تازه های کسب و کارعمومی

مه پاش خانگی ارزان

تجهیزات مه پاش صنعتی شامل کلیه تجهیزاتی است که برای کیفیت بالا و عملکرد بهینه برای این تجهیزات لازم است. کلیه تجهیزات مه شکن را می توان در سایت ما با قیمت مناسب سفارش داد. استفاده از مه صنعتی برای مراکز گل و گیاه، پرورش قارچ و همچنین سالن های پرورش دام و طیور از اهمیت بالایی برخوردار است. این دستگاه از تکنولوژی بسیار بالایی بهره می برد و از تجهیزات مختلفی بهره می برد. استفاده از این تجهیزات برای میوه ها، سبزیجات و … برای دستیابی به راندمان تولید بالا بسیار مهم است.

این دستگاه گرمای لازم را در فضاهای بسته تامین می کند و به کاهش دما کمک می کند. این روزها استفاده از این دستگاه در بسیاری از صنایع رواج یافته است. هنگام استفاده از این دستگاه نیاز به مه پاش مهم است. زیرا ممکن است ابزار و تجهیزات پس از استفاده معیوب شوند و مجبور به تعویض آنها شوید. برای خرید انواع لوازم مه شکن می توانید به سایت فروشگاه ما مراجعه کنید. در ادامه با انواع تجهیزات و لوازم مه شکن بیشتر آشنا می شویم.

انواع دستگاه های مه پاش چیست؟

انواع تجهیزات مه پاش عبارتند از نازل های مه شکن، پمپ های پیستونی الکتریکی، شیلنگ های فشار، پایه های صوتی، دستگاه های فشار، فیلتراسیون و تابلوهای برق.

شیلنگ تحت فشار

یکی دیگر از تجهیزات مه پاش صنعتی شلنگ تحت فشار است که هنگام خرید شلنگی که فشار بسیار بالایی را تحمل می کند باید به آن توجه کنید. این لوله ها دارای قطر بیرونی 1 سانتی متر هستند و معمولا از پلی آمید ساخته می شوند. این لوله ها که به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات مه پاش صنعتی به حساب می آیند، فشار حدود 80 بار را به راحتی تحمل می کنند. انعطاف پذیری لوله های پرس شده به دلیل ضخامت زیاد آنها کم است.

نازل پایه غبار صنعتی و تجهیزات تحت فشار

یکی دیگر از انواع تجهیزات سمپاشی صنعتی، پایه نازل است که برای نصب نازل از آن استفاده می شود. این پایه ها و اتصالات که کوپلینگ هستند بین لوله های تحت فشار قرار می گیرند. ساخته شده از برنج و خامه آب و می تواند فشار حدود 80 برابر را تحمل کند.

آتش سوزی الکتریکی

یک واحد نور پانل با کنترل از راه دور و تایمر برای عملیات مه پاش دستگاه استفاده می شود. روشن یا خاموش کردن پنل نور با کنترل از راه دور آسان است. همچنین با استفاده از تایمر دیجیتال با پنل برقی مه پاش صنعتی می توانید چرخه های بی پایانی برای روشن و خاموش کردن دستگاه ایجاد کنید.

سیستم فیلتراسیون

یکی دیگر از موارد اضافه شده به سمپاش صنعتی یک سیستم فیلتراسیون است که می تواند از ورود کثیفی و زباله به داخل سمپاش جلوگیری کند. استفاده از فیلتر با کیفیت می تواند عمر دستگاه شما را افزایش دهد. در فروشگاه ما می توانید یک دستگاه مه پاش با کیفیت بالا و سیستم فیلتر آن را خریداری کنید. این فیلتر از نمد و پلی فسفات ساخته شده است که باعث بی آب شدن آب شده و از ورود مواد خارجی به داخل دستگاه جلوگیری می کند.

نازل مه گیر صنعتی

هدف این لوله ها تبدیل آب به مه است و از آهن و مس ساخته شده اند. این لوله ها در حین کار با تجهیزات فشار زیادی را تجربه می کنند. پیستون داخلی این انژکتورها را فقط زمانی باز کنید که فشار کافی باشد و در مواقعی که فشار وجود ندارد بهتر است این انژکتور کاملا بسته بماند.

پمپ پیستونی برقی

الکتروپمپ راندمان بسیار بالایی دارد و می تواند فشاری در حدود 80 بار در سمپاش صنعتی فشار قوی ایجاد کند. برای خرید و خرید الکتروپمپ می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. در هنگام خرید مه شکن برقی صنعتی مهم ترین نکته این است که اندازه فضای کار سیستم مه شکن را در نظر بگیرید و بر اساس آن الکتروپمپ مورد نظر را سفارش دهید. همکاران ما با مراجعه به بخش پشتیبانی وب سایت ما مشاوره های لازم را در این زمینه به شما خواهند داد. پمپ پیستونی برقی یکی از مهمترین وسایل تولید مه برای تولید فشار بالا برای کارایی و عملکرد بهتر دستگاه می باشد. پمپ های پیستونی برقی را می توانید در اندازه های 100 بار و 200 بار خریداری کنید. البته فشار تمام دستگاه ها در حین کار باید روی 80 بار تنظیم شود، بنابراین ملاک انتخاب پمپ مه شکن تخلیه یا آبیاری آن است.

مه پاش ترانو

بیشتر تماس هایی که دریافت می کنیم در مورد مه گرفتگی منزل و کیفیت و محصولات آن است. به طور خلاصه، سیستم مه پاش آب را مانند یک اسپری دستی یا بطری شیشه ای می پاشد و با 2 فشار (فشار آب خانگی با فشار خوب) کار می کند. اما در بین انواع آن، متاسفانه محصولات ایرانی از این نظر خوب نیستند و کیفیت پودر موجود در آنها خوب نیست، زیرا تکنولوژی تولید نازل عموما در چین پایین است و فقط در تایوان با دستگاه های پیشرفته. برای تولید خوب.. او موافقت کرد. در بین این محصولات Orbit با سری جدید روتاری خود بهترین است.

آیا می خواهید دود خانه Orbit را بخرید و از آن استفاده کنید؟ آیا می دانید برای خرید دودخانه چه باید کرد؟

توجه داشته باشید که در فصول گرم سال بسیاری از خانه ها به خصوص آپارتمان ها به دلایل مختلف از تهویه و گردش خون مناسبی برخوردار نیستند و همین امر باعث می شود ساکنان آن ها حساسیت بیشتری نسبت به خانه های ویلایی داشته باشند. امروزه استفاده از مه داخل خانه می تواند تا حدودی این مشکل را برطرف کند و یکی از بهترین شرایط آب و هوایی را برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده از این محصول می تواند تجربه بسیار طولانی و منحصر به فردی را برای کاربر به ارمغان بیاورد و فضایی شاداب و تمیز را در کاربر ایجاد کند. لازم به ذکر است که در سال های اخیر استفاده از انواع مختلف مه پاش خانگی باعث شده است تا شرکت های زیادی اقدام به طراحی و عرضه انواع مختلف این محصولات به بازار کرده و پاسخ مناسبی به نیازها ارائه دهند. باید بدانید که می توانید قبل از فرا رسیدن فصل تابستان یکی از بهترین انواع محصولات را تهیه و خریداری کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. در ادامه مقاله سعی داریم در مورد انواع، کاربردها و مزایای استفاده از مه خانگی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم. با ما بمان.

انواع نبولایزر خانگی

همانطور که گفتند امروزه شاهد تنوع زیادی از بخارشوهای خانگی هستیم که برخی از آنها بر اساس برند سازنده و برخی دیگر بر اساس تامین آب مورد نیازشان تقسیم بندی می شوند. دستگاه مه شکن کوچک خانگی که در محیط های بسیار کوچک استفاده می شود و ذرات آب را به صورت پودر در فضا پراکنده می کند، فشار مورد نظر را به صورت لوله ای تامین می کند و دارای دسته و نازل بسیار خاصی است. یک سیستم جریان آب و برق بزرگ مورد نیاز است و برای این کار باید یک WiFi بزرگ نیز در نظر گرفته شود. هم اکنون می توانید با توجه به اندازه و مساحت محیطی که می خواهید در آن مه مصنوعی ایجاد کنید یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین محصولات ارائه شده در وب سایت ما را انتخاب کنید و با خیال راحت آن را خریداری و استفاده کنید. .

مزایا و معایب استفاده از مه پاش خانگی

بدون شک استفاده از مه پاش خانگی دارای مزایا و معایب متعددی است که با استفاده از این محصول می توانید به آنها پی ببرید. از بهترین و بزرگترین کاربردهای این محصول می‌توان به مواردی مانند مرطوب‌کردن و خنک‌کردن هوا، ایجاد حس تمیزی، داشتن ظاهری زیبا و رویایی، حذف ذرات از هوا و ایجاد ظاهری عالی برای گرفتن بسیاری اشاره کرد. عکس هایی از آب زیبا. تامین و نصب و راه اندازی بخارشوهای خانگی. بله، به یاد داشته باشید که مزایای استفاده از این محصول بسیار زیاد و مهم است، بنابراین افراد باید در خرید و استفاده از آن دقت کنند. به یاد داشته باشید که با خرید یکی از بهترین و بالاترین برندهای این محصول می توانید از جنبه های منفی استفاده از آن بکاهید و در نتیجه یکی از بهترین و موفق ترین محصولات را خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا