اقتصادی

افتتاح ۲۷۵ طرح اشتغال در دهه فجر

مدیرعامل بنیاد کارآفرینی OMD از افتتاح 275 پروژه با بیش از 2000 شغل ایجاد شده در دهه Forge خبر داده است.

اصغر نورالله زاده در گفت وگو با سلام آنلاین ، جزئیات راه اندازی پروژه صندوق کارآفرینی امید را بیان کرد: طی دهه فجر امسال ، 275 پروژه پشتیبانی شده به طور همزمان در کشور با اعتبار 1520 میلیارد ریال راه اندازی می شود. بیش از دو هزار نفر اشتغال ایجاد می کنند.

وی افزود: “امسال صندوق 1052 پروژه را تأمین كرده است كه 12000 شغل ایجاد كرده است.”

به گفته مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید ، علی رغم ادامه کار و بن بست تجارت ، تلاش برای جلوگیری از بن بست کسب و کار در این دوره با تأمین اعتبار به موقع.

در همین حال ، نورالله زاده از پرداخت 1850 میلیارد تن ساختمان در قالب 81،228 قرارداد خبر داد و گفت كه 1،481 میلیارد دلار از این مبلغ برای حمایت مالی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان كرد: “اگرچه جریان منابع به صندوق نسبت به سال قبل كاهش یافته است ، اما ما كاهش هزینه ها را ندیده ایم و سیاست حمایت مالی را به شدت اجرا كرده ایم.”

مدیرعامل بنیاد کارآفرینی امید همچنین از برگزاری جشن کارآفرینی اجتماعی در تاریخ 19 فوریه خبر داد و گفت: “این جشنواره برای اولین بار تحت عنوان” کار عجیب “برگزار می شود و شرکت کنندگان و شرکت کنندگان برندگان جشنواره فعالان ، کارآفرینانی که مشکلات اجتماعی را حل می کنند ، آنها در جامعه کمک می کنند.

نورالله زاده گفت: “با برگزاری این جشنواره به عنوان معرفی کارآفرینان در بخش اجتماعی ، انتظار می رود که سهم کارآفرینان اجتماعی افزایش یابد و کارآفرینان به همکاری در زمینه رفع آسیب های اجتماعی تشویق شوند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا