ورزشی

سه فرنگی‌کار ایران به فینال رسیدند/ یک نماینده در رده‌بندی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، نتایج کشتی گیران کشورمان در این دیدارهای یک روزه به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که به طور منظم با 5 نفر برگزار می شد ، محمد حدیثعبانی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر سابولیک ه وی صربستان را در دور دوم 2 بر یک مقابل امین شکست داد. ه توسط روسیه شکست خورد. او دور سوم را 6 بر 4 برد ودیرینکوف روسیه را شکست داد اد.پویا ه همچنین در دور اول با نتیجه 6 بر صفر مقابل ویکتور ه روسیه در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 برنده شد ه روسیه را جلو ببرید. او در دور سوم با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید سابولیک لوسونچ از صربستان شکست خورد. نمایندگان کشورمان در دور چهارم به مصاف یکدیگر می روند.

در وزن 60 کیلوگرم ، با حضور 6 کشتی گیر و 3 نفر در 2 گروه هیچ یک این مسابقات به طور منظم در دور اول به دلیل عدم حضور حریف در گروه گروه آرام برگزار شد کایریاکوس سی دی زورنات او از یونان برنده شد. در دور بعد با نتیجه 5 بر 2 از دیم آن وا ه از روسیه عبور کرد و مانند نفر اول تیمش به نیمه نهایی رسید. در این مرحله سرعت خود را در برابر کریستین کاهش دهید کچسکمتی از مجارستان 7-1 پیروز شد و به فینال رسید. در این دیدار او به مصاف انور می رود ه او روسیه را ترک کرد.

در دسته 67 کیلوگرم ، محمدجواد رضایی به دلیل عدم حضور حریف یونانی خود به دور دوم رسید. علیرضا نجاتی در همان وزن در دور اول 3-3 ه لوکایف روسیه برنده است در دور دوم محمدجواد رضایی با نتیجه 9 بر صفر علیرضا نجاتی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله او مانند عبدالله است ه روسیه با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و راهی مرحله مقدماتی شد. رضایی در رده بندی با اصلان ه این کشور در روسیه واقع شده است. نجاتی نیز به دلیل نرسیدن رضایی به فینال حذف شد.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با نتیجه 8 بر صفر گوران ه از صربستان شکست خورد. او در دور بعد روبرت را 9 بر صفر شکست داد. سرخ شده در روغن او از مجارستان پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. ارسلان در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر الکسا آسکی از جانب ه جلو افتاد و راهی فینال شد. در آخرین دیدار با استانیسلاو ه این کشتی از روسیه است.

در وزن 77 کیلوگرم ، با شرکت 7 شرکت کننده در 2 گروه 4 و 3 هیچ یک امین کاویانی نژاد در دور اول الکسا الیکس صربستان با نتیجه 7 بر 0 پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید سگی ه روسیه را فتح کرد. کاویانی نژاد در دور بعد رومی ه قهرمانان جهان و المپیک با نتیجه 7 بر 2 مقابل روسیه شکست خوردند و مانند نفر دوم تیمش به نیمه نهایی می رسد. در این مرحله او با ابوزاد ملاقات کرد منسیگوف روسیه با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و راهی دور بعد شد. کاویانی نژاد در جدول رده بندی با نتیجه 12 بر صفر توماس تیپ مجارستان شکست خورد و پنجم شد.

مهدی ابراهیمی (87 کیلوگرم) در دور دوم پس از استراحت در دور اول با نتیجه 8 بر 7 شکست خورد ه دیژو او صربستان را ترک کرد و ابراهیم می به دلیل شکست مقابل حریف در دور بعد حذف شد.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسف در دور اول با نتیجه 5 بر 1 و ضدحمله فنی والدان. زیکوویچ از صربستان شکست خورد. در دور بعدی با نتیجه 6 بر 1 از سد. ویتالی شور از روسیه عبور کرد و به نیمه نهایی رسید. یوسف در این مرحله ه ه با نتیجه 10 بر 2 روسیه را شکست دهید و به فینال صعود کنید. او در این مرحله مبارزه خواهد کرد داریوش ه مجارستان را ترک می کند

دکمه بازگشت به بالا