اجتماعی

بازدید مجازی از نمایشگاه عفاف و حجاب

در آخرین روز ماه رمضان ، نخستین نمایشگاه مجازی پاکی و حجاب در ماه رمضان رکورد بازدید کننده را شکست و یک میلیون بازدید کننده محصول پاکی و حجاب را تماشا کردند.

به گزارش سلام آنلاین ؛ نمایشگاه های هولوکاست و حجاب که هر ساله در ماه مبارک رمضان به عنوان بخشی از نمایشگاه قرآن برگزار می شود ، تقریباً در طول سال با حضور 94 شرکت محلی برگزار می شود. به دلیل نبود نمایشگاه قرآن و تعطیلی فرهنگی.

انجمن هیپی و فعالان باکره کشور در سال 1995 مشغول حمایت از تولیدکنندگان هیپ هاپ و باکره با توجه فرهنگی بودند و نمایشگاه های مجازی یکی از راهکارهای این انجمن برای جبران تولید کنندگان بود. از این بخش 94 شرکت که الزامات بکارت و حجاب را تولید می کنند در این نمایشگاه ثبت شده اند که 80 شرکت معرفی محصولات خود را انجام داده و با نمایش محصولات خود به فروش می رسانند.

این نمایشگاه با شعار “موضوع عفاف و حجاب تحت هیچ شرایطی بسته نشده است” و حمایت از تولید کنندگان در زمینه بکارت و حجاب برگزار شد که به دلیل شیوع دیفتری ، نمایشگاه بهار ، نمایشگاه قرآن و برنامه مسافت اجتماعی. در ماه ژوئن برگزار می شود.

با مشاهده وضعیت فعلی کشور ، فناوری های جدید به تولید کنندگان محصولات بهداشتی و حجاب کمک کرده اند که چرخه صنعت پوشاک را چرخانده و بیش از 700 نوع محصول باکره و حجاب را به مصرف کنندگان تحویل دهند.

این رویداد یک فعالیت خلاقانه در بخش مد و پوشاک است و با ایجاد تعداد تجمع های فعال در این بخش ، امکان ایجاد بازار آنلاین محصولات در بخش های باکره و حجاب را فراهم کرده است. تهیه کنندگان در این نمایشگاه شرکت می کنند. آنها می توانند یک شرکت خلاق به حساب بیایند و از تسهیلاتی از قبیل وام 400 میلیون تومانی از برنامه نوآوری محیط زیست معاون رئیس جمهور معاون رئيس جمهور از علوم و فناوری های نوآوری بهره مند شوند.

نمایشگاه واقعی بکارت و حجاب در ماه مبارک رمضان به پنج قسمت تقسیم می شود: ضیافت و ضیافت عمومی ، لباس و لباس اسلامی ، لباس و روسری ، لباس کودک و نوجوان و نیاز به حجاب. . براساس استراتژی انجمن ، این نمایشگاه همه چیز را دارد که زنان مسلمان می توانند در جامعه استفاده کنند.

این نمایشگاه واقعاً تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را با شرایط اقتصادی دشوار همراه می کند تا برخی از خسارت هایی را که شرایط فعلی به آنها وارد کرده است ، وارد کنند. همچنین مشتریان می توانند بدون واسطه ها محصول را با قیمت مناسب دریافت کنند.
در این نمایشگاه سعی شده است همراه با نظارت و پشتیبانی از تولیدکنندگان ، حجاب به عنوان یک کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزان تر در معرض دید عموم قرار گیرد.

در این رویداد شرکت هایی که مراکز نمایشگاه های ماه رمضان و هاربین را ثبت کرده اند ، با تأیید انجمن فعالان عفاف و حجاب و مرکز فناوری رامون ، با تأیید دفتر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عنوان شرکت های خلاق معرفی می شوند. فن آوری. آنها سود می برند

علاقه مندان می توانند تا 10 ژوئن به وب سایت اولین نمایشگاه مجازی پاکیزگی و حجاب در ماه مبارک رمضان ، www.hijab99.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا