اجتماعی

افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی تهران

فرماندار منطقه 7 در مراسم افتتاح دومین پایگاه واکسیناسیون کرونا در مسجد تهران همچنین از ایجاد سومین مرکز واکسیناسیون در این منطقه خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین ، سمیه حاجوی در افتتاح پایگاه واکسیناسیون کرونا در مسجد خمینی اظهار داشت: الله ، مرکز بهداشت شمال تهران و هفت شهرداری تأسیس شده و در حال حاضر پنج هزار نفر جمعیت دارند. روزانه واکسن بزنید. به

حجوئی خاطرنشان می کند: علیرغم اینکه سه پایگاه واکسیناسیون در هفت منطقه در نظر گرفته شده است ، اما امروز دومین پایگاه ترکیبی مصلی بزرگ در تهران از ساعت 8 صبح فعال است. واکسن کووید 19

شهردار منطقه هفت از مرکز ورزشی مرواد بازدید کرد ، در حال آماده سازی مرکز سوم در منطقه برای واکسیناسیون ساکنان و صدور مقررات لازم برای ایجاد مرکز در اسرع وقت برای ساکنان محله است. نزدیک مرکز ، از جمله هسن متئی به ارمنستان ، کارنگی و قفقاز می توانند با حداقل مسافت به مرکز سفر کرده و واکسینه شوند.

به گزارش وب سایت شهر ، مرکز واکسیناسیون مرودشت واقع در خیابان مرودشت با همکاری مرکز بهداشت تهران ، تالار شهر هفتم شمالی و بسیج ناحیه شهید مطهری در آغاز هفته مقدس راه اندازی می شود.کرونا. واکسیناسیون (salamat.gov.ir) و انتخاب سایت ذکر شده لطفاً برای دریافت پیامک و واکسیناسیون به این مراکز مراجعه کنید.

انتهای پیام

24 سپتامبر 1400

دکمه بازگشت به بالا