دستگیری کلاهبردار میلیاردی در پوشش مامور قلابی در شهرستان انار

سلام آنلاین/ کرمان فرمانده انتظامی انار از دستگیری کلاهبردار میلیاردی به اتهام اختلاس از ماموران قلابی در این شهرستان خبر داد.

میلیاردر کلاهبردار به اتهام عوامل کلاهبردار در انار دستگیر شد

به گزارش سلام آنلاین، سرهنگ رضا خلیلی نژاد اظهار داشت: با توجه به شکایت مردم از کلاهبرداری از افراد غریبه که سر و صدا به پا کرده و اعتماد مردم را از طریق تلفن و پیامی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس و دریافت وجه با سایر شرایط جلب کرده است. دستور ویژه به دستور بازپرس پلیس آگاهی و پلیس فتای شهرستان صادر شد.

وی افزود: این اداره با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، فرد کلاهبردار را شناسایی و پس از دریافت نماینده دادگستری در عملیاتی تکان دهنده در مرکز استان کرمان در حین اجرای آزمایشی و ارتکاب جنایت وی را دستگیر کرد.

وی گفت: این جوان 35 ساله پس از مواجهه با اسناد و مدارک بلی، به 72 فقره اختلاس به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در پنج استان کشور از جمله تهران، اصفهان، یزد، هرمزگان و کرمان اعتراف کرده است.

سرهنگ خلیلی نژاد با تاکید بر اینکه مردم باید ماموران واقعی پلیس را بشناسند، به مردم توصیه کرد: همراه با تذکر مسئولین به افراد ناشناس اعتماد نکنید، از افراد کلاهبرداری، اطلاعات سپرده و حساب بانکی خودداری کنید.

بازرس انتظامی شهرستان اندت از مردم درخواست می کند موارد مشکوک را سریعاً از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند و در صورت وقوع کلاهبرداری در این راه در اسرع وقت با پلیس شهرستان انار تماس گرفته و یا با شماره تلفن 34386708 تماس بگیرند. (034).

میلیاردر کلاهبردار به اتهام عوامل کلاهبردار در انار دستگیر شد

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا