بازچرخانی آب در اولویت واحدهای صنعتی باشد

بازچرخانی آب در اولویت واحدهای صنعتی باشد

مدیرکل محیط زیست استان تهران تاکید کرد: تصفیه آب ضروری است و باید در اولویت برنامه های صنعت قرار گیرد.

به گزارش سلام آنلاین علیرضا مزینانی وی امروز در حاشیه افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب شیرولی فود که با حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان این شرکت برگزار شد، افزود: آلودگی در تمام سطوح زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و همین امر است. وظیفه همگان است که در کاهش آن بکوشند و مسئولیت اجتماعی خود را در این زمینه انجام دهند.

مدیرکل محیط زیست استان تهران افزود: رعایت ملاحظات زیست‌محیطی در واحدهای صنعتی مهم است و مدیریت پسماند و تصفیه فاضلاب برای ما و دغدغه‌های زیست‌محیطی منطقه مهم است و مدیریت صحیح پساب واحدهای صنعتی ادامه خواهد داشت واقع در استان در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر فرآوری آب در اماکن صنعتی گفت: در واحد لبنیات مهمترین و موثرترین اقدامی که باید انجام شود، داشتن تصفیه خانه فاضلاب و توجه به شرایط آب و هوایی و کمبود آب و خشکسالی در کشور به ویژه است. . در استان تهران موضوع بازیافت و استفاده مجدد آب بسیار مهم است و باید در اولویت برنامه واحدهای صنعتی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، مزینانی ضمن تقدیر از مجموعه ها و مجموعه های صنعتی که در مسیر حفاظت از محیط زیست قرار دارند و ملاحظات زیست محیطی را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند، گفت: برای مجموعه هایی که در مسیر محیط زیست ما نیستند. به محیط زیست کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا