علمی و پزشکی

اجرای سند تحول بنیادین کم رنگ بوده است

به گزارش شفاف ، منصور کبگانیان ، دبیر نقشه برداری جامع ملی نقشه و معاون ستاد علمی و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی ، در گفتگویی درباره اجرای سند تغییرات اساسی در آموزش و پرورش ، گفت: وزارت آموزش در مورد تمرین ما سندی درباره تغییرات اساسی در آموزش و پرورش دریافت کرده ایم و در نحوه اجرای آن نیز تغییرات زیادی ایجاد کرده ایم.

دبیرکل نقشه جامع علمی کشور افزود: “در شورای آموزش و پرورش که وزیر آموزش و پرورش ، وزیر علوم و دبیرکل شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییرات اساسی را به ثبت رسانده اند در آموزش انجام می شود.

وی گفت: “ما نمی توانیم میزان ارزیابی مربوط به اجرای نرخ تبدیل را به صورت درصد اعلام كنیم ، زیرا نایب رئیس ارزیابی شورای عالی باید یك مطالعه دقیق درباره آن انجام دهد.”

معاون ستاد علوم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: “من همچنین معتقدم که سند تغییر به میزان محدودی اجرا شده است ، اما آموزش و پرورش اعلام کرده است که در اجرای آن با مشکل روبرو است.”

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت یادآور شد: “زمانی اعتقاد بر این بود که اسناد دیگری نیز اجرا می شود ، اما اکنون تعهد جدی برای اجرای سند تغییر داده شده است. مبانی آموزش و از این پس اجرای این سند عملی تر خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا