استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین ماشین‌آلات چندمنظوره پسماند

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین ماشین‌آلات چندمنظوره پسماند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران در شانزدهمین جلسه هیات مدیره خدمات شهری بر استفاده از توان شرکت های دانش بنیان برای تامین ماشین آلات پسماند چند منظوره تاکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین. شانزدهمین جلسه شورای مدیریت خدمات شهری با حضور حسین نظری معاون خدمات و محیط زیست شهری تهران، مهدی صالحی، شهردار 2، علی اصغر کمالی زاده، شهردار چهارم، علی محمد مختاری، مدیر اجرایی پارک تهران و جعفری گرین برگزار شد سازمان فضایی شهری نجفی، مدیرکل برنامه ریزی و منابع انسانی خدمات شهری محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران عطایی، مدیرکل اداره محیط زیست و توسعه پایدار محیط زیست تهران، صفی خانی، معاون بازرسی خدمات شهری و محیط زیست استان تهران، معاون خدمات شهری مناطق 2 و 4 و مشاوران ارشد. مدیریت این معاونت بر نحوه استفاده از توانمندی های شرکت بر اساس دانش و استفاده از ماشین آلات مدرن و چند منظوره متمرکز شده و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

در این نشست حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست استان تهران پس از شنیدن گزارش ها و پیشنهادات شرکت های دانش بنیان بر لزوم همکاری دوجانبه و استفاده از توانمندی ها و پتانسیل های آنها تاکید کرد شرکت‌های چند ماشینی مبتنی بر دانش می‌توانند بهترین خدمات را به شهر و مردم آن ارائه کنند.»

محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران نیز در خصوص همکاری دوجانبه با این شرکت دانش بنیان توضیحاتی را ارائه کرد و انتظارات خود را برای تامین ماشین آلات چند منظوره برای رفع نیازهای سازمان مدیریت پسماند بیان کرد.

در این نشست اعضای هیئت مدیره خدمات شهری پس از بحث و تبادل نظر بر همکاری دوجانبه پس از به کارگیری مهارت های لازم تاکید کردند.

بر اساس گزارش شهرداری، در این جلسه پس از بررسی پیشنهادات شرکت های دانش بنیان، تصمیم گرفته شد تا از پتانسیل این شرکت ها برای توسعه و بهینه سازی ناوگان خدمات شهری در حوزه پسماند استفاده شود. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا