اجتماعی

آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری در طرح شهید قاسم سلیمانی

دکتر کلویلن ، رئیس مرکز پشتیبانی پروژه شهید قاسم سلیمانی ، به جمع آوری کمک های مالی برای انقلاب اسلامی پیوست و با مهندس سید پرویز فتاح دیدار کرد و در مورد استفاده از امکانات فضایی و اقامتی آن در مسکن و انزوا بحث کرد.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از وب سایت وبدا ، دکتر پیرحسین کولیوند از تلاش ها ، همکاری ها و حمایت های مستمر مهندس فتاح رئیس صندوق مستضعفان تقدیر و تشکر کرد. وحدت ملی وی در زمینه بهداشت و سازمان اورژانس کشور.

وی با اشاره به توسعه خدمات اورژانس کشور در سال های اخیر به ارتقا quality کیفیت خدمات به هموطنان اشاره کرد و گفت: در اورژانس کشور دو سرویس وجود دارد در قالب برنامه های اول و دوم می توانیم به اندازه سال گذشته جان انسان ها را نجات دهیم ، با ارائه این خدمات به دبیرکل سازمان بهداشت جهانی و نجات جان وی در تهران می توانیم افتخاری برای این کشور ثبت کنیم. .

وی گفت: “خدمات اورژانس هوایی در کشور توسعه یافته و جان بسیاری از هموطنان در مناطق صعب العبور نجات یافته است.” با توسعه این خدمات می توانیم میزان مرگ و میر مادران را 55٪ کاهش دهیم.

وی گفت: “از زمان شیوع اسهال ، تماس فوری افزایش یافته و همکاران ما در سراسر کشور با روحیه جهادی در جبهه مقابل تاج مشغول خدمت هستند.” “بیش از 15 پیوند اعضا از طریق اورژانس هوایی ارسال شده است.” کمترین زمان را از یک استان به استان دیگر منتقل کرد.

“با تلاش وزارت بهداشت و سازمان بی خانمانهای بی سرپرست ، پروژه مرجاح حاجیکاسم سولیمیانی با هدف شکستن زنجیره رولینز آغاز شد و دکتر نامکی مسئولیت حمایت از این پروژه را بر عهده گرفت. به من “

رئیس پشتیبانی پروژه Sade Solymy با اشاره به استفاده از هتل ها و مهمانسراها برای ایجاد خانه های پویا گفت: یکی از اهداف ما در این پروژه ایجاد محیط مساعد برای انزوا برای افرادی است که قادر به ایجاد نیستند. چنین محیطی شامل هزینه یا شخصی است که پس از ترخیص از بیمارستان هنوز او را منتقل می کنند.

“در بحث مدیریت کرونا ، ما با مسائلی از جمله حضور تعداد زیادی از اعضای خانواده در یک خانه روبرو هستیم و اگر یکی از آنها آلوده باشد ، بقیه افراد نیز درگیر خواهند شد.”

وی اهداف و سیاست های کلی اردوگاه در حمایت از پروژه شهید سولامینی را تشریح کرد و گفت: ظرفیت صندوق انقلاب اسلامی می تواند زمینه ساز اهداف اردوگاه باشد.

مهندس سید پرویز فتاح ، رئیس بنیاد معلولیت ، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات سازمان اورژانس کشور ، خدمات را با ارزش دانست و گفت: ماهیت کارهای اضطراری نجات دهنده زندگی است. و اگر همکاران شما کسی را نجات می دهند ، مثل این است که آنها همه مردم را نجات دادند. به همین دلیل کار شما بسیار ارزشمند است.

وی با استقبال از این پروژه افزود: “صندوق فقیران آماده همکاری با این پروژه است و ما لیستی از مكان های قابل تهیه برای این پروژه را ارائه خواهیم داد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا