تازه های کسب و کارعمومی

آموزش نصب duplex play و قابلیت های آن

سری جدید بازی کلاسیک و دوست‌داشتنی Streets of Rage که با عنوان “شورش در شهر” در بین ایرانی‌ها شناخته می‌شود، با همان حال و هوا منتشر شده است. این بازی از بدو انتشار خود توانسته نمرات بشدت مثبتی را از سمت گیمرها و منتقدین کسب کند و قرار است مانند سه نسخه قدیمی خود، دوباره خاطره‌آفرینی کند. بازی Streets of Rage 4 همان حال‌وهوای بزن‌بهادری بازی‌های دهه ۹۰میلادی را دارد که در سبک اکشن، ماجراجویانه و کژوال توسعه یافته است. شما می‌توانید به صورت تک‌نفره و یا چندنفره در دو حالت آفلاین (لوکال) و آنلاین با دوستان خود این اثر را تجربه کنید. بهینه‌سازی مکانیزم‌ها، طراحی گرافیکی کاملا دستی و موسیقی متن جذاب در بازی “شورش در شهر ۴” نیز لحاظ شده است. یکی از سه کاراکتر دوست‌داشتنی الکس، آدام و بلیز را انتخاب کنید و به آشوب‌های شهر بازگردید. انیمیشن‌های بازی توسط دست طراحی شده‌اند، توانایی‌های مبارزاتی جدید برای کاراکترها طراحی گردیده و از بهترین آهنگسازها برای ساختن موسیقی متن بازی استفاده شده است.

تمامی مبارزات شما در شهر Wood Oak شکل می‌گیرد و می‌‎توانید به‌تنهایی یا با دوستان خود، همه‌ی تبهکاران را نابود کنید. برای اولین بار در این سری، تا حداکثر ۴نفر می‌توانید بر روی یک سیستم وارد بازی شوید و همراه باهم، آرامش و امنیت را به شهر بازگردانید. بازی Streets of Rage 4 سعی کرده تا از مکانیزم‌های کلاسیک خود استفاده کند و به گذشته‌ی خود پایبند باشد. البته فراموش نکنید که تعدادی از شخصیت‎‌های قدیمی سری Streets of Rage را می‌توانید آنلاک کنید و با همان گرافیک پیکسلی قدیمی آن‌ها را انتخاب نمایید. اگر اهل خاطره‌بازی هستید، حتی موسیقی متن قدیمی بازی نیز قابل انتخاب است. بیش از ۱۲ استیج متعدد در این بازی طراحی شده‌اند. حالت Battle Mode بازی به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان خود و علیه یکدیگر مبارزه کنید یا در حالت Boss Rush باهم دیگر در یک تیم باشید و باس‌های سرسخت را از پا دربیاورید.

اکانت نوع اشتراک beinsport یعنی اکانت تحویل داده شده به شما توسط 4 کاربر دیگر به صورت مشترک استفاده میشود اما شما دارای یک پروفایل تماشای شخصی و اختصاصی برای خودتان هستید.

سوئیچ تی پی لینک TL-SF1008D:

سوئیچ تی پی لینک TL-SF1008D برای کاربران گروه های کاری و (SOHO (Small Office/Home Office طراحی شده است. هر ۸ پورت از قابلیت MDI / MDIX خودکار پشتیبانی می کنند، نیازی به نگرانی در مورد نوع کابل نیست، زیرا این دستگاه از قابلیت plug and play پشتیبانی می کند. علاوه بر این، TL-SF1008D می تواند با صرفه جویی در فن آوری نوآورانه و بهینه سازی مصرف انرژی، در مصرف برق صرفه جویی کرده و آن را به یک راه حل سازگار با محیط زیست برای شبکه تجاری شما تبدیل کند.

سوئیچ تی پی لینک TL-SF1008D دارای ۸ پورت ۱۰/۱۰۰ مگابیت بر ثانیه با قابلیت مذاکره خودکار می باشد. همه پورت ها از عملکرد Auto MDI / MDIX پشتیبانی می کنند، در نتیجه نیاز به کابل های متقاطع یا پورت های Uplink را برطرف می کند. TL-SF1008D با معماری سوئیچینگ غیر قابل انسداد، بسته ها را با سرعت کامل سیم برای حداکثر گذردهی انتقال می دهد و فیلتر می کند.

عملکرد انتقال فایل های بزرگ با فریم های بزرگ ۲K، به طور قابل توجهی بهبود می یابد و کنترل جریان IEEE 802.3x برای حالت Full Duplex و فشار برگشتی برای حالت Half Duplex ازدحام ترافیک را کاهش می دهد و باعث می شود تا سوئیچ TL-SF1008D به طور قابل اعتماد کار کند.

ویژگی های خودکار این سوئیچ نصب و راه اندازی plug and play و بدون دردسر را فراهم می کند. این دستگاه نیاز به پیکربندی ندارد. قابلیت Auto MDI / MDIX نیاز به کابل های متقاطع را برطرف می کند. مذاکره خودکار در هر پورت سرعت لینک یک دستگاه شبکه را حس می کند (۱۰ ، ۱۰۰ مگابایت در ثانیه) و هوشمندانه برای سازگاری و عملکرد بهینه تنظیم شده است.

اگر قصد تهیه اکانت iptv دارید می توانید از ارائه کنندگاه مختلف اکانت تست تهیه کنید و از بین ان ها بهترین را انتخاب کنید. با این حال، شما باید ویژگی های مهم یک سرویس با کیفیت اشنا باشید تا بتوانید از بین ارائه دهندگان مختلف اکانت IPTV بهترین سرویس را انتخاب و تجربه مثبتی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا