اجتماعی

انفجار شدید در ساختمانی در شهر ری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از وقوع انفجار مهیبی در داخل ساختمانی در شهر ری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با سلام آنلاین، در این ماجرا اظهار کرد: ساعت 25:30 امروز پس از شنیدن صدای انفجار مهیبی که مردم در شهر ری شهرستان بهشتی شنیدند، ستاد سازمان بلافاصله دو ایستگاه را به پایانه تحویل داد. صحنه.

وی با بیان اینکه در محل مشاهده شد انفجار مهیبی در منزلی رخ داده است، گفت: نیم طبقه همانطور که می بینید خانه استفاده نشده و برخی از قسمت ها به کارگاه تبدیل شده است. “

وی گفت: انفجار مهیبی در این مکان رخ داد و در نتیجه قسمت هایی از دیوارها و سقف تخریب شد. خوشبختانه در زمان تخریب هیچکس داخل ساختمان نبود، اما در پشت ساختمان یک مجسمه ساز وجود داشت که افراد زیادی در آن مشغول به کار بودند که به دلیل ویرانی و شدت انفجار که قسمت اول انفجارها یک دیوار کارگاه.

ملکی گفت: این افراد هنگام بیرون آمدن از زیر آوار با حضور آتش نشانان، بر اثر ریزش دیوار مجروح شدند و حتی بخشی از بدنشان زیر آوار مانده بود.

ملکی گفت: بر اثر ریزش دیوار 6 نفر از جمله دو زن و چهار مرد مجروح شدند. این افراد برای معاینه و درمان به اورژانس تحویل داده شدند.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه آتش سوزی نداشته است زیرا اگر این اتفاق می افتاد وضعیت بدتر می شد. همزمان با حضور کارشناسان در محل، نشت گاز از مشعل گاز و ایجاد شعله و جرقه به نتیجه رسید. این عملیات در ساعت 16:55 به پایان رسید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا