از ساخت کاخ جشنواره در گود برج میلاد تا اولتیماتوم به مالکان گودهای رها شده

از ساخت کاخ جشنواره در گود برج میلاد تا اولتیماتوم به مالکان گودهای رها شده

معاون برنامه ریزی شهری شهردار تهران آخرین وضعیت استحکامات متروکه پایین پلازای شش چاله در تهران را تشریح کرد.

به گزارش سلام آنلاین عبدالرضا گلپایگانی صبح امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی که به منظور تشریح فعالیت های معاون برنامه ریزی شهری برگزار شد ، وی گفت: “معاون برنامه ریزی شهری تهران طی سالها تغییر رویکرد و گفتار در مدیریت شهر را در دستور کار خود قرار داده است. طی دو سال گذشته ، در این مدت ، سعی کرده ایم بر کیفیت شهر تمرکز کنیم.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه در این مدت سعی کرده ایم نظم را سرلوحه کار خود قرار دهیم ، گفت: اگر امروز ادعا می کنیم هیچ مجوزی خلاف مقررات وجود ندارد. نه ، این یک موفقیت بزرگ توسط یک همکار برنامه ریزی شهری با حمایت شهردار است. تهران ما به این مرحله رسیده ایم زیرا معتقدیم كه یكی از مشكلات تهران بی قانونی و نافرمانی از قوانین و مقررات است. ما تلاش کرده ایم که چنین کاری نکنیم و امروز با اطمینان اعلام می کنیم که هیچ مجوزی خارج از قوانین و برنامه های دقیق صادر نشده است و امیدواریم که این سنت ادامه یابد و به جایی برسیم که هیچ ساختمانی را که تخلف کرده و در اسرع وقت بسازید. بگذارید در بخش ساخت و ساز نظم و انضباط پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تجدید نظر دقیق در طرح تهران به عنوان یکی از اقدامات اساسی در دستور کار قرار گرفته است ، افزود: فاز دوم این پروژه توسط دانشگاه تربیت مدرس در حال توسعه است و شاهد بازنگری بود. مناطق مسکونی را که ظاهر شهری را بر هم می زند تزئین کنید. است. کلیات این طرح در کمیسیون ماده 100 به تصویب رسیده است و امیدواریم بتوانیم از حقوق مردم در شهر استفاده کنیم.

مسابقه طراحی برای یادمان شهید سلیمانی برگزار می کند

گلپایگانی افزود: مسابقه طراحی یادواره شهید شهید قاسم سلیمانی هفته آینده برگزار می شود. ما قصد داریم بنای یادبود شهید سلیمانی را در آباد آباد و پارک موزه دفاع مقدس مقدس نصب کنیم که البته این مسئولیت بر عهده معاون وزیر شهرسازی است اما این مجسمه در منطقه فعالیت های بهسازی است. ، بهشتی. و غیره. در طراحی روش مکان یابی از خاطره شهید سلیمانی استفاده می کنیم.

به تجهیزات زیر 200 متر با کپسول آتش نشانی نیاز دارد

معاون شهردار تهران گفت: “هفته گذشته ما در یک دایره بودیم ، طبق گفته این واحد ، مسافت کمتر از 200 متر باید مجهز به کپسول آتش نشانی باشد.” به ویژه در این تفاهم نامه با آتش نشانی امضا کردیم تا هنگام صدور پایان کار واحدهای زیر 200 متر به موضوع اطفا fire حریق توجه کنیم.

وی گفت: طبق برنامه ما زمان مشخصی را برای نگه داشتن گودال ها در اختیار گودال ها قرار داده ایم ، در غیر این صورت شورای شهر با ضمانت نامه بانکی از تهران وارد عمل می شود. مالک با هماهنگی قوه قضاییه ، گودال را پر می کند و به ثبات ساختار ادامه می دهد.

هشدار شهر از صاحبان گودال رها شده

آقای گلپایگانی با بیان اینکه این یک هشدار جدی برای صاحبان گود رها شده است ، تأکید کرد که این شهر تحمل ادامه وضعیت را ندارد و قصد دارد تا پایان سال با صاحبان گودال تماس بگیرد تا مسئولیت های آنها مشخص شود. از بین گودال های متروکه ، واقعاً به نفع صاحبان مغازه ها نیست که شهر چاه هایی را که هزاران تلاش با این زمین ساخته شده پر کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه تهران اجازه تخلف در ساخت و ساز را نمی دهد ، گفت: تعداد تخلفات رسیده به ماده 100 در این مدت نصف شده است. این نشان می دهد که به تخلفات جدی رسیدگی شده است. ساختمان بسیار چشمگیر است.

تصویب برنامه توسعه مجلس در شورای امنیت ملی

گلپایگانی در ادامه نشست خبری خود در خصوص آخرین برنامه توسعه مجلس گفت: “این طرح در شورای عالی معماری تصویب شده و از طرح قبلی محدودتر شده است.” مناطق حفاظت شده تقریباً به نصف کاهش یافته است ، اما توجه داشته باشید که موضوع امنیت پارلمان در دست این شهر نیست ، بلکه در شورای امنیت ملی به تصویب رسیده است.

وی در پاسخ به وضعیت طرح توسعه دانشگاه تهران با بیان اینکه تصمیم شورای عالی معماری مبنی بر تغییر دامنه طرح توسعه دانشگاه تهران توسط معاون حقوقی رئیس جمهور غیرقانونی است ، اظهار داشت: البته سه مورد هفته گذشته ، مدیریت دانشگاه هنرهای زیبا جلسه ای داشت و ما تأكید كردیم كه توسعه دانشگاه تهران باید فقط در سرزمینی كه به وضوح مالك آن است ، انجام شود تا آنها در این زمینه برنامه ریزی كنند. از طرف دیگر موضوع میراث دانشگاه تهران که وزارت میراث فرهنگی حداکثر فاصله 12 متری را برای میراث دانشگاه تهران در نظر گرفته است.

ساخت بنای یادبود ، جشنواره و گردشگری پزشکی در میلواکی

معاون برنامه ریزی شهری شهردار تهران درباره تکمیل گودال برج میل توضیح می دهد: قرار است دو هتل در این گودال ساخته شود ، اما شهرداری تهران و صندوق تعاون ناجا شریک آن با مشکلات قانونی روبرو هستند. بسته شده است که یکی از این پروژه ها میلوکی است.

وی گفت: اخیراً طرح تفصیلی جدیدی برای منطقه 120 هکتاری میلدور در کمیسیون ماده 5 تصویب شده است و ما تلاش کرده ایم که رویکرد تجاری مبتنی بر فرهنگ را در طرح جدید بگنجانیم. وی گفت: “ما امیدواریم كه ساختمان میلا را در ماه اكتبر بدست آوریم و پس از آنكه اقدامات لازم را برای ساخت سازه جدید و تثبیت آن انجام دهیم.”

در مورد استفاده از برج میانه ، جانشین برنامه ریزی شهری تهران همچنین اظهار داشت: “رویکرد ما می تواند فرهنگی و هنری باشد و می توانیم بناهای تاریخی ، تئاتر یا مکان حراج در تهران بسازیم یا مکانهایی را برای معرفی صنایع دستی در مقیاس جهانی طراحی کنیم.” . این واقعیت که بیمارستان میدارد در نزدیکی برج است نیز در ارتباط با گردشگری پزشکی تأکید می شود.

بازرسی ساختمان متروکه در شورای عالی استان

وی گفت: “ما از نظر قانونی ساختمانهای متروکه محدودیت قانونی داریم و شهر مسئولیتی ندارد.” “سال گذشته ما در شورای عالی شهرسازی برای شفاف سازی قانون کار مهمی انجام دادیم.” طبق قانون شهر ، ساخت دیوار معبد فقط امکان پذیر است و حتی در بعضی موارد مبلغ مصوب شورا در دادگاه عدالت اداری نقض می شود و باید بگویم که ساختمان شهر مصالح ساختمانی را ندارد که رها شد

وی افزود: “ساختمانهای متروكی كه روزگاری فعال بودند اما به دلیل تغییر كاربری یا رویكرد امروزه متروك شده اند ، در واقع یك سرمایه ارزشمند برای یك شهر است.” به عنوان مثال ، محور مسلمانان از ظرفیت بالایی برای بهبود کیفیت زندگی برخوردار است ، اما اغلب به دلیل ثروت و ارزش افزوده این املاک ، مدیریت شهری می ترسد که برنامه ای برای این واحدها و در نتیجه خنک سازی وجود نداشته باشد. نتیجه این برنامه ها “پرورش متروک” است. ما باید بتوانیم از این قابلیت ها و دارایی ها برای بهبود کیفیت زندگی در شهر استفاده کنیم و با اجرای پروژه های مختلف این ساختمان های متروکه و متروکه را به شهر تحویل دهیم.

لشکر فرعی برنامه ریزی شهر تهران در مورد آخرین وضعیت لشکر 6 ارتش گفت که پس از توافق بین شهرداری و ارتش 35 هکتاری منطقه ارتش در قالب یک پارک به شهر بازگردانده می شود: از نظر حقوقی ، این توافق نامه در حال انجام است و ما همچنین جلسه ای را در شورای شهر تشکیل داده ایم تا ابهامات را برطرف کنیم و ارتش در حال انجام مقدمات لازم است.

پلاسکو چطور؟

وی در مورد آخرین وضعیت پروانه های ساختمانی برای Plaza گفت: “در بحث پروانه های ساختمانی ، مواردی مانند نقشه های ساختمانی ، گروه های ساختمانی ، حقوق قانونی و محاسبات مبلغ ملاک عمل. نقص توسط مالکان برطرف شد و ساخت و ساز ساختمان تحت نظارت یک شرکت معتبر و تحت نظارت دقیق انجام شد.

گلپایگانی تأکید کرد که ساختمان پلاسکو از پیچیدگی خاصی برخوردار بود زیرا اسناد زیادی نداشت و پروانه قبلی آن متعلق به دهه 1930 بود و اکنون بین سالن منطقه و صندوق بی خانمان ها بر سر حقوق آنها اختلاف است.

وی در توضیح این اختلاف گفت: “بسیاری از کارگاه های فعال در Plaza در حال تولید هستند و ما این واحدها را تجاری نمی شناسیم مگر اینکه استخدام شوند.” به عنوان مثال ، در طبقه اول این میدان بانکی وجود دارد که یک اداره غیر تجاری را اداره می کند و اکنون باید اختلافات در شهرستان و صندوق بی خانمان ها حل شود.

گلپایگانی در آخرین بخش سخنان خود در مورد ساخت ساختمان دوم بیمارستان امام کمینی گفت: این ساختمان پروانه ساخت ندارد و در سالهای اخیر کار خود را انجام داده است. ما کنترل زیادی بر بیمارستان ها و وزارت بهداشت داریم ، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و این مشکلی است که ما با ساختمان دولت داریم زیرا آنها این کار را نمی کنند مجوز لازم است

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا