اجتماعی

لزوم تسریع در ایمن سازی بناهای روستایی در استان تهران

نیاز به سرعت بخشیدن به امنیت ساختمانهای روستایی در تهران

فرماندار تهران با اشاره به اینکه باید ایمنی ساختمان های روستایی در تهران افزایش یابد ، افزود: کنترل کیفیت ساختمان ها باید توسط شهر دنبال شود.

به گزارش سلام آنلاین. انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به لزوم ایمن سازی ساختمان های روستایی در استان تهران گفت: “در تهران اشتباهات فعال بسیاری وجود دارد که موجبات نگرانی افراد جامعه را فراهم کرده است ، بنابراین باید از جهات مختلف اقدام شود تا “این اولین رکن آموزش و ارتقا of دانش و درک است.” برای ساختن مردم.

وی افزود: “تهیه مکان و سرپناه یکی از اقدامات است و نیاز به سیاستگذاری مقامات دولتی برای ساخت پناهگاه وجود دارد.” علاوه بر این ، استفاده از علم و تخصص در زمینه های مختلف نیز ضروری است و تجهیزات لرزه ای باید استاندارد شوند.

وی گفت: “مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد در صورتی که روستاها ، صندوق های مسکن به آنها سپرده شده است تا برای ساخت و احیای ساختمان های روستایی اقدام کنند.” سرعت بخشیدن.

استاندار تهران تأکید کرده است که سیستم مهندسی باید کنترل هایی را در دستور کار خود قرار دهد تا از مطابقت استانداردها با ساختمان ها اطمینان حاصل کند ، در حالی که تجهیزات سرویس دهنده باید در صورت بروز بحران به طور کامل آماده شوند.

وی خطاب به شهرداران و فرمانداران خاطرنشان کرد که “به عنوان یک رهبر جدی ، ساختمانهای در دست احداث باید از کیفیت لازم برخوردار باشند و نظارت علمی و تخصصی باید در دستور کار قرار گیرد تا به دست آورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا