پختن پیتزا در ماکروفر سامسونگ

پیتزا یکی از پرطرفدارترین غذاها در بین خانواده هاست و طبخ آن در خانه می تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به پخت پیتزای خانگی دارید اما طرز تهیه آن را نمی دانید، به شما توصیه می کنیم در مقاله نحوه پخت پیتزا در ماکروفر با ما همراه باشید تا به صورت گام به گام از این آموزش بهره مند شوید. خدمات تعمیر ماکروفر سامسونگ در اصفهان  با رعایت استانداردهای بین‌المللی و با استفاده از تکنولوژی روز ارائه می‌شود . در این مقاله ابتدا درباره 3 مرحله اصلی پخت پیتزا در مایکروویو توضیح می دهد.

در ادامه به امکاناتی می پردازیم که برنامه کانوکشن در مایکروفر برای پخت پیتزا فراهم می کند. در پایان با طرز تهیه پیتزا در مایکروویوهای ال جی، سامسونگ، دوو، بوش، پاناسونیک، کنوود و شارپ آشنا می شویم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پخت پیتزا در مایکروفر یکی از کار هایی است که اخیرا بین مردم مشتاقان زیادی را جذب کرده است. با شیوع ویروس کرونا بسیاری از رستوران ها و کافه ها مجبور به توقف فعالیت خود شدند به همین خاطر بسیاری از افراد سعی بر پخت پیتزا در مایکروویو خانگی خود کردند.

البته این موضوع چالش هایی را به همراه داشته و باعث شد تا کاربران سوالاتی از قبیل نحوه پخت پیتزا در ماکروفر دوو ، پخت پیتزا در ماکروفر سامسونگ ، طرز تهیه پیتزا در مایکروویو ال جی و دما و زمان پخت پیتزا در مایکروفر از کارشناسان ما بپرسند. از آنجایی که پیتزا غذایی پر طرفدار به شمار می آید و تمام گروه های سنی از نوش جان کردن این غذا لذت می برند ما در این متن به طور کامل و با زبان ساده پخت پیتزا در سولاردام دوو ، طرز تهیه پیتزا در مایکروویو ال جی ، طرز تهیه پیتزا در مایکروفر فلر و طرز استفاده از سولاردام ال جی برای پخت پیتزا شرح خواهیم داد.

برخی از مخاطبان ال کا ایران تجربه پخت پیتزا در فر و یا مایکروویو را داشته اند اما بعد از اتمام کار با مشکلاتی همانند خشک شدن خمیر پیتزا ، عدم پخت یکنواخت و یا آب انداختن پیتزا مواجه شدند. نگران نباشید در ادامه این متن به شما خواهیم گفت که چیکار کنیم خمیر پیتزا خشک نشود و همچنین چیکار کنیم خمیر پیتزا به ظرف نچسبه علاوه بر این، علت ترد شدن خمیر پیتزا و دلیل خشک شدن پیتزا در مایکرفر را خواهیم گفت. لازم به ذکر است که ال کا ایران جهت آموزش بهتر و ارائه اطلاعات مفید تر به مخاطبان خود فیلم طرز تهیه پیتزا در مایکروفر را در این مقاله قرار داده تا راحت تر بتوانید طرز تهیه پیتزا در مایکروفر را یاد بگیرید.

طرز تهیه پیتزا در مایکروفر

پخت پیتزا در خانه با مزایا زیادی همراه است به طور مثال شما می توانید در خانه مطابق با سلیقه خود مواد مورد نیاز پیتزا را تهیه کنید، با توجه شیوع ویروس کرونا خطر آلوده بودن مواد غذایی وجود دارد در نتیجه تهیه پیتزا در خانه سالم تر خواهد بود از طرفی کیفیت محصولات غذایی موجود در پیتزا مطابق با میل و بودجه شما است. خانواده هایی که در کنار هم مشغول به پخت و پز پیتزا می کنند می توانند لحظات لذت بخشی را در خانه برای خود رقم بزنند. برخی از افراد تصور می کنند بدون فر نمی توان در خانه پیتزا پخت اما ما در این متن طرز تهیه پیتزا در مایکروفر و سولاردم را آموزش می دهیم.

قبل از هر چیزی ابتدا باید تصمیم بگیرید چه نوع پیتزایی را نوش جان کنید تا مواد مورد نیاز را تهیه نمایید. پیتزا یکی از غذا هایی ایتالیایی است که در پخت آن از انواع گوشت، سبزیجات، پنیر و ادویه استفاده می شود. قبل از اینکه پخت پیتزا با سولاردام دوو و طرز تهیه از مایکروویو سامسونگ  و دما و زمان پخت پیتزا در مایکروفر را به شما آموزش دهیم، مواد لازم برای تهیه پیتزا با سوسیس را برایتان ذکر خواهیم کرد. این  مرحله یعنی ریختن تاپینگ یا مواد روی پیتزا اصلاً کار سختی نیست.

هرکسی می‌تواند این کار را به راحتی انجام دهد. بهترین حالت این است که شما فقط هر آنچه را که می‌خواهید روی پیتزا بریزید. لطفا توجه داشته باشید که دو روش برای تزئین پیتزا وجود دارد. یکی این که ابتدا سبزیجات را بریزید و سپس آن را با پنیر پر کنید. دوم این که پنیر را بریزید و سپس روی آن سبزیجات بریزید. کاملا سلیقه‌ای است اما گزینه اول امکان این که سبزیجات روی پیتزا بسوزد، کمتر است. سس گوجه فرنگی را با کمک قاشق روی سطح خمیر پخش کنید. در صورت نیاز از سس گوجه بیشتری استفاده کنید. سبزیجات را بعد از این که شستید داخل آبکش قرار دهید تا کاملا خشک شوند.

گوجه فرنگی‌ها و فلفل دلمه‌ای را به صورت حلقه‌ای خرد کنید. بیبی کورن را هم خرد کنید. مقداری نمک پودر چیلی و پونه کوهی روی پیتزا بپاشید و پنیر پیتزا را روی مواد رنده کنید. در این مدت احتمالا دمای مایکروویو به 200 درجه سانتی‌گراد یعنی دمای مورد نظر شما رسیده است. حالا در همان حالت convection mode قالب را داخل مایکروویو قرار دهید. در مایکروویو را ببندید و 20 دقیقه صبر کنید. اگر تنظیمات مایکروویو را بلد نیستید حتما سری به دفترچه راهنمای دستگاه بزنید. بعد از 20 دقیقه مایکروویو را خاموش کرده و پیتزا را بیرون بیاورید و آن را با سس کچاپ یا سس سیر سرو کنید. نوش جان!

امروزه خمیرهای آماده به پخت سریعتر پیتزا کمک کرده اند و بسیاری از خانم های خانه دار ترجیح می دهند پیتزای مورد علاقه خود را با خمیر آماده و به راحتی طبخ کنند. اما اگر طرز تهیه پیتزا با خمیر آماده را بلد نیستید. توصیه می کنیم در این قسمت از مقاله نحوه پخت پیتزا در مایکروفر با ما همراه باشید. بسیاری از مردم از خشک شدن پیتزا هنگام پختن آن در مایکروفر شکایت دارند. طرز کار مایکروفر نیز به این صورت است که امواج مایکروویو توسط مولکول های آب موجود در مواد غذایی جذب و تبخیر می‌شوند و بنابراین پیتزا درون مایکروفر خیلی خشک می‌شود.

جمع بندی و نتیجه گیری روش پخت پیتزا در ماکروویو

در این مطلب با طرز تهیه و نحوه پخت پیتزا در مایکروفر آشنا شدیم. در ادامه با پخت پیتزا در برندهای مختلف مایکروفر مانند ال جی، سامسونگ، دوو، بوش، پاناسونیک، کنوود و شارپ آشنا شدیم. همانطور که دیدیم پخت پیتزا در مایکروفر بسیار آسان است و در چند مرحله ساده انجام می شود. کاربران گرامی آی پی امداد، اگر در هر مرحله از طرز پخت پیتزا در مایکروویو با مشکل مواجه شدید، کافیست سوال خود را از طریق نظرات انتهای همین مطلب مطرح کنید. تکنسین های مرکز تعمیرات ماکروفر آی پی امداد در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا