رییس جمعیت هلال احمر عید فطر را تبریک گفت

رییس جمعیت هلال احمر عید فطر را تبریک گفت

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به عموم مردم و همچنین رئیس جامعه ملی کشورهای مسلمان تبریک گفت.

گزارش سلام آنلاین، پیرحسین کولیوند در پیامی به مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان جهان تبریک گفت. متن پیام رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

«عید سعید فطر هدیه ای است از سوی خداوند متعال به مؤمنانی که با روزه داری، خانه دل را از جان خود دفع کردند و اخلاص و ایمان و ایثار را جایگزین آن کردند و جمعیت هلال احمر نیز به مستمندان و مستمندان خدمت می کند. خانواده های آسیب پذیر جامعه در ماه مبارک رمضان امسال با کمک داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر و با حفظ کرامت نیازمندان در نقاط مختلف کشور در خطرات مختلف کمک رسانی می کنند. تلاش این عزیزان برای آسایش و آرامش مردم در ماه جشن خدا به ویژه در امر امداد رسانی لیالی قدر و روز جهانی قدس مانند عبادت و باقیات الصالحات است. فرا رسیدن عید سعید فطر، عید سعید قربان، غفران و اخوت بر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مسلمین جهان و کشور مبارک باد. خدمات بزرگ خانواده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روزی سرشار از تفاهم، برادری، سعادت و بهروزی را برای امت اسلامی آرزومندم.

کولیوند همچنین در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همتای خود در کشورهای مسلمان تبریک گفت و نوشت: برای شما آرزوی سلامتی دارم.

امیدوارم ماه مبارک رمضان مایه خود و آرامش بهتر ما باشد و روحمان برای مغفرت نورانی شود. امیدوارم مناسبت های خوبی مانند اعیاد مسلمانان همیشه موجب فیض و برکت خداوند برای همه ما شود و روحیه انسان دوستی و فعالیت های انسان دوستانه ما را تقویت کند.

خداوند متعال برکت و محبت خود را به این دنیایی که تعدادی از برادران و خواهران عزیز ما در آن از جنگ و بیماری رنج می برند، عنایت فرماید. برای تسکین آلامشان دعا کنیم و اجر اطاعت و اعمال نیکمان را در این ماه داشته باشیم.

برای شما و همه کارمندان و داوطلبان جامعه ملی شما آرزوی موفقیت و شادکامی در کارهای بشردوستانه دارم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا