فرهنگ و هنر

انتصاب قائم‌مقام و مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

معاون وزیر امور فرهنگی و ارشاد اسلامی و رئیس سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران طی احکامی جداگانه «نایب رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» و تعدادی از مدیران کمیته نمایشگاه را منصوب کرد.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، یاسر احمدوند، علی رمضانی را به عنوان قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب کرد.

مقاله ای از یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، خطاب به علی رمضانی:

با توجه به اهمیت بزرگداشت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور و دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده با توجه به بهره مندی از تجربیات فرهنگی و اجرایی و بر اساس قوانین نمایشگاه کتاب تهران، با توجه به در این اطلاعیه آمده است: «معاون رئیس جمهور شما کاندیدای سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شده است.

امید است با استعانت از خداوند متعال در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام گرانقدر اسلامی و انجام کارهای مصوب مطابق با رهنمودهای ابلاغی موفق باشید.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین طی حکمی جداگانه مدیر سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را به شرح زیر منصوب کرد.

محمد الهیاری (رئیس کمیته داخلی ناشران)، اسماعیل جانعلی پور (مدیر کمیته ناشران خارجی)، محمدعلی مرادیان (مشاور رئیس و رئیس کمیته نظارت و ارزشیابی)، حسین صفری (مدیر اجرایی و وکیل) کمیته)، محمد خلج (مدیر کمیته اداری و مالی) و علیرضا اسماعیلی (رئیس کمیسیون رسیدگی به تخلفات).

با توجه به اهمیت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور و گردهمایی ویژه اهالی علم و فرهنگ برای دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده. ترویج فرهنگ کتابخوانی در حکومت مردمی و انقلابی. به گزارش سوابق فرهنگی و اجرایی به موجب این حکم به عنوان “مدیر کمیته / مسئول سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران” منصوب می شوید.

انتظار می‌رود ضمن توجه کامل به ارائه سیاست‌ها، اهداف و راهبردهای کلان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تعامل سازنده با مدیران، کمیته‌ها، کارگروه‌ها و ادارات به افزایش کمی و کیفی اقلام اقدام منصفانه بپردازد. در نظر گرفته شود:

به شرح تعهدات ابلاغی و مجموعه آیین نامه ها، رویه ها، دستورالعمل ها و برنامه های مصوب توجه شود.

توجه کامل به قوانین و ارزش های اسلام و انقلاب.

اجرای سیاست ها و راهبردهای اتخاذ شده در حوزه های فعالیت آن کمیته و سایر فعالیت های مرتبط.

توجه به اصول برنامه ریزی و ارائه طرح ها و برآوردهای مالی برای کلیه فعالیت ها و پروژه ها.

رعایت اصول صرفه جویی و کاهش هزینه ها، بهینه سازی استفاده از تجهیزات موجود و روان سازی سازه ها.

از تجربیات قبلی و افراد و مدیران شایسته و با تجربه بهره مند شوید.

همکاری و همکاری کامل با شورای ارزیابی و نمایشگاه و تیم بازرسی مربوطه.

ارائه به موقع گزارش ها و آمار درخواستی و توجه به مفاد مواد 14 و 15 قانون نمایشگاه بین المللی کتاب تهران.

توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

یاسر احمدوند
معاون وزیر
رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران »

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت 1401 برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا