حوادث

آهسته رانندگی کنید؛ آمار تصادفات نوروزی دهشتناک است

تلفات سالانه ایران در برابر اتحادیه اروپا

اطلاعات تکمیلی:

سعید منتظرالمهدی، معاون فرهنگی اجتماعی فرجا در یادداشتی نوشت که اگرچه عید برای بسیاری از مردم کشور شادی آور بود، اما برای برخی از خانواده ها غم انگیز بود. از کی باید بپرسی؟ برای کسانی که عزیزانشان را در سانحه رانندگی از دست دادند و عیدشان به عزا تبدیل شد و شادیشان به عزا تبدیل شد. این افراد کوچک نیستند.

معاون اجتماعی و فرهنگی فرجا افزود: باید به آمار تصادفات امروز توجه کنید. در کمتر از یک هفته تعداد زیادی کشته و تعداد زیادی مجروح و مجروح شده اند و آنچه ناراحت کننده تر است این است که سالانه تلفات تصادفات جاده ای در کشورمان برابر است با مجموع 27 کشور اروپایی در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند. آیا این آمار ترسناک نیست؟

شما باید بگویید ماشین ها و جاده های ما کجا هستند و ماشین ها و جاده های اروپایی ما کجا! بله، بین ماشین ما و جاده فاصله زیادی وجود دارد، اما به نظر می رسد تفاوتی بین عامل انسانی ما و عامل آن وجود ندارد. در خاتمه، دلیل به ما می گوید که اگر از هر دو طرف (جاده و ماشین) معلولیت وجود داشته باشد، باید هر دوی این آسیب ها را با یک عامل (با احتیاط رانندگی) جبران کنیم.

سخنگوی فراجا افزود که انکار این واقعیت که رانندگی دقیق می تواند جان افراد زیادی را نجات دهد دشوار است. کافی است سرعت رانندگی را حفظ کنیم و آهسته و ایمن راندن را پیشه خود کنیم و باور کنیم که «کندی یک فضیلت است». این فضیلت را از این تعطیلات نوروزی به یک «مَالف» تبدیل کنید و سهم خود را در نجات جان و مردم خود داشته باشید.

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا