عمومی

«انتقام سخت» در حال تحقق است

آمریکایی ها و اسرائیلی ها نمی توانند به اهدافی که در مقابل اهداف مردم منطقه به دنبال آن هستند برسند. امروز ، تلاش آنها برای دفاع از خود است ، نه اینکه تأثیر آنها را توسعه دهند ، و این انتقام است که خون شهدا و مردم ایران و محور مبارزه گرفته شده و از این جنایتکاران گرفته شده است.

به گفته سلام آنلاین ، سردار حسین دهگان ، رئیس بنیاد مصطفیفان ، در یادداشت ویژه ای به جمران در مورد حملات تروریستی کرمان نوشت:

ملت عزیز و شریف ما در سالروز شهادت سلیمانی شاهد یکی از بزرگترین جنایات اسرائیل علیه بشریت بود. تعدادی از حجاج کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند. عاملان این جنایت همان عاملان شهادت سلیمانی هستند و این چیزی جز یأس و ضعف آنها در مقابل مبارزات و نمادهای آن نیست.

افرادی که روز چهارشنبه به شهادت رسیدند از یاران مکتب شهید سلیمانی، مکتب امام و انقلاب بودند. قطعا این اقدامات باعث ضعف و تردید در اراده و تعهد مردم ما نمی شود. اگر دیروز برای تضعیف محور مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، امروز سعی دارند افرادی را که همراه نهضت هستند به شهادت برسانند و آنها را از این راه باز دارند. اگر دیروز به دنبال تضعیف محور مبارزه با شهدای سلیمانی بودند، امروز محور مبارزه در بالاترین سطح قدرت، عزت و توانایی است.

اگر در سایه این اقدامات فکر می کردند می توانند برنامه های خود را در منطقه انجام دهند و امنیت اسرائیل را برای همیشه تضمین کنند ، امروز اسرائیل در بدترین وضعیت امنیتی قرار دارد. کسانی که امروز به دنبال آن برنامه ها هستند جرات طرح آن برنامه ها و اهداف را ندارند. علاوه بر این ، تمام این اتحادها از دیروز و امروز تا فردا در سایه این حضور به همراه جلال مردم موفق نمی شوند.

اگر امروز بگوییم که ما به سختی تلافی خواهیم کرد ، پس انتقام در سایه خدا و محور مبارزه محقق می شود و هر روز با برنامه های آنها روبرو می شود. امروز آمریکایی ها و اسرائیلی ها نمی توانند به اهدافی که در منطقه دنبال می کنند ادامه دهند. امروز تلاش آنها حفظ خود است نه گسترش نفوذشان. این انتقام جویی است که خون شهدا و مردم ایران و محور مقاومت از این جنایتکاران گرفته شده و گرفته شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا