تازه های کسب و کار

ورق استیل 304 از کجا بخریم؟

ورق استیل 304 از کجا بخریم؟

در ابتدا توضیح مختصری در مورد ورق استیل داده شده است و می توانید راهنمای خرید ورق استیل را در انتهای همین مطلب مطالعه فرمایید.

دلایل استفاده از استیل

امروزه فلز فولاد به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، زنگ زدگی و سایر خواص به طور گسترده در صنایع تجاری و کالاهای مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد. این فلز از فولاد، آهن، کروم و نیکل تشکیل شده است، عناصر اصلی ترکیب آن، حداقل درصد جرمی کروم در فولاد 10.5 درصد، حداکثر درصد جرمی کربن 1.2 درصد است. ترکیبات شیمیایی مختلف که هر گرید برای هدف خاصی انجام می شود، مانند 304، 316، 410 و غیره. منجر به درجات مختلفی از فولادها مانند این فولاد ضد زنگ به صورت صفحات فولادی، میله های فولادی و لوله های فولادی تولید می شود.

ورق استیل چیست؟

آهن در واقع ورق فلزی از قطعات فلزی است که به شکل مستطیل یا مربع و در اشکال مختلف عرضه می شود. ظاهر درخشان، صافی و درخشندگی، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر دما از مهمترین ویژگی های ورق فلزی است.

از نظر خواص مغناطیسی ورق فولادی به دو دسته کلی مغناطیسی و غیر مغناطیسی تقسیم می شود. سری 300 و 400 از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. باید گفت که ورق های نچسب بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت آنها بالاتر است. ورق استیل 304 یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین ورق های استیل در بازار می باشد.

ورق های فولادی در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، نفت و گاز، پتروشیمی، پانل های معماری ساحلی، خودروسازی، هواپیماسازی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و غیره کاربرد دارند. ضخامت ورق های فولادی در قیمت آن ها که بین 0.3 تا 50 میلی متر است تاثیرگذار است.با توجه به تنوع زیاد ورق های فولادی هنگام خرید باید نکاتی مانند خواص ترمومکانیکی، مقاومت در برابر خوردگی، خواص ترمومکانیکی و در دسترس بودن را در نظر بگیرید.

ورق استیل 304 از کجا بخریم؟
ورق استیل 304 از کجا بخریم؟

انواع ورق استیل

ورق های فولادی ضد زنگ بر اساس ترکیبات شیمیایی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از:

ورق فولادی 309

ورق استیل 304

ورق فولادی 310

ورق استیل 316

ورق فولادی 410

ورق استیل 420

ورق استیل 430

ورق استیل را از کجا بخریم؟

مهفا با ارائه بهترین کیفیت، خدمات و قیمت مناسب در انواع ورق استنلس استیل توانسته نظر مشتریان را جلب کند. در این شرکت مشاوره قبل از خرید محصول توسط کارشناسان مجرب جهت انتخاب نوع فولاد بسته به کاربرد انجام می شود. همچنین خدمات پشتیبانی پس از فروش برای ایجاد یک تجربه خرید آسان و مطمئن ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا