اجتماعی

آتش سوزی در پاساژ علاءالدین/ کسبه حریق را اطفاء کردند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از اطفای حریق در پاساژ علاءالدین خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سلام آنلاین، اظهار کرد: ساعت 2:51 بامداد امروز وقوع آتش سوزی و دود در ساختمان تجاری علاءالدین در جاده جمهوری نبش خیابان حافظ 25 گزارش شد. به فرماندهی شهر تهران اعلام شد بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیک و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان با رسیدن به محل بلافاصله متوجه آتش سوزی در مغازه شدند.یکی در طبقه پنجم ورودی به دلیل دود شدن خط گاز. این آتش سوزی کوتاه مدت بود و از آنجایی که جاده در طول سال ها کارهای ایمنی لازم را انجام می داد، خطر کمتر و کارآمدتر بود.

ملکی گفت: به گفته محیط بانان در این ساعت زنگ خطر نیز به صدا درآمد و همزمان آتش نشانی، عده ای از کسبه و محیط بانان به طبقه پنجم رفتند و با کپسول های آتش نشانی آتش را خاموش کردند.

وی گفت: آتش نشانان برای بررسی های لازم در محل حضور یافتند و پس از اطمینان از رفع حادثه، محل را به فروشنده تحویل دادند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر واکسیناسیون در اینجا بسیار خوب بوده است، گفت: با وجود اینکه هنوز اقدامات صددرصدی انجام نشده است، اما باید دستورالعمل‌هایی انجام شود و آتش‌سوزی‌هایی رخ داده است. محل. ” آتش نشانان خاموش شدند.

وی گفت: این نشان می دهد که امکانات مجهز به تجهیزات ایمنی می تواند از حوادث بزرگ و خسارت جانی و مالی جلوگیری کند. این حادثه نیز به خوبی پیش رفت و می تواند الگویی برای ساختمان های دیگر باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا