مشخصات کرم پودر بورژوا چیست؟

کرم بورژوا

برند «بورژوا» یکی از قدیمی ترین و مورد اعتمادترین برندهای فرانسوی در زمینه لوازم آرایشی است. این شرکت با استفاده از ترکیبات ویتامینی و طرح های نوآورانه موفقیت زیادی کسب کرده است. اولین محصولی که این برند به بازار عرضه کرد آرد برنج بود که خاصیت نرم کنندگی روی پوست دارد. این برند با این محصول نظر بسیاری را به خود جلب می کند. اما امروزه بورژوا دارای طیف وسیعی از لوازم آرایشی است که باعث شده کرم بورژوا به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شود. اگر قصد خرید پودر بورژوا را دارید، با این مقاله همراه باشید تا با مشخصات کلی کرم پودر بورژوا و انواع آن آشنا شوید.

خواص کرم پودر بورژوا

یکی از بهترین ویژگی های کرم پودر بورژوا این است که حاوی ویتامین ها و مواد مغذی مختلفی است. این کرم پودر برای انواع پوست مناسب است. به علاوه سبک بودن آن به این معناست که برای مدت طولانی روی پوست احساس سنگینی نمی کند. از انواع کرم پودر بورژوا می توان به عنوان پایه لوسیون استفاده کرد و از آنجایی که انواع روغن ها از این نوع وجود دارد، هر کدام را جداگانه بررسی می کنیم.

کرم پودر میوه مخلوط بورژوا سالم

این کرم پودر بورژوایی مناسب برای پوست های معمولی و خشک، غذای مناسبی برای پوست شماست. از آنجایی که حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین های E، C و B5 است، هر ویتامین دارای خواص ضد خستگی، کاهش چین و چروک و لکه، خواص آنتی اکسیدانی و مزایای تقویت کننده پوست است. حاوی مشتقات اسید هیالورونیک برای مرطوب نگه داشتن پوست به مدت 24 ساعت. یکی دیگر از ویژگی هایی که این کرم پودر را محبوب کرده است، داشتن عصاره میوه هایی مانند سیب و زردآلو است. سیب پوست را برای مدت طولانی شاداب نگه می دارد و شادابی را باز می گرداند، در حالی که زردآلو شفافیت پوست را افزایش می دهد و فورا علائم خستگی را از بین می برد.

کرم پودر ترکیبی بورژوا هلثی به دلیل فرمول ضد کومدوژنیک منافذ پوست را مسدود نمی کند، پوشش دهی و قوام آن به مدت 16 ساعت مانع از تنفس پوست نمی شود. اگر به دنبال کرم پودری با بافت سبک و مراقبت از پوست خود هستید، این کرم پودر برای شما مناسب است.

سایر ویژگی های کرم پودر میکس سالم بورژوا

رنگ های متنوعی دارد

پوست را جوان می کند.

حاوی 8 ساعت آبرسانی

منافذ و سیاهی پوست را از بین می برد.

غنی شده با ذرات کریستالی است که علاوه بر شفافیت، ظاهری طبیعی به پوست می بخشد.

برای مدت طولانی پوست را مالش نمی دهد.

رنگ آمیزی کرم پودر بورژوا سالم

49: قهوه ای خاکستری

5/49: کریستال

50: عاج با ته رنگ صورتی

5/50: عاج روشن

51: وانیل سبک

5/51: رز وانیلی

52: وانیل

5/52: بژ با ته رنگ صورتی

53: بژ روشن

54: بژ

55: بژ تیره

5/55: عزیزم

56: برون کلر

5/56: به رنگ درخت افرا

57: برنز تیره

5/57: تافی طلایی

در ضمن کرپ این مدل در رنگ های زیر نیز موجود می باشد که به عنوان پرکننده استفاده می شود و دارای تمامی خواص پوشش پودری می باشد

01: وانیل

02: آقای مونی

03: بژ مورک

04: برنز روشن

برای مشاهده مشخصات کامل کرم پودر بورژوا میتوانید به فروشگاه موراشین سر بزنید.

دکمه بازگشت به بالا