اقتصادی

آغاز واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها از هفته آینده 

وزیر بهداشت واکسن واکسیناسیون کارکنان سیستم بانکی کشور را صادر کرده است.

به گزارش سلام آنلاین ، شورای هماهنگی بانکی در نامه ای به معاون امور اقتصادی رئیس جمهور از وزیر بهداشت خواسته بود واکسیناسیون کارکنان بانک را در اولویت قرار دهد.

علیرضا غیتاسی ، دبیر شورای هماهنگی بانکی ، به سلام آنلاین گفت که پاسخ نهایی به واکسن کرونا ارسال نامه ای به معاون امور اقتصادی است که بر وزارت بهداشت نظارت می کند. ما در حال بررسی نتیجه این موضوع هستیم.

وی به دنبال نامه ای از شورای هماهنگی بانکی به معاون امور اقتصادی ، وی نامه ای را در مورد واکسیناسیون کارکنان بانک به وزیر بهداشت ارسال کرد.

در حالی که مسئولان بانک های دولتی و خصوصی از عدم پاسخگویی به نامه های ارسالی برای اولویت بندی واکسیناسیون کارمندان بانک شکایت داشتند ، شورای هماهنگی امور خارجه و بانک مرکزی از ارسال نامه وزیر بهداشت خبر دادند و برای واکسیناسیون به معاون وی مراجعه کنید. کارمندان سیستم بانکی انجام شده اند.

در این نامه آمده است: “پس از مکاتبات قبلی و در نظر گرفتن توانایی های واکسیناسیون موجود کشور و آسیب پذیری کارکنان بانک ، به ویژه افرادی که در تماس مستقیم با مشتری هستند ، لازم است آموزش هایی برای شروع واکسیناسیون انجام شود. واکسیناسیون این گروه از هفته آینده. ”

در این نامه آمده است: “هماهنگی با مدیران بانك های دولتی و خصوصی ، ثبت نام و استفاده از محل های مناسب در محل به منظور تأثیری در سرعت واكسیناسیون سایر گروه های هدف ضمن حفظ نظم مهم است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا