سفارش سئو سایت در تهران

چگونه با سئو سایت در تهران رقبای خود را شکست دهیم؟

در شهر پرتپش و پر سروصدایی مانند تهران کسب‌وکارهای زیادی هستند که هر روز در حال رقابت برای جذب مشتری هستند. در این میان چه کسی موفق است؟ کسی که زمین بازی خود را به دقت انتخاب کند. اجازه بدهید واضح تر صحبت کنیم. تا به حال درمورد اجاره یک مغازه کوچک در یک نقطه از شهر تهران کنجکاوی کرده‌اید؟ ما این کار را کرده‌ایم. تنها یک چیز را به شما می گوییم. قیمت‌ها سرسام‌آور است!

اما خیابان های شهر تهران تنها میدان مبارزه با رقیبان نیست! این روزها میدان رقابت از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تهران به صفحات موتورهای جستجو منتقل شده است. چرا؟ به هزاران دلیل. اجازه بدهید چند مورد از آن‌ها را به شما توضیح دهیم. شما با اجاره یک مغازه در بهترین نقطه شهر تنها می‌توانید به تعداد محدودی از مشتریان خود دسترسی داشته باشید. اما تعداد مشتریانی که می‌توانید از طریق موتورهای جستجو به دست آوردید چقدر است؟

به اندازه سقف خواسته های شما. یعنی چی؟ یعنی هر چقدر در کلیدواژه‌های بیشتری رتبه داشته باشید مشتریان بیشتری هم به دست خواهید آورد؛ اما سوال این است. چرا گوگل باید از میان هزاران رقیب شما در تهران سایت شما را برای نشان دادن به مخاطب انتخاب کند؟ اینجاست که سئو در تهران وارد میدان شده و در جبهه شما شروع به کار می‌کند. در قسمت بعدی به شما یاد می‌دهیم که چگونه برای سئو سایت در تهران یک شرکت مناسب را انتخاب کنید.

 

بهترین شرکت سئو سایت در تهران کدام است؟

تهران به شلوغی و ترافیک‌های سنگینش معروف است. پس اگر می‌خواهید بهترین شرکت سئو در تهران را انتخاب کنید یکی از معیارهایی که باید به آن توجه کنید، ارائه خدمات آنلاین است. خدمات آنلاین شما را از گیر کردن در شلوغی‌ها و ترافیک شهر تهران در امان نگه می‌دارد. البته به این نکته توجه داشته باشید که تنها ارائه خدمات آنلاین کافی نیست. شرکتی می تواند خیال شما را ازخود مطمئن کند که با همان کیفیت خدمات حضوری به مشتریانش خدمات آنلاین ارائه دهد. تجربه سال‌ها کار با مشتریانی از سراسر دنیا این مورد را درمورد نبض مارکتینگ تایید کرده است. اما ارائه خدمات آنلاین در نبض مارکتینگ چگونه صورت می گیرد؟ گزارش کار ماهانه به صورت مرتب برای شما ارسال می‌شود و کلیه جلسات پیش و پس از قرارد به صورت آنلاین قابل انجام است.

نکته بعدی پیدا کردن شرکتی است که دو فاکتور اصلی را داشته باشد. اول داشتن دانش و تجربه لازم و دوم صداقت است. سئو، کار پیچیده‌ای است و به تخصص و زمان زیادی نیاز دارد. پس باید به شرکتی اعتماد کنید که از لحاظ دانش لازم قابل اعتماد باشد. اصل دوم حتی از اصل اول هم مهم‌تر است. چرا؟ ما خیلی خوب می‌دانیم که کسب‌وکار شما مانند کودکی است که پیش چشمتان قد می‌کشد و بزرگ می‌شود و دیدن شکست آن بسیار سخت است! اما متاسفانه بعضی از شرکت‌های سئو هستند که از روش سئو کلاه سیاه برای بالا آوردن سایت شما استفاده می‌کنند. سئو کلاه سیاه به معنی دور زدن قوانین گوگل است که از قضا ممکن است در ابتدا نتایج خوبی را هم برای شما به ارمغان بیاورد؛ اما امان از آن روزی که گوگل متوجه این قضیه شود. سایت شما را طوری از جلوی چشم‌ها محو می‌کند که حتی کاربران با سرچ کردن نام برند شما هم نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

قیمت سئوسایت در تهران چگونه محاسبه می‌شود؟

اجازه بدهید مراحل قیمت گذاری سئو سایت درتهران و یا هر شهر و دیار دیگری را با ذکر یک مثال واقعی از نبض مارکتینگ برای شما شرح دهیم. در شرکت نبض مارکتینگ ابتدا کسب‌وکارها نیاز سنجی می‌شوند. در این فرایند متوجه می‌شویم که چه چیزی آن‌ها را به سمت سئو کشانده، با چه نیتی قصد انجام دادن سئو را دارند و یا اینکه آیا سئو بهترین راه حل فروش اینترنتی برای کسب‌وکارشان است یا خیر!

سپس فرایند بررسی آن کسب‌وکار شروع می‌شود. تمام موارد مربوط به آن کسب‌وکار از سابقه فعالیتشان گرفته تا نوع طراحی و صفحات سایتشان بررسی می‌شود. نوبتی هم باشد نوبت تحقیقات بازار است. در این مرحله به سراغ مشتریان و رقبای کسب‌وکارها می‌رویم. بررسی می‌کنیم که مشتریان این کسب‌وکار چه کسانی هستند و با چه کلیدواژه‌هایی محصولات او را جستجو می‌کنند؛ سپس کلیدواژه‌های هدف را انتخاب می کنیم.

سپس به سراغ فضای بیرونی این کسب‌وکار یعنی رقبای آن می‌رویم. اینکه یک کسب و کار چه تعداد رقیب در فضای آنلاین دارد که خیلی سفت و سخت مشغول کار کردن روی سئوی سایتشان هستند، درتعیین قیمت پروژه سئو بسیار تاثیر گذار است. لازم به ذکر است که تمام این مراحل به صورت رایگان انجام می‌شود و بابت آن هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. به همین دلیل است که می‌گوییم خدمات سئو نبض مارکتینگ در تهران، تنها یک خدمت سئوی ساده نیست و بسیار فراتر از آن است.

نقشه راه سئو سایت در تهران

در تهران در چند مرحله انجام می‌شود که در این قسمت آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم.

تحقیق کلمات کلیدی

در این مرحله برای کسب‌وکار شما تحقیق کلیدواژه انجام می‌شود و با استفاده از روش‌هایی مانند طوفان فکری و ابزارهای مختلف کلیدواژه‌های مربوط به صنعت شما انتخاب می‌شود. سپس با استفاده از معیارهایی مانند پولساز بودن  آن کلیدواژه و توان رقابت، کلیدواژه‌های هدف شما تعیین می‌شوند.

سئوی تکنیکال

در قسمت بعدی وضعیت سایت شما از لحاظ فنی بررسی می‌شود. بررسی سرعت سایت، لینک‌های شکسته، نقشه سایت و مواردی از این قبیل در این مرحله انجام می‌شوند.

سئوی داخلی

حالا نوبت به بررسی وضعیت داخلی سایت شما است. در این مرحله محتوا، معماری و ساختار لینک سازی داخلی سایت شما بررسی شده و بهبود داده می‌شود.

سئوی خارجی

حالا که خیالمان از بابت وضعیت داخلی سایت راحت است، به سراغ سئوی خارجی می‌رویم. یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های سئوی خارجی لینک سازی خارجی سایت است. در این روش سعی می ‌کنیم سایت‌های دیگر را ترغیب کنیم که به سایت ما لینک دهند.

سئوی محلی

سئو تنها برای کسب‌وکارهای آنلاین مناسب نیست؛ بنابراین حتی اگر یک کسب‌وکار حضوری در یکی از مناطق داشته باشید و قصد داشته باشید که آن را گسترش دهید هم سئو به کارتان می‌آید. به این روش سئو محلی می‌گویند. روش‌هایی مانند ثبت سایت در گوگل مپ جزو سئو محلی محسوب می‌شوند.

مشاوره و خدمات سئو در تهران

خدماتی که سئوکاران و شرکت های طراحی سایت و سئو در تهران ارائه می دهند شامل مواردی از قبیل بررسی محتوا و قالب و ساختار سایت شما، مشاوره تخصصی و فنی در رابطه با گسترش وب سایت مانند تغییر مسیرها، میزبانی، صفحات خطا، استفاده از جاوا اسکریپت و…، توسعه محتوا توسط مشاور سئو در تهران، بررسی کلمه کلیدی مناسب، آموزش سئو، مدیریت کمپین های توسعه کسب و کار آن لاین، تخصص در بازارهای خاص و جغرافیایی می باشند. به طور کلی شرکت های سئو در تهران به دو روش سئو سایت را انجام می دهند که به نام های سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه معروف هستند. که البته استفاده از سئو کلاه سیاه غیر اصولی بوده و هیچ گاه پیشنهاد نمی شود. زیرا گوگل برای سایت هایی که از سئو کلاه سیاه استفاده نمایند جریمه های سنگینی در نظر گرفته است. سئو مورد نظر و مورد تایید گوگل سئو کلاه سفید می باشد، این روش شاید کمی زمانبر باشد اما از نتیجه پایدار و دریافت رتبه بالا برخوردار است.

 

دکمه بازگشت به بالا