اجتماعی

آخرین وضعیت ایمن سازی بزرگراه‌های پایتخت/ سه بزرگراه تهران در اولویت ایمن سازی

معاون فنی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص اجرای طرح ایمنی بزرگراه ها در تهران توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی نوروزی در گفت وگو با سلام آنلاین. وی در خصوص آخرین وضعیت امنیتی راهداری تهران با تاکید بر اینکه ایمن سازی بزرگراه امام علی (ع) هم اکنون آغاز شده است، وظیفه میراث سازمان ترافیک و حمل و نقل شهری را برخورد با دولت دانست. مواردی مانند نصب و نگهداری علائم و تجهیزات افقی و عمودی ترافیکی در بزرگراه.

وی گفت: طرح جهادی را در سازمان حمل و نقل آغاز کرده ایم بر اساس این طرح رصد شاخص های ایمنی از محور شمال به جنوب را آغاز کرده ایم. مهمتر از آن، بر این اساس، ما تمامی پرسنل راهنمایی و رانندگی خود را در موضوعاتی مانند گارد نت، گارد نیوجرسی، خط کشی و پیمانکاران نشان و نشان به شکلی منحصر به فرد بسیج کرده ایم. هفته در منطقه بزرگراه امام علی (ع) تا ابتدای محور شروع به بررسی و رفع نواقص کردند.

نوروزی افزود: پس از اتمام بازرسی از محور شمال به جنوب، تیم فنی برای بررسی و کنترل ترافیک و ایمنی به محور شرق به غرب پایین می‌آیند و در نظر داریم به محورهای ویژه بیشتر نگاه کنیم و ایمنی را افزایش دهیم. برای کاهش خطر در این محورها.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از ایمن سازی بزرگراه امام علی (ع) کدام مسیر را طی خواهید کرد؟ وی گفت: همکاران در حال بررسی هستند و نظرات پلیس در حال بررسی است. شاخص مهمی که برای انتخاب محورها باید در نظر گرفته شود، تعداد تصادفاتی است که در آن محورها رخ می دهد و در این دیدگاه بزرگراه امام علی (ع) و پس از آن صیاد شیرازی یا مدرس در اولویت قرار دارند.

نوروزی با بیان اینکه مشکل خاصی در این بزرگراه ها وجود ندارد و با این طرح در حال انجام بازرسی و ممیزی هستیم، گفت: نظارت بر این مسائل که در حال حاضر با اجرای این پروژه همخوانی دارد وظیفه روزمره ماست. طرح. همکاران ما به صورت ویژه تر و با تمام توان حضور دارند لذا در صورت بروز کاستی و یا مشکل اجماع بین همکاران توجه ویژه ای به این محورها می شود.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا