اقتصادیتازه های کسب و کار

ابزارهای صافکاری PDR

انواع ابزار صافکاری PDR

یکی از مهمترین مواردی که به هنگام فروش خودرو منجر به افت قیمت آن می شود رنگ شدن بخشی از بدنه خودرو است. تجهیزات و دستگاه های مخصوصی مختص این کار طراحی شده است که می تواند رنگ کاری شدن بخش ها مختلف بدنه را شناسایی کند. به همین دلیل زمانی که خودرو دچار آسیب بدنه می شود صاحبان آن بسیار نگران افت قیمت آن خواهند بود. این در حالی است که می توان بدون نیاز به رنگ اقدام به صافکاری خودرو نمود. جهت اطلاعات بیشتر از صافکاری در تهران و خدمات خودرو استارلوکس کلیک کنید.

تعمیرکاران این فرآیند را توسط وسیله ای به نام ابزار صافکاری PDR انجام می دهند. با استفاده از این ابزار می توان فرو رفتگی های بدنه را که به صورت جزئی ایجاد شده رفع نمود. البته دقت داشته باشید که استفاده از ابزار صافکاری PDR زمانی جواب می دهد که خراش رنگ را روی سطح بدنه شاهد نباشیم. بنابراین می توان به راحتی و در عرض 48 ساعت تعمیر PDR را انجام داد.

فراموش نکنید که استفاده از ابزار صافکاری PDR از ارزش خودرو کم نخواهد کرد. بنابراین با خیال راحت این شیوه از تعمیر را انتخاب کنید.

نکته مهم در تعمیرات PDR این است که فرو رفتگی ها دارای ساختار مختلفی هستند. تمام فرو رفتگی ها را نمی توان با استفاده از یک ابزار واحد تعمیر نمود. به همین دلیل باید از انواع ابزار صافکاری PDR استفاده کرد. اگر می خواهید اعتبار حرفه ای خود را حفظ کنید باید همچون یک متخصص تعمیرات انواع ابزار صافکاری PDR را بشناسید و در موقع لزوم از آن ها استفاده کنید. در این بخش تعدادی از ابزارهای مختص تعمیرات PDR را معرفی خواهیم کرد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش با شماره های سایت در تماس باشید.

میله های PDR دارای انواع و اقسام مختلفی هستند. از جمله این میله ها می توان به میله چرخشی، میله اهرمی، میله دم ماهی و سایر میله های PDR اشاره کرد. هر کدام از این میله ها به منظور خاصی استفاده می شود. به عنوان مثال از میله اهرمی فقط می توان برای سقف و کاپوت خودرو استفاده کرد. همچنین اگر فضای کاری شما برای رفع ناصافی محدود باشد ملزم به استفاده از میله دم ماهی خواهید بود.

یکی از مهمترین انواع ابزار صافکاری PDR پنل نور صافکاری PDR است. از این پنل برای تشخیص سطوح مواج روی بدنه استفاده می شود. بسیاری از مواقع چشم غیر مسلح قادر به دیدن ناصافی های سطح بدنه نیست در حالی که با استفاده از این پنل می توان به راحتی ناصافی ها را تشخیص داد.

  • نیش گیر یا PDR Knock Down Tools

همانطور که از اسم این ابزار بر می آید مشخص است که برای فرو رفتگی های ناشی از فرود آمدن تگرگ روی سطح خودرو از آن استفاده می شود. در واقع هدف از استفاده این ابزار آماده سازی سطح برای فرآیند چکش کاری است. استفاده از چسب PDR در طی این فرآیند می تواند بسیار در رفع مشکل کمک کننده باشد.

برای مشاهده سایر قابلیت های با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

این دو ابزار PDR در واقع ابزارهای نگهدارنده هستند که به آن ها قلاب و پایه نگهدارنده گفته می شود. کاری که این ابزار PDR انجام می دهد فیکس نگه داشتن درب خودرو و کاپوت خودرو برای انجام تعمیرات است.

  • ابزار صافکاری یا PDR Hot Box

اگر جزو تعمیرکاران حرفه ای شهر هستید و در طی مدت زمان کوتاهی باید تعداد خودروهای زیادی را تعمیر کنید و فرآیند صافکاری آن ها را انجام دهید باید از هات باکس استفاده کنید. این دستگاه PDR از انرژی گرمایی و الکترومغناطیسی استفاده می کند و سطح موج دار و نا صاف بدنه را کاملا صاف می کند.

استفاده از چسب PDR ملزم به این است که چسب را گرم کرده باشید. بدین منظور باید از دستگاه تفنگی مخصوص گرم کردن چسب PDR استفاده کنید.

دستگاه pdr چیست؟

قیمت دستگاه پی دی آر

قیمت دستگاه PDR بستگی به نوع و کیفیت دستگاه، ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در آن دارد. همچنین قیمت می‌تواند بر اساس منطقه جغرافیایی و تعداد خط و خش‌هایی که باید حذف شود، متفاوت باشد. در حدود ۱۰ هزار دلار تا ۵۰ هزار دلار قیمت دستگاه PDR را می‌توان گفت اما در صورتی که به نوع پیشرفته و برندهای معتبری تر مراجعه کنید، قیمت آن بالاتر می‌رود. همچنین برای استفاده از دستگاه PDR، نیاز به تخصص و مهارت در این زمینه دارید.

خرید ابزار صافکاری PDR

بسیاری از مواقع زمانی که فرد برای انجام یک کار در گوشه ای از خیابان خودروی شخصی اش را پارک می کند و بعد از ساعتی باز می گردد متوجه می شود که یک خودروسوار بی دقت با ماشین او برخورد داشته و بخشی از بدنه خودرو فرو رفته. همچنین ممکن است در اثر بارش تگرگ و یا برخورد یک جسم سخت با بدنه بخشی از سطح آن دچار فرو رفتگی شود. در این شرایط تعمیرات به روش سنتی می تواند هم از ارزش اصلی ماشین بکاهد و هم ساعت ها و روزها شما را بابت یک تعمیر ساده درگیر کند. به همین دلیل در این شرایط استفاده از ابزار صافکاری PDR پیشنهاد می شود.

اگر می خواهید در کار خود یک حرفه ای باشید و خودروهای مشتریان را بدون ذره ای نقص و آسیب مانند روز اول تحویل شان بدهید بی شک به خرید ابزار صافکاری PDR نیاز خواهید داشت. این ابزار به شکل معجزه آسا عمل خواهد کرد و بدون اینکه ذره ای از رنگ بدنه را جابجا کند و یا یک خراش روی سطح بدنه ایجاد کند، صافکاری را به بهترین وجه ممکن صورت خواهد داد.

شما به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای تنها وظیفه خرید ابزار صافکاری PDR را ندارید. شما باید این ابزار را به خوبی بشناسید و در فرآیند تعمیرات و صافکاری از ابزار مناسب PDR استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از خرید ابزار صافکاری PDR با کارشناسان و متخصصین ما در مجموعه کاوش خودرو تماس داشته باشید تا مشاوره رایگان خرید ابزار صافکاری PDR را دریافت کنید. ایجاد صرفه در هزینه ها با استفاده از ابزار صافکاری PDR هم برای شما به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای و هم برای مشتریان شما مزیت مهمی است که این ابزار با خود به همراه دارد.

مزایای صافکاری PDR چیست؟

PDR یک انتخاب هوشمندانه برای تعمیر خودرو شما است. اگر وسیله نقلیه شما با تگرگ برخورد کرده، صافکاری بدون رنگ یک انتخاب عالی است. در مقایسه با صافکاری سنتی، PDR مزایای زیادی دارد.

  • صافکاری بدون رنگ مقرون به صرفه است. PDR به مالک خودرو این امکان را می دهد که نیازی به خرید پنل های جدید یا رنگ جایگزین نداشته باشد. این عوامل آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تر در مقایسه با تعمیرات سنتی تبدیل می کند.
  • صافکاری بدون رنگ سریع است. در حالیکه صافکاری سنتی پیچیده می باشد و همچنین به دوره های انتظار برای قطعات جدید یا رنگ جدید نیاز دارند. PDR از طریق یک فرآیند تخصصی بدون پرکننده بدنه تکمیل می‌شود و خودروی شما را سریع به جاده بازمی‌گرداند.
  • صافکاری بدون رنگ ارزش فروش مجدد خودرو را افزایش می دهد. استفاده از رنگ جدید روی رنگ اصلی کارخانه خودرو به طور قابل توجهی ارزش فروش مجدد خودرو را کاهش می دهد. دست نخورده نگه داشتن رنگ کارخانه یک مزیت کلیدی برای PDR است.

صفرتاصد تجهیزات صافکاری pdr

ما صفرتاصد تجهیزات صافکاری pdr را در فروشگاه ابزار صافکاری و تعمیرگاهی اتولکس به صورت تخصصی برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید با خیال راحت آن ها را مقایسه کرده و خرید اینترنتی یا حضوری خود را برای تجهیز حرفه ای گاراژ خود انجام دهید.

میله های صافکاری PDR

میله صافکاری PDR یکی از اصلی ترین بخش های ابزار صافکاری بدون رنگ است. میله های با جنس و آلیاژهای مختلف، با تنوع طرح و شکل، نوع خم میله و نوع کاربرد آن در اتولکس موجود است. در حال حاضر بهترین میله های موجود در ایران ساخت ترکیه هستند. اما سایر برندهای میله صافکاری پی دی ار نیز برای شما فراهم شده اند تا با توجه به بودجه و سطح کیفیت مدنظر خود به خرید ابزار صافکاری پی دی ار خود بپردازید.

پک ابزار صافکاری چسبی _(pdr glue kit)

ابزار صافکاری چسبی به ابزاری گفته می شود که به کمک چسب حرارتی و سایر ابزار چسبی صافکاری pdr، قری های سطح بدنه خودرو را به بیرون می کشند. این ابزار شامل تفنگ چسب حرارتی، چسب حرارتی، سری های پلاستیکی و چسبونکی، ضربه زن، انبر تگرگ کش، قلم نیشگیری، چکش صافکاری و غیره می باشد. شما عزیزان می توانید با خیال راحت به خرید ابزار صافکاری چسبی به صورت اینترنتی و حضوری بپردازید.

لت یا پنل نور صافکاری  _ (pdr light)

پنل نوری صافکاری یا لت صافکاری یکی دیگر از مهم ترین لوازم صافکاری PDR است. از این ابزار برای بهتر دیدن موج های روی کار استفاده می شود. یکی از ویژگی های خاص انواع پنل های نوری صافکاری این است که نور را به صورت خطی و راه راه روی بدنه خودرو منتشر می کنند. همین امر باعث دیدن حتی جزئی ترین قری ها یا فرورفتگی ها و برآمدگی های بدنه خودرو شده و موجب افزایش بازدهی پروژه صافکاری شما می شوند. چرا که اغلب با چشم غیر مسلح نمی توان موج ها و ناصافی های سطح بدنه خودرو را به سادگی تشخیص داد. و همین امر موجب افت قیمت خورو در زمان کارشناسی آن می شود. بنابراین می توان گفت خرید پنل نور صافکاری که از مهم ترین ابزار صافکاری pdr محسوب می شود، قدم اول تجهیز حرفه ای گاراژ شماست.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا