تازه های کسب و کارعمومیفرهنگ و هنر

آیا کاغذ دیواری باعث موریانه میشود؟

بسیاری از افرادی که قصد تهیه کاغذ دیواری و ایجاد کاغذ دیواری برای دیوارهای خانه را دارند، این سوالات قدیمی را در ذهن افراد ایجاد می کنند: آیا کاغذ دیواری باعث ایجاد مورچه می شود؟ آیا کاغذ دیواری مورچه ها را جذب می کند؟ آیا غذای خوبی برای حشرات است؟ در این مقاله به مهمترین سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

به خاطر موریانه یا مورچه نمیشه تصمیم گرفت که کاغذ دیواری هست یا نه؟؟؟

نگران نباشید، می توانید بدون توجه به کاغذ دیواری نصب کنید. مشکل مورچه ها که به آن مورچه های سفید می گویند به راحتی قابل حل است. به دلایل مختلف در خانه مورچه یا موریانه وجود دارد، اما این مشکل مشکلی است که اگر روی دیوار اتفاق بیفتد نه روی کاغذ دیواری، بسیاری از افراد را نگران و آزار می دهد، اما مشکلاتی مانند زهکشی یا استفاده از مواد بی کیفیت در طول ساخت و ساز. . دلیل هر چه که باشد، می توانید برای داشتن کاغذ دیواری روی دیوار خود برنامه ریزی کنید. قبل از نصب کاغذ دیواری، روغنی به نام پرایمر به دیوار زده می شود که علاوه بر افزایش قدرت عدم جمع آوری گرد و غبار، به عنوان عایق عمل کرده و از ورود هر گونه حشره به زیر کاغذ دیواری جلوگیری می کند.

در صورتی که ساختمان شما سازنده معتبری دارد و این سازنده از مصالح ساختمانی مناسب و استاندارد استفاده کرده است. به طور کلی، همین مواد از ورود حشرات به خانه شما جلوگیری می کند. آفات نمی توانند از طریق سطوح بتنی منظم وارد ساختمان شوند. بنابراین، لایه های سیمانی دیوارهای شما را در برابر چنین حشرات محافظت می کند.

آیا کاغذ دیواری باعث ایجاد مورچه می شود؟

اگر همچنان نگران جذب حشرات و مورچه ها توسط کاغذ دیواری هستید، اجازه دهید به شما بگویم که این یک افسانه است. همانطور که در بالا ذکر شد، اگر مشکل نشتی عمده وجود داشته باشد، با حشرات، مورچه ها و موریانه ها مشکل خواهید داشت.

برخی تصورات غلط عمومی وجود دارد که مورچه ها و لاک پشت ها می توانند سلولز بخورند و کاغذ دیواری بجوند و تصاویر را بچسبانند. اما وقتی صحبت از نسل جدید کاغذ دیواری و چسبندگی ساخته شده از وینیل و پی وی سی می شود، این تصور قطعا رد می شود. مورچه ها فقط می توانند سلولز گیاهی را بجوند و نمی توانند مواد کاغذ دیواری و کاغذ دیواری را بجوند.

کاغذ دیواری پی وی سی و مورچه؟!

کاغذ دیواری پی وی سی از نفوذ حشرات جلوگیری می کند. پس با خیال راحت کاغذ دیواری را از فروشگاه کاغذ دیواری در شیراز بخرید و روی دیوار خانه خود نصب کنید

دکمه بازگشت به بالا