رئیس جمهور ایالات متحده این مورد را موردی نمی داند که حقوق بشر باید با فصل 7 منشور سازمان ملل مطابقت داشته باشد. با توجه به جوامع مورد نظر ، ایالات متحده بر اهمیت سیاست خارجی و در آغاز حرکت خود تأکید کرده است ، زیرا این معنی را می توان برای کشورهایی مانند روسیه ، چین ، ایران و کره شمالی در آینده در نظر گرفت. اظهار نظر در مورد مسائل حقوق بشر با یکی از متحدان خود. در واقع ، ایالات متحده و دموکرات ها و آمریکایی ها همیشه نسبت به مفهوم حقوق بشر و عملکرد انتقاد داشته اند. انتقادات امروز در جامعه بین الملل نشان می دهد که ایالات متحده حقوق بشر را برای متحدان خود نادیده می گیرد و از نظر کشورهای رقیب و متخاصم بر همان معنی تأکید می کند.

اکنون ، با تجربه و انتقادات جیمی کارتر و همچنین اهمیت رسانه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی ، بایدن با افشای گزارش ترور خاشقچی علیه عربستان سعودی و شخصیت های محمد بن سلمان ، مشکلات مختلفی را مطرح کرد. که افکار عمومی را برای این معنا آماده می کند. همانطور که همه ما می دانیم ، تحقیقات در مورد ترور خاشقچی از زمان ترامپ آغاز شد و دولت بایدن فقط گزارش های مربوط به آن را از سرویس مخفی منتشر کرده است ، که می تواند جو قابل توجهی در مورد عربستان ایجاد کند. این اقدام باعث ایجاد افکار عمومی در مورد مسیر ایالات متحده توسط موقعیت ریاض در سرزمین متحدان واشنگتن در منطقه خواهد شد که می تواند زمینه را برای ایجاد تغییرات ایالات متحده در رابطه با سایر کشورها در ایالات متحده فراهم کند. پرونده حقوق بشر آنها با انتقاد جدی تری از منظر نظام بین الملل و جامعه جهانی روبرو خواهد شد. بنابراین ، جنبش آغاز شده توسط دولت بایدن علیه عربستان سعودی را می توان اقدامی معنی دار و هدفمند دانست.

شاهزاده محمد بن سامان اکنون در پی گزارش ترور جمال خییجی روزنامه نگار سعودی در نقطه ضعفی در برابر رقبای محلی قرار دارد. در همان زمان ، با توجه به وضعیت فعلی گزارش و اینكه هیچ تحریمی علیه بن سامون اعمال نخواهد شد ، می توان گفت كه عواقب آن به مرور كاهش می یابد ، اما این حرف نمی گوید. بگویید چه بلایی بر سر ولیعهد آمده است از عربستان سعودی ، بدون عواقب. این ترور خاشقچی بود که جانشینی برای پدرش ، ملک سلمان را برای او بسیار دشوار کرد ، در غیر این صورت آنچه پیش بینی می شد این بود که محمد بن سلمان باید جای پدر خود را بگیرد. بنابراین آنچه اکنون شاهد آن هستیم تأثیر این اقدام بر وضعیت فعلی و آتی محمد بن سلمان است.

310311

دکمه بازگشت به بالا