ابن خلدون کتابی به نام مقدمه ندارد!

در متن غنی و کتابهای فارسی و عربی از کتاب با عنوان مقدمه ابن خلدون گفته می شود که در قسمت نظری و فلسفی بحث تاریخ و جامعه مدنی / جامعه بشری محتوای بسیار عمیقی وجود دارد و آن در نوع خود بی نظیر و قابل تأمل است ، اما ارتباط مستقیمی بین آن و مکانهای دیگر برای این وجود دارد. از این رو ، محققان و منتقدان چنین اختلافاتی را به ناسازگاری ابن خلدون با مدل پیشنهادی وی نسبت داده اند ، اما واقعیت این است که او کتاب مهمی است. معرفی در دسترس نیست.

ابن خلدون کتابی به نام مقدمه ندارد!

مشخص نیست که قسمت های خاصی از کتاب چه زمانی است العبر این یک کتاب مستقل شد و اولین کسی بود که آن را نامگذاری کرد. معرفی قرائت شد ، اما ابن خلدون آن را ذکر نکرد و هدف او این نبود که هیچ بحث مقدماتی را فاش کند.

واقعیت این است که ابن خلدون (متوفی 808) کتاب طولانی نوشت. العبر ، دیوان المبتضه و الخبر در عصر عرب(به نقل از العپری ، سیبری ، داراحیا الطارات ، شماره 1 ، ص 7) ، که پس از ذکر مقدمه در مقدمه مختصر (25 ، صص 9-35) – در مورد اهمیت تاریخ ، روشهای تحقیق ، و توضیحی در مورد اینکه چرا اشتباهات و اشتباهات توسط مورخان مرتکب شده است – و سه کتاب را گردآوری کرده است.

اولین کتاب در طبیعت رشد انسان و اثرات آن است.

2. کتاب 2 در اخبار عربی و دوره و حکومت آن از زمان ایجاد تا زمان نویسنده.این آغاز قرن نهم بود.

3. کتاب سوم در مورد تاریخچه کره شمالی آفریقای شمالی این تاریک است ، و قبیله. در واقع پایان این مجموعه بیوگرافی وی است.

آنچه امروز نامیده می شود معرفی معروف بود ، دور هم جمع شد معرفی،، معرفی و اولین کتاب العبر، به معنای کتاب طبیعی عمران به گفته ابن خلدون ، این کتاب در نوع خود است ، همراه با دو کتاب دیگر با هویت و نگرانی مستقل و روش های خاص ، و هدف اصلی او از نوشتن آن توسعه دانش مستقل یا علم بزرگ او فکر کرد که می توان آن را به عنوان پایه ای برای علم تاریخ مورد استفاده قرار داد ، بنابراین نمی توان و نباید به عنوان راهنما مورد استفاده قرار گیرد. العبر شمرده شده

بنابراین به اصطلاح مقدمه ابن خلدون مشهور است که AL یک اشتباه جدی است که نباید در جامعه علمی از آن غافل شد.

اگر مقاله را دوست دارید ، لطفا در انتشار این مطلب کمک کنید.

دکمه بازگشت به بالا