تازه های کسب و کارعلمی و پزشکی

افزایش اسپرم و سایز آلت تناسلی

یکی از روش های موثر برای افزایش شانس باروری در آقایان است. در حال حاضر متاسفانه افراد بسیاری با مشکل کمبود اسپرم روبرو هستند و بدیهی است که استفاده از دارو های افزایش دهنده میزان اسپرم می تواند نقش ویژه ای برای این دسته از آقایان ایفا کند. در این محتوا روش های افزایش میزان اسپرم را خدمت شما ذکر خواهیم کرد و در ادامه نیز چگونگی تکنیک های افزایش سایز آلت را به شما عرض می کنیم.

فواید افزایش اسپرم

باید توجه داشت که تنها فایده افزایش اسپرم برای آقایان، افزایش شانس باروری نیست. افزایش تعداد اسپرم سبب می شود ک آقایان در حین انزال بتوانند لذت بیشتری را تجربه نمایند. هر کس این را به خوبی می داند که اوج لذت رابطه جنسی در هنگام ارضا شکوفا می شود و به همین دلیل افزایش تعداد اسپرم در آقایان این امر را محقق می سازد. با افزایش اسپرم مدت زمانی که فرد انزال پیدا می کند افزایش پیدا می کند و این امر در نهایت سبب لذت بیشتر می گردد.

البته که افزایش اسپرم بر افزایش میل جنسی نیز تاثیر دارد. یکی از دلایلی که ممکن است مردان را در رابطه جنسی ناتوان و سرد کند، کاهش اسپرم های آنان است. به هر حال استفاده از تکنیک ها و دارو های افزایش میزان اسپرم می تواند در این خصوص تاثیرات خود را بگذارد.

افزایش اسپرم در بدن سبب می شود که توان بدن شما افزایش پیدا کند و بتوانید برای مدت زمان طولانی به انجام فعالیت ها بپردازید. به هر حال افزایش اسپرم در بدن می تواند به عنوان یک محرک فوق العاده عمل کند و مانع از خستگی سریعتر شما شود.

روش های افزایش اسپرم در آقایان

جهت افزایش و تقویت اسپرم دارو های مختلفی در بازار amazon یافت می شوند. البته در این داروها چند ترکیب به طور معمول وجود دارد. نخستین ترکیب آرژینین می باشد. آرژینین سبب می شود که سرعت گردش خون در بدن افزایش پیدا کند و میل جنسی در آقایان بیشتر گردد. همچنین یافته های پزشکان نشان می دهد که آرژینین در درمان مشکل نعوظ هم می تواند اثرگذار باشد.

دومین ترکیب که معمولا در یافت می شود، جینسینگ است. جینسینگ گیاهی است که در کره و ژاپن کشت می شود. جینسینگ سبب می شود که توان بدن افزایش پیدا کند و به همین دلیل در درمان مشکل کم توانی جنسی هم کارایی دارد. این گیاه در ژل تیتان طلایی نیز وجود دارد و به اختلالات نعوظ کمک میکند. البته لازم به ذکر است که این ماده در تمامی دارو های افزایش دهنده اسپرم ممکن است وجود نداشته باشد.

جدا از دو ترکیب فوق، عصاره های گیاهی مختلفی هم در افزایش اسپرم و تقویت آن کارایی دارد. ضمن اینکه ویتامین ها و املاح معدنی هم می توانند در این زمینه کارایی داشته باشند. به همین دلیل در دارو های افزایش دهنده اسپرم می توان ترکیبی از ویتامین ها، عصاره های گیاهی و املاح معدنی را مشاهده کرد. به همین سبب این دارو ها معمولا سبب افزایش انرژی نیز می شوند. این امر برای برقراری رابطه مفید است.

دارو های افزایش دهنده اسپرم

  • : تاثیر چشمگیری که این قرص افزایش منی در آقایان داشت، سبب شد که به آن لقب فواره ارگاسم داده شود. این دارو سبب می شود که میزان اسپرم و قدرت آن در باروری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. این دارو در مدتی کوتاه اثرات خود را نشان خواهد داد. با این حال بر اساس تجربه مصرف کنندگان، تکمیل دوره مصرف سبب می شود که اثرگذاری آن به شکل بهتری احساس شود.
  • کانت بوست: به عنوان یکی از دارو هایی که سبب افزایش اسپرم در آقایان می گردد، کانت بوست نیز می تواند گزینه خوبی باشد. این دارو سبب می شود که علاوه بر افزایش تعداد اسپرم، قدرت باروری آقایان نیز افزایش پیدا کند. در نتیجه برای آقایانی که با مشکل ناباروری مواجه هستند می تواند گزینه موثری باشد.

افزایش سایز آلت،افزایش اسپرم و سایز آلت تناسلی

یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد در حین برقراری رابطه جنسی داشته باشند، کوتاهی طول آلت می باشد. به هر حال همیشه میل جنسی برای برقراری یک رابطه موفق کافی نیست. اندازه طول آلت در آقایان یکی از فاکتور های اصلی برای برقراری رابطه می باشد که نباید آن را نادیده گرفت.

آلت بزرگتر طبیعتا سبب می شود که لذت جنسی فرد و شریک وی افزایش پیدا کند و هر دو نفر رابطه موفقی داشته باشند. برای افزایش سایز آلت تناسلی روش های دیگری مانند عمل جراحی نیز وجود دارد که قطعا به دلیل عوارض بالا توصیه نمی شود. یافتن یک داروی مناسب برای افزایش طول آلت شاید ایده چندان بدی نباشد. با این حال قابل اطمینان در این زمینه زیاد نیستند.

آلت تناسلی مردان و دستگاه تناسلی مرد شامل چه قسمت‌ هایی است؟

  • اسپرم (سلول‌های جنسی مردانه) و منی (مایع محافظ اطراف اسپرم – Semen) را تولید، نگهداری و حمل می‌کنند.
  • اسپرم را در دستگاه تولیدمثل زنان تخلیه می‌کنند.
  • هورمون‌های جنسی مردانه تولید و ترشح می‌کنند.

سیستم تولیدمثل مردان یا آناتومی دستگاه تناسلی مردان از قسمت‌های داخلی (درون بدن) و خارجی (خارج بدن) تشکیل‌شده است. این اعضا در کنار هم به شما کمک می‌کنند که ادرار کنید، رابطه جنسی برقرار کنید و فرزند داشته باشید.

ساختار خارجی دستگاه تناسلی مردانه یا دستگاه تولید مثل مردان

بیشتر قسمت‌های دستگاه تناسلی مردان در خارج از حفره شکم یا لگن قرار دارند. قسمت‌های خارجی دستگاه تناسلی مردان یا چیزی که به‌اصطلاح دیده می‌شود، شامل آلت تناسلی مردانه، کیسه بیضه و بیضه‌ها است.

۱. دستگاه تناسلی مردان

آلت تناسلی مرد (نام علمی دستگاه تناسلی مرد به انگلیسی: Penis) پنیس یا آلت مردانه عضوی بدون استخوان و غضروف در بدن مردان است. این اندام در زمان تحریک جنسی به حالت نعوظ درمی‌آید و وظیفه برقراری رابطه جنسی را دارد. آلت تناسلی مرد دارای تعداد زیادی پایانه عصبی با حساسیت بالاست که به رسیدن مرد به اوج لذت جنسی (ارگاسم) کمک می‌کند. وقتی مرد به ارگاسم می‌رسد، منی که حاوی اسپرم است، از سر آلت مرد به داخل واژن زن تخلیه می‌شود. به این پدیده انزال گفته می‌شود که همراه با ارگاسم در مردان است.
آلت تناسلی مردانه ۳ بخش دارد:

  • ریشه: زیشه بخشی از آلت تناسلی مرد است که به دیواره شکم متصل می‌شود.
  • بدنه یا شافت: بدنه آلت تناسلی مردانه به شکل لوله یا استوانه است که از سه محفظه داخلی یا سیلندر تشکیل‌شده است. در داخل این سیلندرها یک بافت نعوظ خاص و اسفنجی وجود دارد که حاوی هزاران فضای بزرگ است که در زمان تحریک جنسی پر از خون می‌شوند. با پر شدن این حفره‌ها آلت تناسلی مرد، سفت و قائم می‌شود که اجازه نفوذ در واژن زن در هنگام رابطه جنسی را می‌دهد. پوست آلت تناسلی مردانه و شل و منعطف است و امکان تغییر اندازه آلت تناسلی را در هنگام نعوظ (شق کردن یا راست کردن) فراهم می‌کند.
  • کلاهک آلت تناسلی: حشفه، سرنره، یا کلاهک آلت تناسلی به انتهای مخروطی آلت تناسلی مرد گفته می‌شود. حشفه در اکثر مردان جز محسوب می‌شود، زیرا بیشترین تعداد پایانه‌های عصبی را دارد. سر آلت تناسلی، با یک لایه شل از پوست به نام پوست ختنه پوشیده شده است. این پوست گاهی با روشی به نام ختنه برداشته می‌شود. خروجی مجرای ادرار، در نوک کلاهک آلت تناسلی مرد قرار دارد.

در ایران به دلیل مسائل مذهبی و فرهنگی عمل ختنه تقریبا در تمامی کودکان پسر انجام می‌شود.

۲. کیسه بیضه

کیسه بیضه، کیسه‌ای شل از جنس پوست است. این کیسه در پشت آلت تناسلی آویزان است. کیسه بیضه، بیضه‌ها و بسیاری از اعصاب و رگ‌های خونی را در خود نگه می‌دارد و از بیضه‌ها محافظت می‌کند. علاوه بر حفاظت، کیسه بیضه نوعی سیستم کنترل دمایی را هم فراهم می‌کند.

برای تکامل طبیعی اسپرم، دمای بیضه‌ها باید کمی پایین‌تر از دمای بدن باشد. عضلات مخصوصی در دیواره کیسه بیضه وجود دارد که با انقباض و انبساط آن‌ها، بیضه‌ها به بدن نزدیک یا از بدن دور می‌شوند. در زمان ساخت اسپرم، بیضه‌ها از بدن دور می‌شوند تا خنک بمانند و زمانی که بیضه‌ها نیاز به گرم شدن یا حفاظت دارند، عضلات کیسه بیضه منقبض می‌شوند و بیضه‌ها را به بدن نزدیک می‌کنند.

۳. بیضه ها

بیضه‌ها اندام‌های بیضی‌شکل به بزرگی یک زیتون درشت هستند. بیضه‌ها درون کیسه بیضه قرارگرفته‌اند و در هر طرف توسط ساختاری به نام طناب بیضه‌ای یا طناب اسپرماتیک حمایت می‌شوند. طناب اسپرماتیک مجموعه‌ای از لوله‌ها، رگ‌ها و عصب‌ها است که بیضه‌ها را به حفره شکمی متصل می‌کند.

بیشتر مردان ۲ بیضه دارند و بیضه‌ها دو وظیفه بر عهده‌دارند: ساخت هورمون مردانه تستوسترون و تولید اسپرم. درون بیضه‌ها توده‌های پیچ‌خورده‌ای از لوله‌ها وجود دارد که لوله‌های اسپرم‌ساز نامیده می‌شوند. این لوله‌ها از طریق فرایندی به نام اسپرماتوژنز، اسپرم یا همان سلول‌های جنسی مردانه را تولید می‌کنند.

۴. اپیدیدیم

اپیدیدیم یک لوله‌ پیچ‌خورده و طولانی است که در پشت هر بیضه قرار دارد و سلول‌های اسپرم تولیدشده در بیضه‌ها را حمل و ذخیره می‌کند. علاوه بر این، بالغ شدن اسپرم‌ها هم در اپیدیدیم اتفاق می‌افتد. چون اسپرم‌هایی که از بیضه‌ها بیرون می‌آیند نابالغ هستند و توانایی باروری ندارند. در هنگام تحریک جنسی، انقباضاتی اتفاق می‌افتد که اسپرم را وارد مجرای خروجی بیضه یا لوله اسپرم بر (واز دفرانس) می‌کند.

بخش های داخلی دستگاه تناسلی مردان یا پنیس آقایان

در دستگاه تناسلی مردان چندین اندام داخلی نیز وجود دارد، اندام‌هایی که با چشم دیده نمی‌شود. به این بخش‌های داخلی، اندام‌های جانبی نیز گفته می‌شود. این اندام‌ها نقش بزرگی در سیستم تولیدمثل مردان دارند. این اندام‌ها عبارت‌اند از:

۱. لوله اسپرم بر

لوله اسپرم بر یا واز دفرانس یک لوله عضلانی طولانی است که از اپیدیدیم خارج می‌شود و به داخل حفره لگن تا پشت مثانه می‌رود. این لوله اسپرم‌های بالغ را برای آماده‌سازی برای انزال به مجرای ادرار منتقل می‌کند. در فارسی به وازدفرانس، لوله اسپرم بر، مجرای خروجی بیضه، مجرای وابران یا لوله منی بر هم گفته می‌شود.

۲. مجاری انزال

در دستگاه تناسلی مردان یک جفت مجرای انزال وجود دارد. هر یک از این مجراها، از یکی شدن لوله اسپرم بر با مجرای کیسه منی تشکیل‌شده‌اند. آن‌ها از پروستات می‌گذرند و به داخل مجرای ادرار باز می‌شوند. در جریان انزال، منی از پروستات می‌گذرد و از نوک آلت تناسلی از بدن خارج می‌شود.

۳. مجرای ادرار یا میزراه

مجرای ادرار یا میزراه لوله‌ای است که ادرار را از مثانه به خارج از بدن شما منتقل می‌کند. البته مجرای ادرار در مردان وظیفه انزال را هم بر عهده دارد. هنگامی‌که آلت تناسلی مرد در حین رابطه جنسی در حالت نعوظ قرار دارد، جریان ادرار در مجرای ادرار مسدود می‌شود. بدین‌صورت این اطمینان وجود دارد که در زمان انزال تنها منی بدن را ترک می‌کند.

۴. کیسه های منی

کیسه‌های منی یا وزیکول‌های منی، قسمتی از دستگاه تناسلی مردان است. آ‌ن‌ها دو غده توبولار ساده هستند که در موقعیت خلفی و تحتانی مثانه قرار دارند. کیسه‌های منی در نزدیک پایه مثانه، به مجرای اسپرم بر متصل می‌شوند. ترشحات کیسه منی حدود ۶۰% مایع منی را تشکیل می‌دهد و وظیفه حمل و تامین انرژی اسپرم‌ها را بر عهده دارد. کیسه‌های منی مایعی غنی از قند (فروکتوز) تولید می‌کنند که منبع انرژی اسپرم را فراهم می‌کند. با استفاده از این منبع انرژی، اسپرم‌ها توانایی حرکت به سمت تخمک را خواهند داشت. ترشحات این غدد حالت قلیایی دارند و از اسپرم‌ها در محیط اسیدی واژن حفاظت می‌کنند.

۵. غده پروستات

  • تولید مایعی که باعث تغذیه و انتقال اسپرم می‌شود
  • ترشح آنتی‌ژن اختصاصی پروستات (PSA)، پروتئینی که به حفظ حالت مایع منی کمک می‌کند
  • کمک به کنترل ادرار

۶. غدد پیازی

غدد پیازی، یا غدد کاپر، ساختارهایی به‌اندازه نخود هستند که در کناره‌های مجرای ادرار، درست در زیر غده پروستات قرار دارند. این غدد مایع شفاف و لغزنده‌ای تولید می‌کنند که مستقیماً داخل مجرای ادرار تخلیه می‌شود. این مایعات برای روان کردن مجرای ادرار تولید می‌شوند. همچنین ممکن است به دلیل وجود باقی‌مانده قطرات ادرار، مجرای ادرار کمی حالت اسیدی باشد. ترشحات غدد پیازی، این اسیدیته را خنثی می‌کند.

جهت خرید و آگاهی  قیمت های محصولات داروخانه تیمار طب می توانید با شماره تماس 09024865544 در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا