اقتصادیتازه های کسب و کارعمومی

آموزش استفاده از کرم پودر در آرایش صحیح و حرفه‌ای چهره

به روش حرفهای بزنید

هدف کرم‌های پوشاننده همانند تغییر رنگ پوست نیست بلکه تنها هدفی که دارند پوشاندن ایرادها، نقص‌ها و غیر یکنواختی‌های پوست است. یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی خانم‌ها می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانند زیبایی خود را چند برابر کنند. به همین علت باید در انتخاب کرم پودر بسیار دقت کنید.
از مهم‌ترین نکات انتخاب  کرم پودر لاکچری کوین، ابتدا انتخاب رنگ مناسب و همخوان با پوست صورت و دیگری نحوه استفاده صحیح از آن در نواحی مختلف صورت می‌باشد.

در این مقاله در ابتدا قدم به قدم آماده سازی پوست صورت برای آرایش و  کرم لاکچری کوین زدن را آموزش می‌دهیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

به روش حرفه‌ای کرم پودر بزنید

را فراموش نکنید

همانطور که می‌دانید پرایمرها فواید بی‌شماری برای پوست دارند. مانند: یکدست کردن پوست صورت، مرطوب کردن پوست، جلوگیری از چین و چروک و… که در ابتدای آرایش حتما باید ابتدا از پرایمرهای مخصوص پوست استفاده کنید تا باعث ماندگاری بیشتر آرایش بر روی پوست صورت شود و همچنین اگر پوست چربی دارید مانع از برق افتادن و چرب شدن بیش از اندازه پوست شود.

پس یادتان باشد انتخاب مناسب پوست قدم اول در آرایش صورت و طبیعی نشان دادن  کرم روز و شب لاکچری کوین است. همچنین باعث ماندگاری بیشتر آرایش نیز می‌شود.

آموزش زدن کرم پودر و

در زیر چشم‌ها، کنار بینی، نقاط قرمز پوست، جوش‌ها، قسمت‌هایی که رنگشان یکدست نمی‌باشد و… مقدار کمی بزنید تا این عیوب پوشانده شوند.

اگر میخواهید روی جوش‌های صورت را با بپوشانید بهتر است کرم کانسیلر مدادی یا قلمی را انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید تمام گوشه کناره‌های جوش‌ها را بپوشانید.

برای این منظور ابتدا مقداری کرم پودر را بر روی صورت بمالید. اگر می‌خواهید پوشش کمی با کرم پودر بدهید می‌توانید کرم را با نوک انگشت اعمال کنید و برای پخش کردن آن می‌توانید از اسفنج یا پد مخصوص استفاده کنید. برای این کار ابتدا از وسط شروع کنید و سپس به همه جای پوست صورت کرم پودر را پخش کرده و سپس محو کنید. توجه داشته باشید که نباید بیش از حد از کرم پودر استفاده کنید.
هنگامی که میخواهید گردن را کرم پودر بزنید ابتدا دهان را باز کنید تا تمامی نواحی گردن را بتوانید پوشش دهید تا خطی باقی نماند.

آموزش زدن کرم پودر و کانسیلر به صورت حرفه‌ای

سعی کنید همیشه دو رنگ کرم پودر یکی روشن‌تر از پوست و دیگری کمی تیره‌تر را همیشه در لوازم آرایشی خود داشته باشید تا در صورت نیاز آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید.
هنگامی که کرم پودر را روی صورت پخش کردید روبروی آینه صورت خود را نگاه کنید و ببنید که آیا کرم پودر به خوبی روی پوست صورت نشسته و تمامی عیبوب و نقص‌های صورتتان را از بین برده است یا هنوز هم نیاز است که کمی دیگر از کرم پودر استفاده کنید.

اگر می‌خواهید به مجالس و مراسم مهم مانند عروسی بروید می‌توانید از مقداری کرم پودر بر روی گردن هم استفاده کنید. برای آرایش گردن باید کرم پودر را با اسفنج تخم مرغی یا مثلثی تا وسط گردن بزنید و آن را یکنواخت پخش کنید.

آموزش زدن کرم پودر و کانسیلر به صورت حرفه‌ای

کرم پودر در منطقه T صورت

منظور از منطقه T صورت ناحیه پیشانی تا بینی می‌باشد. این منطقه از صورت همیشه کمی براق‌تر از نواحی دیگر است. بنابراین باید از یک پودر مات برای آرایش این ناحیه استفاده کنید. برای این کار یک برس آرایشی بزرگ بردارید و پیشانی، بینی و چانه خود را با پودر مات بپوشانید.

نحوه کانسیلر زدن زیر چشم

پس از تکمیل شدن کرم پودر وقت آن است که کانسیلر بزنید. برای این کار بهتر است کانسیلری انتخاب کنید که به رنگ پوستتان نزدیک باشد و یا یک درجه روشن‌تر از آن باشد. اگر کرم پودر را قبل از کانسیلر بزنید، کرم پودر به عنوان زیر بنا از لایه لایه شدن کانسیلر جلوگیری می‌کند و موجب می‌شود آرایش بی نقصی داشته باشید.

استفاده از پودر فیکس در انتهای آرایش

پس از اتمام آرایش خود، برای ثابت ماندن آرایش از پودر فیکس با استفاده از براش آرایشی استفاده کنید تا آرایش در مدت زمانی بیشتری بر روی صورت باقی بماند.

نحوه استفاده از پودر فیکس در انتهای آرایش

آموزش زدن کرم پودر با اسفنج

  • ابتدا قبل از استفاده اسفنج تخم مرغی را کمی خیس کنید و آب اضافه آن را با فشردن اسفنج بگیرید.
  • سپس کرم پودر را به پشت دست خود بمالید و آن را با سمت مسطح اسفنج تخم مرغی بردارید.
  • سپس اسفنج را به شکل ضربه‌ای به صورت خود بزنید تا کرم پودر بر روی نواحی از پوست که می‌خواهید بنشیند.
  • حال وقت آن است که کانسیلر را با نوک یکی از انگشتانتان خود به زیر چشم خود بزنید و با نوک اسفنج آن را به خوبی زیر چشم پخش کنید.
  • اگر میخواهید آرایشی ماندگار داشته باشید باید با اسفنج از پودر فیکس کننده آرایش بر روی صورت خود استفاده کنید.

توجه: بعد از هر بار استفاده اسفنج را حتما با آب و شامپو کاملا بشویید.

آموزش زدن کرم پودر با اسفنج

قطره روشن کننده کرم پودر

هنگامی که قطره روشن کننده کرم پودر را داخل کرم پودر خود استفاده می‌کنید موجب می‌شود که رنگ کرم پودرتان کمی روشن‌تر و تبدیل به کرم پودر دلخواهتان شود. احتمالا این مشکل برایتان پیش آمده که کرم پودری را خریداری کرده‌اید اما هنگامی که به خانه رفتید رنگ کرم پودر بر روی پوستتان تیره‌تر دیده می‌شود. بنابراین با تهیه این قطره می‌توانید رنگ کرم پودر را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

قطره تیره کننده کرم پودر

این قطره مناسب افرادی است که کرم پودر رنگ روشن تهیه کرده‌اند اما پوستشان تیره‌تر است. داخل این قطره‌ها رنگدانه‌های قرمز و سیاه وجود دارد که در صورت استفاده، رنگ کرم پودر مقداری تیره‌تر شده و در نتیجه به رنگ پوست شما نزدیک‌تر می‌شود.

قطره تیره کننده کرم پودر

در انتهای این مقاله امیدواریم که از این نکات آرایشی استفاده لازم را برده باشید. البته این نکته را فراموش نکنید که همگی شما خوانندگان عزیز بدون استفاده از لوازم آرایشی هم زیبا و بی‌نقص هستید. مطالبی که برای شما عزیزان آماده می‌کنیم صرفا جنبه آموزشی دارند و بدین معنا نیستند که بدون انجام این نکات در چهره شما نقصی وجود خواهد داشت.

در آخر از شما می‌خواهیم که ما را ما نظرات ارزشمند خود بهره‌مند سازید تا در ارائه و آماده سازی هرچه بهتر مقالات آموزشی برای شما بکوشیم

دکمه بازگشت به بالا