آتش‌نشانان از دولت و شورای شهر بعدی چه می‌خواهند؟

آتش‌نشانان از دولت و شورای شهر بعدی چه می‌خواهند؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران در مورد انتظارات و خواسته های سازمان از دولت و شورای شهر ششم گفت: “ما انتظار داریم در دولت و تیم منحصر به فرد و بهتر باشیم. شورای شهر بعدی.

سید جلال ملکی در مصاحبه سلام آنلاین با وی با اشاره به اینکه آتش نشانی سازمانی است که مرتباً به روز می شود ، تأكید كرد: “آتش نشانی نمی تواند ادعا كند كه كامل است و نیازی به پوست و اصلاح ندارد.”

خروجی آتش نشانی بیشتر از ورودی است

ما با افزایش میانگین امید به زندگی قدرت مواجه هستیم.

وی گفت: “منبع اصلی آتش نشانی نیروی انسانی آن است ، با توجه به اینکه ما دائماً در حال باز کردن ایستگاه هستیم و از طرف دیگر نیروی قدیمی در حال بازنشستگی است ، در نتیجه ما مجبوریم دائما افراد جدیدی را جذب کنیم.” اما در بعضی موارد پروانه دیر یا زود صادر می شود و این مناسب نیست. متاسفانه با این وضعیت نتیجه سازمان بیش از ورودی آن است و پس از مدتی با افزایش طول عمر نیرو روبرو می شویم.

در صورت نداشتن تجهیزات مدرن ، آتش سوزی در پالایشگاه چند روز طول خواهد کشید.

ما از نظر تجهیزات در شرایط خوبی هستیم

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: از نظر تجهیزات در شرایط خوبی هستیم. به عنوان مثال ، در یک پالایشگاه تهران ، اگر تجهیزات مدرن نداشته باشیم ، باید زمان زیادی را برای خاموش کردن آتش صرف کنیم و این آتش سوزی می تواند چند روز بیشتر طول بکشد.

وی افزود: وجود مانیتور ، آسانسور ، مخازن آب و غیره برای کمک به خاموش شدن سریع آتش. خاموش کردن این آتش در مدت زمان کوتاه یک رکورد است.

ملکی با اشاره به لزوم دسترسی به منابع علمی جهانی گفت: “دوره ها و کنفرانس هایی در سراسر جهان برگزار می شود که نیروهای آتش نشانی باید شرکت ها و اطلاعات خود را به روز کنند.” البته این کار انجام می شود ، اما در برخی موارد کاهش می یابد.

ملکی تأکید کرد: “انتظار ما از شورای شهر بعدی این است که به مسائل امنیتی به شکلی ویژه نگاه کنیم.”

به سلامتی آتش نشانان توجه بیشتری داشته باشید

وی در مورد نیازها ، حقوق و مزایای آتش نشانان گفت: “کار آتش نشانان با هیچ شغل دیگری قابل مقایسه نیست.” در کوره ، اگر انفجار رخ دهد ، هیچ کس نمی تواند طولانی زندگی کند ، اما آتش نشان می میرد. چنین کارهایی نیاز به توجه بیشتر به مسائل رفاهی دارد. در این زمان ، با این تورم وحشتناک ، رکود اقتصادی برای همه کارمندان ایجاد شده است ، بنابراین باید توجه بیشتری به این موارد شود.

لزوم ایجاد قوانین قوی ، شفاف و موثر و به روزرسانی آنها برای اطفاf حریق

وی در مورد لزوم حمایت قانونی از آتش نشانان گفت: “قوانین قوی ، شفاف و م transparentثر لازم است”. ما هنوز هم به قانون شهر چند سال پیش اشاره می کنیم. ماده 55 ، ماده 24 همچنان بیان می کند که در صورت شکسته شدن کانال یا دیواره ، تالار سرمایه باید مداخله کند. آیا اکنون سدهای شکسته در شهر وجود دارد؟

عدم بروزرسانی قوانین دست کسانی است که شغل امنیتی را باز می کنند

مالکی گفت: “این قوانین باید در مدت سه سال به روز شود.” این عدم بروزرسانی ، دست افرادی را که می خواهند کارهای امنیتی را روشن کنند ، باز گذاشته است. این ساختمان هشت طبقه بلند نشده و هنوز ایمن نیست ، هنوز به اتمام نرسیده است ، اما مردم در آن زندگی می کنند.

شورای بعدی قوانین روشنی را وضع خواهد کرد

وی گفت: “ما از شورای شهر بعدی انتظار داریم قوانین واضح و لازم را وضع کند.” این قوانین نباید آنقدر کلی باشند که غیرقابل دسترسی باشند.

وی گفت: “نهادهای نظارتی باید هم اکنون در این زمینه فعال باشند: سرعت در قوه قضاییه بسیار پیشرفت کرده است ، اما با آنچه انتظار داشتیم بسیار فاصله دارد.”

آموزش مسئله ایمنی کجاست؟

داستان های شجاعت آتش نشانان باید در کتاب های درسی گنجانده شود

وی در مورد آموزش و فرهنگ گفت: “کجا آموزش بی خطر است؟” برخی از م institutionsسسات واقعاً به وظایف خود در زمینه فرهنگ عمل نکرده اند. امید عباسی دستگاه تنفسی خود را به دختری 4 ساله در تهران تحویل داد و خودش را شکنجه کرد. چرا این را در یک کتاب درسی موجود نمی نویسید؟

وی افزود: “اگر می بینیم كه شهرهای توسعه یافته هزینه های كمی در بخش ریسك دارند ، به دلیل فرهنگ قوی در این بخش است.” در حال حاضر هزینه اطفا fire حریق بسیار زیاد است ، اطفا fire حریق در تمام دنیا بسیار گران است و برای کاهش این هزینه ها نیاز به فرهنگ سازی در این زمینه است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: “ما به مقامات فرهنگی درگیر ایمنی نیاز داریم.”

خرید لباس و تجهیزات اطفا حریق اولویت ارزی نیست.

کالاهای اطفا حریق مدت هاست که در گمرک بوده است

وی با اشاره به واردات تجهیزات اطفا حریق ، با وجود ممنوعیت ، گفت: “تهیه و خرید پوشاک و تجهیزات اطفا حریق هنوز در اولویت توزیع ارز نیست و ما فقط کالاهای خاصی را با ارز وارد می کنیم.” فقط نیمی از آنها. ما با هزاران مشکل وارد پله ها می شویم و نگرانی ما این است که بسیاری از آتش نشانان به سبک سنتی طولانی مدت هستند. اینها از دوش مردم سازماندهی می شوند ، اما از آنجا که کمکی وجود ندارد ، در ترخیص گمرک سریعتر انجام می شود. و غیره.

ملکی تأکید کرد: “ما انتظار داریم در دولت بعدی و شورای شهر بهتر و ویژه تر شویم.” البته تصمیمات خوبی در شورای شهر پنجم درباره خرید تجهیزات گرفته می شود اما انتظار داریم نگاه ویژه تری داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا