اجتماعی

بارش باران در نقاط مختلف کشور

رئیس مرکز پیشگیری و مدیریت بحران کشور از بارش باران در مناطق مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت وگو با سلام آنلاین. وی درباره وضعیت آب و هوای کشور در روزهای آینده گفت: امروز (11 اردیبهشت) در فلات زاگرس مرکزی و شرقی، فلات البرز، بخش‌هایی از کرمانشاه، منطقه یزد شمال کرمان و یکشنبه (3 اردیبهشت) در بخش‌هایی از شمال غرب، البرز مرکزی و شرقی، نواحی مرکزی، شرقی و شمالی کرمان با بارش پراکنده، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتا گاهی با افزایش گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: روز دوشنبه 13 اردیبهشت بارندگی در کشور و شمال غرب، میانه شرق، جنوب شرق و روز سه شنبه (14 اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در جنوب غربی سواحل خزر بارید. دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی بارندگی خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت خطرات هواشناسی خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه (15 اردیبهشت) در غرب و جنوب غرب کشور و در استان های مرکزی، شرقی، جنوب شرقی و ساحلی دریای خزر بارندگی بارید. در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی نیز در بخش‌هایی از اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران خواهد بود.

رئیس مرکز پیشگیری و مدیریت خطرات اقلیمی همچنین با تایید وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (12 اردیبهشت) نیمه ابری گاهی ابری و وزش باد همراه است. حداقل دما 16 درجه سانتیگراد و حداکثر دما 29 درجه سانتیگراد است.

ضیائیان همچنین اعلام کرد طی امروز و فردا (2 و 3 اردیبهشت) شهرکرد با دمای 3 درجه سانتیگراد سردترین و اهواز با دمای 38 و 39 درجه سانتیگراد گرمترین مرکز کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا