اجتماعی

اجرای طرح برخورد با شرکت‌های بازاریابی غیرمجاز شبکه‌ای و هرمی/ پلمب ۱۸ شرکت و بازداشت ۷۳ تن

رئیس پلیس فراجا از اجرای طرح شناسایی و پلمپ شرکت ها و اهرام غیرمجاز بازاریابی شبکه ای خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سردار محمد قنبری در این خصوص گفت: بر اساس طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و طرح هرمی، در مرحله ششم این طرح از روز دوازدهم به مدت شش روز از امکانات و توانمندی های پلیس حرفه ای استفاده می شود. تا 17 دسامبر. امسال در سراسر کشور اجرا شد که طی آن 73 نفر دستگیر و هفت شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و 11 محل 11 پروژه هرمی پلمب شدند.

وی افزود: بیشترین تعداد دستگیری و دستگیری در تهران (20)، گیلان (17)، خراسان رضوی (16)، اصفهان (5)، کرمانشاه (4) و البرز (3) بوده است. مردم) است.

به گفته سردار قنبری، بسیاری از شرکت های هرمی با شعارها و تبلیغات بازاریابی شبکه ای جوانان را جذب می کنند، اما هیچ کدام شرکت بازاریابی شبکه ای نیستند و حتی مجوز فعالیت در این زمینه را ندارند.همچنین.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس آگاهی شهرستان فراجا، ضمن توصیه به مردم برای عدم اعتماد به هیچ شرکتی که بازاریابی اینترنتی انجام می دهد، امید است مردم به ویژه جوانان تحصیل کرده جویای کار تجربه تلخ فریب خوردن افراد توسط شرکت ها را تجربه نکنند. روی میز آنها هرمی قرار دهید تا میدان برای سودجویی کلاهبرداران و کلاهبرداران بسته شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا