اجتماعی

ارائه ۴۰۰ هزار ساعت مشاوره از طریق ۱۴۸۰/ اختلالات اضطرابی و مشکلات ارتباطی بیشترین علت تماس‌ها

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از 400 هزار ساعت مشاوره تلفنی 1480 در سال گذشته خبر داد و گفت: اضطراب و بیماری های روحی و روانی و همچنین روابط خانوادگی و مسائل موقعیتی شایع ترین علت تماس های تلفنی است. .

بهزاد وحیدنیا در گفت وگو با سلام آنلاین وی با توجه به آمار 1480 تماس گیرنده در سال 1400 گفت: سال گذشته یک میلیون و 400 هزار تماس با این شماره برقرار شده و 400 هزار ساعت مشاوره از این طریق انجام شده است.

وی با بیان اینکه تفاوت چندانی از نظر نوع درخواست وجود ندارد، اما تعداد تماس‌ها با خط تلفن 1480 نسبت به سال 99 تا حدودی تغییر کرده است، گفت: اگرچه تعداد تماس‌ها نسبت به قبل از شیوع ویروس بیشتر است. الگوی تماس ها تفاوت چندانی ندارد.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی در پاسخ به این سوال که کدام موضوعات بیشتر به هم مرتبط هستند؟ بیانیه: بیشتر روابط به یک موضوع و دو موضوع اختصاص دارد. بیشتر مسائل و سوالات ارتباطی مربوط به مسائل خانوادگی و بین فردی است. همچنین بیشترین ارتباط در زمینه بیماری مربوط به افسردگی، اضطراب و مشکلات روانی تماس گیرنده یا اعضای خانواده است.

به گفته مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در زمینه اضطراب و مشکلات عاطفی و همچنین روابط و موقعیت های خانوادگی یکی از شایع ترین علل تماس های تلفنی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا