اجتماعی

افزایش روحیه مقاومت جوانان فلسطینی و تزلزل نظامیان غاصب

آنا گزارش می دهد؛

یکی از تأثیرات روحیه بالنده مقاومت در میان جوانان و نسل جدید در فلسطین، ممکن است انحطاط اخلاقی و فرسودگی مضاعف نیروهای رژیم اشغالگر در نتیجه ناکامی های فراوان آنها در برابر مبارزه باشد. مردم فلسطین

به گزارش خبرگزاری محلی و جهانی آنا، ویدئویی به طور گسترده در اینترنت دست به دست می شود که در آن نظامیان صهیونیست از جوانان فلسطینی در منطقه «الخلیل» در کرانه باختری رود اردن التماس می کنند که دست از کار بکشند. مبارزه آنها.

سربازان رژیم صهیونیستی به جوانان فلسطینی گفتند: خسته شدیم و بس کنید! برو من خسته ام

روشن است که اگر ارتش به مأموریت و کاری که انجام می دهد باور داشته باشد، مانند جوانان فلسطینی بدون احساس خستگی در مبارزه، به فعالیت خود ادامه می دهند.

تفاوت فاحشی بین روحیه جوانانی وجود دارد که سال‌ها با وجود محدودیت‌ها و سختی‌هایی که نیروهای نظامی و امنیتی قدس اشغالی بر آنها تحمیل کرده‌اند، اما برای آزادی تلاش کرده‌اند. از سرزمینشان و از پدرانشان و از کافران.

اشغال قدس در این دوران با اقدامات گسترده ناقضان حقوق بشر او سعی در تضعیف و از بین بردن روحیه و اندیشه مبارزاتی در آنها از جمله ارعاب، ارعاب، شکنجه زندانیان، کشتار غیرنظامیان و سلب حقوق شهروندی و آزادی شهروندان فلسطینی داشت و نشان از شکست آنها دارد.

اگرچه رژیم مورد حمایت نهادهای بین المللی بوده و هست، اما گاه حتی صدای آنها در مورد رفتار غیرانسانی رژیم به گوش می رسد و آشکارا اعتراض می کنند.

در این اتصال “عفو بین المللی” این دادگاه از دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) خواست تا در مورد جنایات جنگی احتمالی پس از حمله در جریان حمله مرگبار اسرائیل به نوار غزه در ماه اوت تحقیق کند.

بر اساس چه چیزی اگنس خالاماد دبیرکل سازمان عفو ​​بین‌الملل اعلام کرد که حمله اخیر اسرائیل به غزه تنها سه روز به طول انجامید، اما جراحات و خسارات جدیدی به مردم محاصره شده غزه وارد کرد.

وی افزود که سه حمله مرگباری که در حال بررسی آنها هستیم باید فراخوانده شوند “جرائم جنگی” بررسی شود؛ همه قربانیان حملات غیرقانونی و خانواده های آنها مستحق عدالت و غرامت هستند.

ناکارآمدی نیروهای امنیتی و حاکمیت قانون در سال های اخیر منجر به بروز اختلافات و گاه تنش بین احزاب سیاسی و مقامات بلندپایه در تل آویو شده است که موفقیت و اثربخشی این سطح را برجسته می کند. “مبارزه فعال” جوانان فلسطینی در قالب گروه های مقاومت.

یکی از تأثیرات افزایش روحیه مقاومت در میان نسل جدید جوانان و مردم فلسطین، انحطاط اخلاقی و فرسودگی مضاعف نیروهای رژیم اشغالگر در نتیجه ناکامی های فراوان آنها در برابر مقاومت است. مردم فلسطین

علاوه بر این باید تاکید کنیم که بسیاری از رسانه های غربی و عربی از ابتدا تا به امروز از فعالیت ها و اهداف رژیم تل آویو دفاع کرده و جای ظلم و ستم را تغییر داده اند.

با توجه به فعالیت های جاری و گسترده ای که حقوق بشر آن رژیم را نقض می کند. اسیران و آزادگان فلسطینی وی در بیانیه ای به مناسبت روز ملی زنان فلسطینی به این نکته اشاره کرد که هم اکنون 30 زن فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند. دو نفر از آنها بدون اتهام در بازداشت اداری نگهداری می شوند و یکی زیر 18 سال سن دارد.

این رسانه های مغرض غربی و عربی هستند که در این مدت با بی توجهی به اقدامات غیرانسانی نیروهای رژیم تل آویو، ادامه فعالیت خود را تسهیل کردند و صدای مردم و جوانان را به صدا درآوردند. سالها شنیده می شود

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا