راهنمای خرید کابینت روشویی

آیا شما هم از دیدن تصاویر روشویی‌ کابینتی که در سرویس‌های بهداشتی شیک و مدرن به‌کار می‌روند، لذت می‌برید؟ آیا برق زیبایی این نوع روشویی‌ها توجه شما را نیز جلب کرده و باعث شده است قصد خرید این محصول را برای خانه خود داشته باشید؟ آیا شما هم به دنبال خرید این محصول هستید اما اطلاعات کافی در رابطه با آن را ندارید؟ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را که درواقع یک راهنمای خرید برای روشویی کابینتی است را دنبال کنید! تفاوتی ندارد که به دنبال خرید خانه جدید هستید یا قصد دارید خانه قدیمی خود را بازسازی کنید؛ در هرصورت، امری طبیعی است که به‌دنبال خرید روشویی‌های کابینتی باشید.

درواقع، این نوع کابینت‌های روشویی که این روزها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارند، می‌توانند نمای شکیل و مدرنی را به محیط خانه شما ببخشند! در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع روشویی کابینتی و نکاتی مهم در خرید آن‌ها آشنا کنیم. یکی از اجزای هر خانه‌ای را سرویس بهداشتی آن تشکیل می‌دهد. روشویی‌‌ها نیز بخش جدانشدنی در آن‌ها هستند. بنابراین در زمان ایجاد تغییر و تحولات در خانه، یکی از چالش‌هایی که ممکن است با آن رو‌به‌رو شویم، انتخاب روشویی مناسب خواهد بود.

اگر به مدل‌های مختلف روشویی‌های کابینتی و روشویی‌های روکار و توکار بپردازید، با انواع و اقسام ترکیب‌های جدید و مدرن روبه‌رو خواهید شد. هر یک از این‌ها می‌توانند در نوع خود جذاب باشند و کاربرد خود را داشته باشند. اما برای انتخابی ایده‌آل میان آن‌ها نیاز به یک راهنمای خرید روشویی خواهیم داشت. در ادامه با وبلاگ گلزارهوم همراه باشید تا ببینیم چطور باید بهترین انتخاب را در خرید روشویی روکار و توکار و هم‌چنین روشویی کابینتی داشته باشیم.

خرید بهترین روشویی برای سرویس بهداشتی منزل، محل کار، و یا سرویس بهداشتی یک مجتمع تجاری یا هر فضای دیگری انتخاب مهمی است. زمانی بود که بهترین روشویی اصلا یک انتخاب نبود. تنها یک مدل روشویی سرامیکی با یک طرح یکسان در بازار موجود بود. اما حالا، حتی با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، انتخاب بهترین برند روشویی از بین صدها برند کار راحتی نیست. اگر به دنبال بهترین روشویی موجود در بازار هستید، جای درستی آمده‌اید. این مقاله قصد دارد با معرفی بهترین برند روشویی، بهترین برند روشویی کابینتی، و البته بهترین ست روشویی کابینتی شما را از سردرگمی نجات دهد. پیشنهاد می شود مقاله بهترین روشویی سنگی را مطالعه کنید.

روشویی چیست؟

روشویی یا همان سینک، یک محفظه از جنس فلز، سنگ، سرامیک و … است که زیر یک شیر آب نصب می‌شود. روشویی‌ اغلب برای شست و شوی دست‌ها در کنار سرویس بهداشتی قرار می‌گیرد.

پیدا کردن بهترین روشویی متناسب با فضای کاربری آن به عوامل زیادی بستگی دارد. مهم‌ترین عامل شناخت بهترین روشویی این است که بهترین برندهای روشویی مخصوصا بهترین برندهای روشویی کابینتی موجود در بازار را بشناسید. و البته، آشنایی کافی با خوبی‌ها و بدی‌های انواع مدل روشویی در بازار داشته باشید.

راهنمای خرید روشویی

روشویی‌ها در سرویس‌های بهداشتی یکی از اجزای جدانشدنی و بسیار مهم هستند. جدا از کارآیی که برای شست‌وشو دارند، نمای آن‌ها نیز در جلوه سرویس بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. اما درست مانند بسیاری از اسباب و تجهیزات خانه، تنوع در مدل‌ها و طراحی‌های آن‌ها زیاد است. پیشنهاد می شود جهت خرید کاسه روشویی روکار کلیک کنید.

 جنس روشویی کابینتی و تاثیر آن بر روی خرید

همه ما انسان‌ها عاشق تایید شدن هستیم. زمانی که عکس‌مان را در فضای مجازی منتشر می‌کنیم یا از دستاوردهایی که در زندگی داشته‌ایم حرف به میان می‌آوریم دوست داریم اطرافیان تاییدمان کنند و لب به تحسین بگشایند. خرید اجناس مختلف نیز از این قاعده مستثنی نیست. زمانی که وسایل مختلفی همچون روشویی را در برنامه‌های خریدمان می‌گنجانیم به دنبال انتخاب بهترین گزینه در بازار خواهیم بود. به همین خاطر است که جنس این وسایل را یک به یک کند و کاو می کنیم و به سراغ خرید موردی می‌رویم که بهترین و با کیفیت ترین متریال را در خود دارد. به هنگام خرید کابینت روشویی هم باید جنس آن را بررسی کنید

جنس سنگ روشویی؛ همه چیز به کابینت ختم نمی شود!

حالا که به طور مختصر با جنس کابینت روشویی آشنا شدیم باید سنگ روشویی را هم بهتر بشناسیم و جنس آن را مورد بررسی قرار دهیم. برای ساخت روشویی‌ها از سنگ‌های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها مزایای خاص خود را به همراه دارند.

کاسه سرامیک معمولی

اگر با روشویی‌های معمولی آشنا باشید بدون شک سرامیک‌هایی که در ساخت کاسه‌شان به کار رفته است را هم می شناسید. این کاسه ها سطح براقی دارند و در برابر رطوبت مقاومت بی نظیری از خود به نمایش می گذارند.

 کاسه با سنگ مصنوعی

حتماً از خودتان می‌پرسید سنگ مصنوعی چیست و چرا در کاسه روشویی‌ها استفاده می‌شود؟ سوال خوبی است. بیشتر افراد این نوع سنگ را با نام کورین می‌شناسند. سال 1967 بود که یک شرکت آمریکایی به نام دیوپونت محصولات سنگ سخت را روانه بازار کرد. این سنگ‌ها بیشتر در ساخت سینک‌های آشپزخانه، وان حمام و بخش خارجی کابینت‌ها به کار می‌روند اما کاربرد منحصر به فردی هم در ساخت کاسه‌های روشویی خواهند داشت. تنوع رنگ و مدلِ سنگ‌های مصنوعی بسیار بالاست و همین امر آن‌ها را به یک گزینه محبوب بدل می کند.

دکمه بازگشت به بالا